Εκείνη τη στιγμή ο Yoongi παίρνει το όπλο από την τσέπη μου και τρέχει μέσα στο σπίτι...
~Yoongi's POV
Άρχισα να τρέχω προς το σπίτι όσο πιο γρήγορα μπορουσα...Αφού κατάφερα και μπήκα μέσα είδα τον Hoseok να πίνει νερό από ένα μπουκαλι.
Με το που κατάλαβε ότι ήμουν μέσα στο σπίτι και ότι το όπλο που είχα έδειχνε προς τα εκείνον σήκωσε τα χέρια ψηλά.
"Κάτσε φίλε μου...να το συζητήσουμε πρώτα!"
Είπε αλλά εγώ το μόνο που ρώτησα ήταν "που την έχεις?"
"Επάνω είναι αλλά δεν θα αντέξεις να δεις την κατάσταση της"
Είπε και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του.
Άρχισα να ανεβαίνω γρήγορα τις σκάλες.
Μόλις ανέβηκαν είδα μια πόρτα μισάνοιχτη.
Μπήκα μέσα σε εκείνο το δωμάτιο και είδα τη Savina...γυμνή και δεμένη...
Έτρεξα πάνω της να την λύσω και να την πάρω από εκεί πέρα.
Ήταν κρύα..το σώμα της γεμάτο γρατζουνιες και μελανιές
Την έλυσα και πήρα μια κουβέρτα και την τύλιξα..
Την πήρα σε στυλ νύφης και άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες να τη πάω στο αυτοκινητο.
Ο Namjoon με τον Jungkook έπιασαν τον Hoseok και τον έβαλαν μέσα στο περιπολικο που μόλις είχε έρθει.
"ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ MIN YOONGI"
Είπε ο Hoseok αλλά το μυαλό μου εκείνη τη στιγμή ήταν στη Savina.
Μπήκα με τη Savina στο αυτοκίνητο και έδωσα σήμα στον Jungkook να ξεκινήσει για το πλησιέστερο νοσοκομείο.
Ξαφνικά η Savina άνοιξε τα μάτια της.
"Y-Yoon...gi?..."είπε με την αδύναμη φωνουλα της.
"Σσσσ μη μιλάς μωρό μου...σε λίγο φτάνουμε στο νοσοκομείο"
Της είπα και εκείνη με κοίταξε με αυτό το πονεμένο βλέμμα...
....
Η ώρα πέρασε...είχαμε φτάσει στο νοσοκομείο και οι γιατροί πήγαν τη Savina για εξετάσεις...Ένας γιατρός μας φώναξε στο γραφείο του..
"Λοιπόν έχω να σας πω αυτά που βρήκαμε...οι χαρακιές είναι αρκετά βαθιές και έχει χάσει πολύ αίμα...έχω να σας πω πως η κοπέλα είναι πολύ δυνατή αφού μπορεί ακόμα και είναι σε μια καλή κατάσταση ας το πω...ένα άλλο πράγμα που βρήκαμε είναι πως η κοπέλα βιάστηκε αρκετές φορές.."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfic"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.