TWO

121 17 0
                                    

Ο Seojoon με έβγαλε από τις σκέψεις μου φωνάζοντας εμένα και τον Jungkook στο σαλονι.
Ξαφνικά ένας άντρας μπήκε στο σαλόνι φέρνοντας κάτι μαύρα ρούχα με δύο όπλα από πάνω.Εκεινη τη στιγμή άρχισα να τρέμω και κράτησα δυνατά το χέρι του Jungkook εκείνη τη στιγμή ακούστηκε ο Seojoon που μας ειπε ότι θα πρέπει να μείνουμε σε άλλο σπίτι και ότι θα πρέπει να υπακούμε στις εντολές του.Μετα από λίγο μας έκανε νόημα να φύγουμε αλλά λίγο πριν κλείσουμε την πόρτα πίσω μας τον ακούσαμε να λέει.

"Και μην τολμήσετε να αρνηθείτε καμία από την εντολη που θα σας δώσω γιατί δεν θα διστάσω να σας σκοτωσω και τους τρεις σας!"
Είπε και έκλεισα την πόρτα.Τωρα περπατάμε με τον Jungkook στον δρόμο και επικρατεί ησυχία.Αποφασισα να την σπάσω λέγοντας στον Jungkook.
"Εγώ αρνουμαι να υπακούω σε εντολές που θα μας βάζει ένας άγνωστος!"είπα και ο Jungkook σταμάτησε να περπατάει κοιτάζοντας κάτω σοβαρος.
"Και εγώ αρνούμαι αλλά έτσι όπως μπλέξαμε δεν μπορούμε να το εμποδισουμε!"

"Να φύγουμε από τη Κορέα τότε!"

"Και η μαμά?"με αυτό που είπε με έκανε να κολλήσω το ξέχασα πως η μαμά σίγουρα δεν θα έφευγε με τίποτα από τη Κορέα και δεν θα μπορούσαμε να την αφήσουμε εδώ μόνη της με το παλιό κάθαρμα που μπλέξαμε εγώ και ο Jungkook.

"Μην ανησυχείς θα βρούμε μια άκρη θα κάνουμε αυτά που θα μας πει!"

Αυτά τα λόγια που είπε ο Jungkook με ανησύχησαν ακόμα περισσοτερο.Θα μας βάζει να κλέβουμε και να κάνουμε ληστειες ή ακόμα χειρότερα και να σκοτώσουμε....
Όταν φτάσαμε σπίτι πήγαμε κατευθείαν να μαζέψουμε τα πράγματά μας για να πάμε στο σπίτι που μας είπε ο Seojoon να μείνουμε για να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και καλά.Καθως μάζευα τα πράγματά μου έπεσε κάτω μια φωτογραφια.Στη φωτογραφία αυτή ήταν ο Jungkook με εμένα και κάτι αγόρια από πίσω μας τον έναν τον ήξερα ήταν ο ξάδερφος μας.Αφησα την φωτογραφία στην άκρη και συνέχισα να μαζεύω τα πράγματά μου!όταν τελείωσα πήγα να δω αν είχε τελειώσει και ο Jungkook.Οταν μπήκα στο δωμάτιο του τον είδα καθισμένο κάτω λογικά θα έκλαιγε..Άρχισα να κινούμαι προς το μέρος του μα μου έκανε νόημα να βγω έξω.Βγηκα έξω από το δωμάτιο του και πήγα και έκατσα στη κουζίνα.
Μετα από λίγο βγήκε και ο Jungkook.Δεν πέρασε πολύ ώρα και βρεθήκαμε στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας εκεί που μας είπε ο Seojoon πως θα μένουμε από εδώ και πέρα.

Φτασαμε.Πηραμε μια βαθιά ανάσα και μπήκαμε μέσα εγώ ως συνήθως άρχισα να εξερευνώ το σπίτι πήγα στον πάνω όροφο πρώτα μπήκα στο πρώτο δωμάτιο του διαδρόμου είχε ένα μεγάλο κρεβάτι ένα παράθυρο και ένα μικρό γραφείο με πολλά συρτάρια.Το δεύτερο δωμάτιο του διαδρόμου ήταν φτιαγμένο για μένα είχε μια τεράστια ντουλάπα και μια μεγάλη βεράντα που συνδεόταν με το δωμάτιο που είναι ακριβώς δίπλα στο δικό μου.Το δωμάτιο αυτό έχει μια μικρή πολυθρόνα με ένα τραπεζάκι οι τοίχοι του έχουν ένα κοραλί χρώμα η τουαλέτα που έχει αυτό το δωμάτιο έχει μια αρκετά μεγάλη μπανιέρα τα πλακάκια του είναι γαλάζια με όμορφες πέτρες από πάνω.Μπηκα και στο τελευταίο δωμάτιο του διαδρόμου το οποίο είχε μέσα ένα πιάνο και δίπλα ένα γραφείο με πολλά τετράδια πάνω οι τοίχοι είχαν το χρώμα μαύρο.Πηγα και άνοιξα ένα από τα τετράδια που υπηρχαν πάνω στο γραφείο και είδα μέσα πολλά στιχάκια που μπορώ να πω ότι τα λατρεψα.εκεινη τη στιγμή πήγα και έκατσα στο πιάνο και άρχισα να παίζω ένα από τα κομμάτια που είχε γράψει η μαμά.
~Jungkook's POV

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now