Άνοιξα τη ντουλάπα και πήρα από μέσα ότι θα χρειαστεί..
~Savina's POV
Ξύπνησα στην αγκαλιά του Taehyung και σήκωσα λίγο το κεφάλι μου και τον κοίταξα.Εκείνος είχε ήδη ξυπνήσει και κοίταζε το ταβάνι.
Τον γλυκούλη δεν ήθελε να σηκωθεί για να μην με ξυπνήσει.
"Καλημέρα!"του λέω και τον κοιτάζω με ένα χαμόγελο.
"Καλημέρα πριγκίπισσα "μου λέει ενώ εγώ φεύγω από την αγκαλιά του και ανακαθομαι στο κρεβάτι.
Σηκώνετε και αυτός και μου λέει.
"Πως κοιμήθηκες;;"
"Χάρις εσένα κοιμήθηκα μια χαρά ευχαριστώ" είπα και του ξανά χαμογέλασα.
Μου δίνει το χέρι του και με βοηθάει να σηκωθώ από το κρεβάτι.
"Έχουμε πολλά να κάνουμε σήμερα"
Μου λέει και μου χαμογελάει
Με σπρώχνει απαλά μέσα στη τουαλέτα και μου λέει να κάνω τα απαραίτητα.
...
Βγαίνω από τη τουαλέτα έχοντας κάνει την πρωινή μου ρουτίνα κατευθυνόμενη προς τη κουζίνα.Ο Taehyung είχε προλάβει και είχε ντυθεί.
Είχε βάλει ένα άσπρο πουκάμισο και ένα μαύρο τζίν.
Κάθισα στο τραπέζι και εκείνος γύρισε αφήνοντας μπροστά μου ένα μπολ με σοκολατένια δημητριακά.
"Φάε και πήγαινε ντύσου.οταν είσαι έτοιμη έλα στο δωμάτιο μου να με ενημερώσεις για να φύγουμε"
~Yoongi's POV
"Να τη!"είπε ο NamjoonΨάχναμε τις κάμερες τις πολυκατοικίας του Taehyung και είδαμε τον Taehyung και τη Savina να μπαίνουν μαζί στο ασανσέρ.
"Βρες σε ποιον όροφο πήγαν ετοιμάζω το αυτοκίνητο έχουμε δρόμο μπροστά μας!"είπα στον Namjoon και κατέβηκα με γοργά βήματα τις σκάλες και πήγα στο αυτοκίνητο.
~Savina's POV
"Taehyung..είμαι έτοιμη"χτύπησα την πόρτα του δωματίου του Taehyung μα απάντηση δεν πήρα.Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα στο δωμάτιο.
Ο Taehyung ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του...φορούσε τα ακουστικά του και είχε κλειστά τα μάτια του.
Πήγα δίπλα του και ακούμπησα το χέρι μου στον ώμο του.
Εκείνος άνοιξε τα μάτια του και έβγαλε τα ακουστικά.
"Είσαι έτοιμη;;"
Μου είπε και εγώ εγνεψα καταφατικά.
Σηκώθηκε όρθιος πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου του και κατεβήκαμε στο πάρκινγκ.
YOU ARE READING
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.