Η μόνη κίνηση που έκανε ήταν να βγάλει το μαυρο δερμάτινο τζακετ του και να ανέβει πάνω μου
"JIMIN ΑΣΕ ΜΕ"άρχισα να φωνάζω
Ξαφνικά μέσα στο δωμάτιο μπήκε μια αντρική φιγούρα.
"Σαβινουλα καιρό έχουμε να τα πούμε!"είπε με ένα ηλίθιο αλλά και ανώμαλο χαμόγελο στα ελληνικά όποτε ο Jimin δεν κατάλαβε τι μου είπε.
"Σ-στεφανε!?"είπα και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν στα ροζ μάγουλα μου.
Ο Jimin έφυγε από πάνω μου και ο Στέφανος του έκανε νόημα να βγει έξω.
Αλλά πριν βγει είπε.
"Stephen την θέλουμε ζωντανή να το θυμάσαι αυτό!"
Ο ήχος της πόρτας που έκλεισε ήταν το μόνο που άκουσα πριν αρχίσει πάλι ο Στέφανος να μιλάει.
Ήταν μόνο εκείνος και εγώ.
Θα ήταν μια ακόμα μάχη που θα έχανα ...
~Yoongi's POV
Αφού ο Seojoon πήρε την Savina να την πάει εκείνος σε ένα αλλο νοσοκομείο γύρισα σπίτι.Ευτυχώς αυτός ο σπαστικός καθηγητής είχε φύγει.
Μπήκα μέσα και ανέβηκα στον πάνω όροφο.
Μπήκα στο δωμάτιο μου αλλά μέσα σε αυτό ήταν ο Jungkook μαζί με τον Namjoon και τον Seokjin.
"Που σκατα είναι η αδερφή μου?"
"Πως θες να ξέρω ρε μαλακα που είναι την πήρε ο Seojoon να την πάει στο νοσοκομείο!"
"Έδωσες την αδερφή μου σε αυτόν τον μπασταρδο?"
"Τουλάχιστον μαζί του θα είναι πιο ασφαλής από ότι ήταν με τον ίδιο της τον αδερφό!!"
"Τι εννοεί με αυτό Jungkook?"πετάχτηκε ο Namjoon.
"Αα δεν στα'πε ο κολλητουλης σου?θα τα μάθεις από εμένα το-..."
"Δεν χρειάζεται να ξέρουν!!"
"Μωρέ χρειάζεται!πρέπει να ξέρουν με τι άτομα κάνουν παρέα!"
"Aish"είπε ο Jungkook και έφυγε από το δωμάτιο.
~Savina's POV
Επιτέλους έφυγε...είμαι μόνη μου στο δωματιο...Το σώμα μου γεμάτο γρατσουνιές κοκκινίλες και αίματα.
Δεν το πιστεύω...ο ίδιος άνθρωπος που με βασάνιζε πριν χρόνια και είχαμε κόψει μαζί του όλοι μας με βρήκε πάλι...
Δεν θέλω να ζήσω αυτόν τον εφιάλτη ξανά...
Ο Jimin...Γιατί δουλεύει μαζί του...
YOU ARE READING
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.