Yorum istiyorum
İyi okumalar
Ertesi gün boynumda dolaşan, arada dudaklarıma uğrayan dudaklarının hissiyatıyla gözlerimi açmıştım.
"Ah, uyandın mı? Üzgünüm, uyandırmak istememiştim." Demesiyle gülümsedim ve üstümden bana bakan onu kendime çektim ve yana doğru yatmasını sağlayıp kafamı göğsüne gömdüm.
Çok değişik bir şeydi, mesela şu an kulağımın altında olan kalp atışlarını uzaklaşsam bile çok net duyuyordum.
"Nasıl hissediyorsun?" Mührümün üstünü öperken mırıldanmıştı. Bu yaptığı gözlerimin titreyerek kapanmasını sağlamıştı.
"İyi, iyi hissediyorum."
"Canın acıyor mu?" Sorusuyla gözlerim kocaman açılmıştı. Arka taraflarımı kastediyordu. Bu, utanarak kafamı boynuna gömmeme sebep olmuştu.
"Bebeğim utandın mı?"
"Hayır tabii ki."
"O zaman duşa girelim birlikte ve acıyan yerlerine krem sürelim." Demesiyle onu onaylamış ama yatmaya devam etmiştim. Hiç kalabileceğimi düşünmüyordum. Dün yorgunlukla uyuyakalasıya kadar birlikte olmuştuk bu yüzden şu an kalçamda feci bir ağrı vardı.
"Yıkanalım artık bebeğim. Öğlen olmuş. Gün boyu böyle yatamayız."
"Ama ben hiç kalkmak istemiyorum ki." Deyişimle örtünün içindeki bedenimi açığa çıkarmış ve bir kolunu belimin altından diğerini bacağımın altından geçirip kucağına almış ve banyo olduğunu düşündüğüm yere yürümeye başlamıştı.
Kısa sürede gelmiş ve beni klozetin kapalı kapağına oturtup küveti ayarlamaya gitmişti. Oturmamla kalçamdaki sızı acıyla tıslamamı sağlamıştı.
Karşımdaki sıkı kalçaları, karın kasları ve kasıkları bana çok mükemmel bir manzara veriyordu ama yanlış anlamasından çekindiğim için doya doya bakamıyor, gözlerimi kaçırıyordum.
"Bakabilirsin bebeğim, hepsi senin."
Arkasını dönmüş, muhtemelen ona bakışlarımı fark etmişti. Yanaklarımın yandığını hissederken kafamı yan tarafa çevirmiş bakışlarından kaçmıştım.
"Ayağa kalkabiliyor musun güzelim?" Deyip elimi tutup kaldırmaya çalışmıştı. Ayağa kalkabiliyordum ama kalçamda mükemmel bir acı da beraberinde gelerek küçük bir inlemeyi tutamayarak ağzımdan firar etmesiyle Taehyung beni fazla zorlamak istemediği için tekrar kucağına almıştı.
Beni küvetin orta kısmına bırakıp kendisi de arkama yerleşmiş ve belimden tutarak beni kendisine çekmişti.
"Seni çok mu zorladım aşkım? Çok özür dilerim."
Boynumu öpücükleriye süslerken mırıldanmıştı. Sürekli beni öpüyordu, özellikle boynumu çok sevmiş olmalıydı.
"Hmm, biraz."
"Özür dilerim bebeğim. Söz veriyorum bundan sonra çok yavaş olacağım."
"Hayır, Taehyung." Diye aniden çıkışmamla tek kaşını kaldırmış ve imayla bakmaya başlamıştı.
"Hayır yani ilk olduğu için bu kadar şey oldu. Yoksa o kadar şey değildi yani." Diye hiçbir şey anlaşılmayan sözlerimle kıkırdamıştı.
Huzurla kendimi sırtıma denk gelen göğüsüne yasladım. Gözlerimi kapattım, kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum. Sanki sürekli yarımmışım da şimdi onunla bütün olmuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence | Taekook
FanfictionBebeklikten beri arkadaş olan Taehyung ve Jungkook, ruh eşi çıkar ve birbirlerine delicesine aşık olurlar. omegaverse