- Sehun'un Dilinden -
Oyunun heyecanıyla herkes bağrışarak konuşurken bana anlık bir his geldi, sanki yanlış bir şey yapmışım gibi bir his. Nayeon'un yanına otururken onun şaşkınlığını fark ettim. Ne oldu ki? Bana bakıyordu ama hem şaşkın hem de tuhaf bakışlarla. Sonra Suzy ile birbirlerine kaş göz yaptıklarında Baekhyun bir anda yanıma gelip beni kaldırdı.
"Sehun bana su versene." derken zorla beni mutfağa sürükledi.
Oyun sırasında yanlışlıkla itiraf ettiklerim zihnime dolmaya başladığında kafamı vurabilecek bir tahta aradım.
"Baekhyun ben ne yaptım?"
"Ben de onu soracaktım abi, ne yaptın?"
"Ben... o an heyecanla aklımda fikrimde ne varsa söyledim. Nayeon'a nasıl açıklayacağım şimdi?"
"Kaçarı yok adam gibi itiraf edeceksin artık."
"Ya içeride Lay'in dediklerini duymuyor musun? Açık açık yürüyor Nayeon'a-"
"Ama Nayeon'un umurunda değil."
"Yine de... ben... yani... bilmiyorum."
"Yapma be Sehun. Sence de dürüst olman gerekmiyor mu?"
"Dürüst olmak istiyorum, tüm dünyaya duyurmak istiyorum. İlk o bilsin istiyorum zaten-"
"Sehun?"
Mutfağa giren Nayeon'un sesiyle ikimiz de sustuk ve su alıyormuş gibi yaptık. Baekhyun'a bir bardak su verdiğimde o da içti.
Baekhyun, "Su çok güzelmiş mis gibi!" dediğinde korkuyla Nayeon'a baktım.
"Aynen su güzeldir ya, tüm dünya bilmeli bunu." dedim. Hadi bakalım Sehun buradan sonra çevirebilecek misin acaba?
Nayeon ikimize şaşkın bir şekilde baktıktan sonra, "Şey... biraz konuşabilir miyiz?" diye bana sordu.
"Tabii ki, konuşalım her şeyi konuşalım." dedim. Ne diyorum ben?
Baekhyun bana imalı bir şekilde gözlerini açarak baktıktan sonra, "Ben salona döneyim o zaman." dedi.
"Aynen aynen biz buradayız. Nayeon benimle konuşmak istemiş. Tabii ki burada olacağız. Her şeyi konuşacağız."
Baekhyun gittikten sonra ikimiz göz göze gelmemek için mutfak dolaplarına bakıp durduk. Ardından Nayeon tatlı tabaklarını çıkardı ve bana kaçamak bakışlar atarken tabakları tezgaha dizmeye başladı.
"Ben yardım edeyim sana." dedim ve onun yaptığı tatlıyı dolaptan çıkardım.
"Oh oh güzel soğumuş." dedim.
"Dünden beri dolapta ondan olabilir mi?" dedi.
"Öyledir tabii, ondandır."
"Sehun?"
"Efendim?"
"Sen az önce... oyun oynarken... bir şeyler dedin."
"Dedim, değil mi?"
"Dedin."
"Daha diyeceklerim var aslında ama şimdilik bu kadar dedim."
"Daha ne diyeceksin?"
"Öyle deme, ben bir şeyler daha derim."
"Şimdi de."
"Şimdi diyemem, sonra derim."
"Sonra ne zaman dersin?"
"Millet gitsin, öyle derim."
"Peki de bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lades / Sehun ✔️
Fanfiction- Evlilik teklifime ne diyorsun? - Şartlar uygunsa neden olmasın? Sonuçlarını tahmin ettiğim halde kabul ettim, gitti. Zaten Oh Sehun hep bile bile lades değil mi?