Τον φίλησα αρχικά στο στόμα βάζοντας και τη γλώσσα μου στο παιχνίδι και μετα συνέχισα αφήνοντας έναν δρόμο από υγρά φιλια από το στόμα του προς τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του και πάλι πάνω.
Αφού έκανα το ίδιο μονοπάτι για τρεις φορές κατέβηκα πιο κάτω φτάνοντας στη στύση του τυλίγοντας πρώτα την παλάμη μου γύρω της αρχίζοντας να την ανεβοκατεβαζω με αργές και βασανιστηκες κινήσεις κάνοντας τον έτσι να ρίξει πίσω το κεφάλι του.
Αφού συνέχισα αρκετές φορές με τις ίδιες αργές κινήσεις τον πήρα όλο στο στόμα μου κάνοντας τον έτσι να αναστεναξει δυνατά.
Άρχισα να ανεβοκατεβαζω έτσι το κεφάλι μου πάνω κάτω στη στύση του αργά μέχρι που μου έπιασε το κεφάλι και άρχισε να το ανεβοκατεβαζει με γρήγορες κινήσεις πάνω στη στύση του.
Μετά από λίγο κράτησε το κεφάλι μου και άφησε τη στύση του βαθιά στο στόμα μου απελευθερώνοντας έτσι τα υγρά του τα οποία κατάπια.
Ανέβηκα πάλι πάνω του και άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα μέχρι που δύο με τράβηξαν από τη μέση μου ξεκολλοντας με από τον Yoongi αφήνοντας με να κάτσω πάνω του έχοντας τη πλάτη μου γυρισμένη σε αυτόν.
Γύρισα λίγο το κεφάλι μου βλέποντας το πρόσωπο του Taehyung.
Άρχισε να με φιλάει στον σβέρκο και να παίζει με το στήθος μου με το ένα του χέρι ενώ το άλλο του χέρι είχε κατέβει στη περιοχή μου.
Τα οπίσθιά μου ακουμπούσαν τη μεγάλη στύση του.
Με μια κίνηση με σήκωσε και εισχώρησε από πίσω μου με δύναμη καθώς το ένα του χέρι συνέχισε να παίζει με την απροστάτευτη υγρή περιοχή μου.
Μετά από τόσες συνεχόμενες φορές που το είχα κάνει και με τα τρία αγόρια δεν έχω ιδέα με πόσους οργασμους έχω έρθει αντιμέτωπη σήμερα.
~Bella's POV.
Καθόμουν πάνω στον Taehyung και φιλιομασταν ενώ μου έβγαζε τα ρούχα σαν μανιακός αφήνοντας με πολύ σύντομα μόνο με τα εσώρουχα.
Μετά από λίγο ακούσαμε φωνές και γυρίσαμε τα κεφάλια μας και είδαμε τον Yoongi να κρατάει τον Jimin από τον γιακά και ήταν έτοιμος να τον χτυπήσει.
Ο Taehyung με μια κίνηση με άφησε στην πολυθρόνα και κατευθύνθηκε με γοργά βήματα προς τα δύο αγόρια.
Κάτι τους ψιθύρισε και τους είδα και τους τρεις να έρχονται με μανία πάνω μας μόνο που ο Yoongi ήρθε και με πήρε στην αγκαλιά του και άρχισε να με φιλάει διψασμένος.
ESTÁS LEYENDO
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfic"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.