4

12.9K 1K 530
                                    

Merhabaa

İyi okumalar

"Bunu sana annenler mi aldı?" Kırmızı, yeni alınan arabamı eline almış incelemişti.

İçeride annemlerle otururken bir anda 'Hadi oyun oynamaya gidelim.' Demiş ve üst katta bulunan odama çıkartmıştı beni. 8 yaşındaki çocuk aklımla hevesle kabul etmiş koşarak odama çıkmıştım. Arkamdan gelmiş ve kapıyı kapatmıştı. İlk gerçekten oyun oynamıştık. Ama sonrasında sıkıldım diyerek kalkmış, odamı imcelemeye başlamıştı.

"Ne kadar güzel değil mi?" Hala elindeki kırmızı arabamı inceliyordu. Önümdeki oyuncularımı oynarken onaylamıştım.

Yanıma gelmiş, çok yakın bir şekilde oturmuştu yanıma. Sonra benim tarafımda bulunan elini kaldırmış, bacak arama koymuştu.

8 yaşımdaydım bana ilk taciz ettiğinde.

Çocuk aklımla ilk ne olduğunu anlayamamış sonrasında ise annemlerin bana sürekli 'Birisi senin özel yerlerine dokunduğunda çığlık at.' Demelerini hatırlamış ve atabildiğim kadar güçlü bir çığlık atmıştım.

Hemen benden uzaklaşmış, eliyle ağzımı kapatmaya çalışmıştı. O, bunu yapınca sesimi daha çok yükselmiştim.

Alt katta olan annemler hemen gelmiş, omega annemin yanına koşmuş, ona sığınmıştım. Saniyesinde bana sarılan annemin boynuna gözyaşlarımı akıtmaya başlamıştım.

Alfa annem ne olduğunu anlatmam için bana bakıyordu.

"O- o sizin anlattığınız kimsenin dokunmaması gereken yerime dokundu." Deyince omega annem ağzından bir şaşkınlık nidası çıkartmış, alfa annemse ona doğru yürümüştü kırmızılaşmış gözleriyle.

Omega annem beni kendi odalarına götürmüş, yatağa yatırınca saçlarımı okşamaya başlamıştı.

Hala ağlarken yanaklarıma öpücükler kondurmuş, sakinleşmemi sağlamıştı.

Sakinleştikten bir süre sonra odanın kapısı açılmış alfa annem, ellerindeki kanlar, gözündeki yaşlarla kapıda belirmişti. Odada bulunan lavobaya girmiş, elini yıkadığı belli olan su sesleri sonrası çıkmıştı. Beni görür görmez, yanıma koşup kucağına almıştı küçük bedenimi.

Sakinleşmeme rağmen onun kucağına gelince de ağlamış, annelerimde benimle birlikte ağlamıştı.

"Bir daha onun yüzünü görmeyeceksin oğlum, sana zarar vermesine izin vermem. Gerekirse tüm akrabalarımızla bir daha görüşmeyiz. Onun sana zarar vermesine asla izin vermem."

Gözlerimi boynuma değen sıcak nefeslerle açtım. İlk başta ne olduğunu anlamasam da sonradan gece Taehyung ile uyuduğum aklıma geldi.

Kendimi miskin hissediyordum ve yataktan çıkmadım. Taehyung beni uyanık görmesin diye de gözlerimi kapadım.

On, on beş dakika sonra Taehyung'dan kıpırdanmalar ve sesler gelince de gözlerimi açmadım. Bana doğru döndüğünü yüzüme değen nefeslerinden anladım. Ve tabii aramızda oldukça az bir mesafe olduğunu da.

İstemsizce gerilmiştim. Ama hiçbir şey yapmadım. Ne yapacağını merak ettim.

Yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı. Elini kaldırdı ve yavaş bir şekilde işaret parmağını yanağıma bastırdı.

Ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Ancak ses de etmedim.

Yanaklarımı okşadı usul usul, kirpiklerimi sevdi, kapalı göz kapaklarıma nazikce dokundu, saçlarımı okşadı. Sonra tekrar beni göğsüne çekti.

Limerence | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin