"Σήμερα προβλέπεται μεγάλη μέρα"είπα και γύρισα το βλέμμα μου στο μεγάλο παράθυρο.
~Savina's POV
"Jungkook Jungkook Jungkook θέλω εμετό σταματά το αμάξι!"Είπα στον Jungkook καθώς ο Yoongi έψαχνε μια σακούλα να μου δώσει.
"Ρε Jungkook δεν ακουσες σταμάτα λίγο το αυτοκίνητο"του είπε ο Yoongi μετά από λίγα δευτερόλεπτα.
"Δεν μπορώ"είπε αφοσιωμένος στο δρόμο.
"Τι εννοείς δεν μπορείς;;"είπε ο Yoongi και γουρλωσε τα μάτια του.
Εγώ έκανα εμετό μέσα σε μια σακούλα και ο Yoongi την πέταξε έξω από το παράθυρο.
Ο Yoongi έβγαλε το τηλέφωνο του.
"Kim πες στον Namjoon να σταματήσει το αυτοκίνητο"
"Namjoon ο Yoongi λέει να σταματήσεις το αυτοκίνητο"άκουσα τον Taehyung από το ακουστικό να λέει
"Δεν σταματάει" φώναξε ο Namjoon.
"Γαμωτο"φώναξε ο Yoongi πανικόβλητος και έκατσε απότομα πίσω στη καρέκλα.
"JUNGKOOK ΠΡΟΣΕΧΕ"φώναξα στον Jungkook μα πέσαμε με φορά πάνω σε ένα φορτηγό μετά όλα μαύρα.
....
Άνοιξα τα μάτια μου ζαλιζομουν και πονούσα πάρα πολύ.Ιδικά στη κοιλιά μου.
Γύρισα και κοίταξα τη κοιλιά μου είδα αίματα πάνω στη μπλούζα μου.
Γύρισα κατευθείαν δεξιά και αριστερά το κεφάλι μου.
Στα αριστερά μου ήταν δεμένοι ο Namjoon και ο Jungkook ενώ στα δεξιά μου o Taehyung και η Bella.
"Που είναι ο Yoongi" αναφώνησα.
"Σσσ ηρέμησε..τον κρατάει."
Ακούστηκε η αδύναμη φωνή του Jungkook.
Γύρισα τον κοίταξα καλύτερα και ήταν άσχημα χτυπημένος.
"Είσαι καλά;"με ρώτησε.
"Ναι Jungkook είμαι καλά"του είπα και ξεκίνησα να κλαίω.
Μου χαμογέλασε αδύναμα και μου είπε"σε αγαπώ μικρή"και ξεκίνησε να κλείνει τα μάτια του.
"Jungkook μην κλείνεις τα μάτια σου"του είπα να απάντηση δεν πήρα.
Προσπάθησα να βγάλω τα χέρια μου από τις χειροπέδες μα δεν τα κατάφερα.
"Μπα μπα μπα ξυπνησατε;;"άκουσα μια γνώριμη φωνή και γύρισα κατευθείαν το κεφάλι μου.
"Mark.."είδα τον Mark να μπαίνει στο δωμάτιο και από πίσω του ακολούθησαν δύο τύποι με μαύρα.
YOU ARE READING
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.