TWENTY-THREE

35 3 0
                                    

"Δεν έχεις να εξηγήσεις τίποτα...τα κατάλαβα όλα...δεν είχες ξεπεράσει ποτέ αυτόν τον μαλακά..με είχες απλά για να περνάς ωραία τον χρόνο σου!!"

"Εε ναι λοιπόν δεν τον είχα ξεπεράσει ποτέ.. και τι με αυτό; Τι θα κάνεις;"

Τα μάτια του στενεψαν και έγιναν μαύρα καθώς ερχόταν με γοργά βήματα στο κρεβάτι όπου ήμουν ξαπλωμενη.

Ήρθε από πάνω μου και άρχισε να με φιλάει βίαια..δεν το άντεχα..δάκρυα έφευγαν από τα μάτια μου καθώς οι στιγμές με τον Hoseok ερχόντουσαν στο μυαλό μου...

Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ένας Yoongi ένας Jungkook και ένας Namjoon

"Ρε πουστη τι κάνεις εκεί;"ακούστηκε ο Yoongi από την άλλη πλευρά του δωματίου.

Χωρίς να δω τις εκφράσεις του προσώπου του ήμουν σίγουρη πως τα μάτια του ήταν γουρλωμενα και πως ο Hyungsik πραγματικά την είχε γαμησει...

"Ααα μπαα να τος και ο μαλακας με την παρέα του"

Ο Hyungsik σηκώθηκε από πάνω μου και αυτή τη φορά το βλέμμα του ήταν στραμμένο προς τα τρία αγόρια.

"Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να την ακουμπάς χωρίς τη θέληση της είναι ενάντια στο νόμο και το ξέρεις αυτό"

Είπε ο Namjoon αδιάφορος.

"Μα είναι η γυναικούλα μου και της αρέσει όταν την αγγίζω έτσι..σωστά μωρό μου;"

Έπιασε το πόδι μου και άρχισε να το σφίγγει μεχρι να πω ναι..

Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Yoongi να μας κοιτάζει χαμένος.

"Όχι..δεν είναι αλήθεια..έχουμε τελειώσει Hyungsik..ο μόνος.. που θέλω ε-ειναι...-"έχασα τις αισθήσεις μου..
_________
Λοιπόν αγάπες μου γεια σας καλή χρονιά χρόνια πολλά κλπ κλπ
Έχω να πω συγγνωμη για αυτόν τον καιρό που δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με το Wattpad και όχι δεν θα αρχίσω δικαιολογίες του τύπου"αα δεν είχα έμπνευση για να ανεβάσω κάτι"ή οτιδήποτε άλλο θα πω την αλήθεια.
Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε που έγραψα τελευταία φορά στις wattpad όλα στη καθημερινότητα μου άρχισαν να αλλάζουν και μαζί με αυτά άρχισα να αλλάζω και εγώ.
Χάλασαν φίλες..ήρθαν καινούρια άτομα στη ζωή μου..έκλαψα..γέλασα..και όλα τα σχετικά.
Είχα ξεχάσει την ύπαρξη του wattpad στο κινητό μου τους τελευταίους μήνες.
Επίσης έχω αρχίσει να διαβάζω βιβλία κάτι το οποίο έχει αρχίσει και μου δείχνει ένα διαφορετικό τρόπο για να γράφω.
Σήμερα έγραψα ένα μικρό κεφάλαιο είναι πολύ πολύ μικρό σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχω γράψει πείτε μου τη γνώμη σας για την ιστορία μου είτε σε σχόλια είτε σε ιδιωτικό μύνημα και θα τα πούμε σύντομα(και το εννοώ δεν θα κάνω πάλι μήνες να γράψω το επόμενο πάρτ)
Επίσης στείλτε μου μήνυμα ή γράψτε μου στα σχόλια πως είστε πως περνάτε πως τα πάτε και όλα τα σχετικά θέλω να ξέρω πως τουλάχιστον είστε καλά!❣️
Και πάλι καλή χρονιαα❤️

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن