FOUR

77 13 0
                                    

Ημουν σίγουρη πως όλα θα πήγαιναν καλά γιατί άμα δεν πάει καλά θα έχουμε χάσει το παιχνίδι.Βγηκαμε και οι τρεις ταυτόχρονα από το βανακι και κατευθυνθηκαμε προς την είσοδο της τράπεζας.

Μπήκαμε μέσα στην τράπεζα και ακούστηκε η φωνή του Yoongi.
"Όλοι κάτω!Αν κουνηθεί κανένας δεν θα διστάσω να του τιναξω τα μυαλά!"
Όλοι έπεσαν κάτω τρομοκρατημένοι.
Ο Yoongi μου εδωσε μια μαύρη σακούλα να βάλω τα κινητά των ανθρώπων που βρίσκονταν στον χωρο αυτό.Ηταν ένα αγόρι που μου τράβηξε την προσοχή με τις κινήσεις που έκανε σαν να έκρυβε κάτι πήγα μπροστά του και είπα.

"Το κινητό σου στη σακούλα!"
"Δεν έχω κινητό μαζί μου!"είπε.Με μια κίνηση άφησα την σακούλα κάτω και άρχισα να τον ψάχνω.
"Μα τι κ-κανεις!?"είπε
"Χαλάρωσε δεν θα σε βιασω!"Του είπα και γύρισα τα μάτια μου.Σηκωθηκα και πήρα τη σακούλα και την ακούμπησα σε ένα από τα καθίσματα γύρισα λίγο το κεφάλι μου προς τον Yoongi που είπε.

"Εγώ με τον Jk θα πάμε να πάρουμε τα χρήματα θα μπορέσεις να τους κουμαντάρεις μόνη σου?"
" Φυσικα και μπορώ!"του απάντησα
Μετά από δύο λεπτά είχαν εξαφανιστεί και οι δύο από το οπτικό μου πεδίο.Ακουστηκε ο ήχος ενός τηλεφώνου και κοίταξα κατευθείαν το αγόρι που είδα πριν να κραταει το κινητό του κατευθύνθηκα γρήγορα προς το μέρος του και τον κοίταζα ακούστηκε η φωνή ενός άλλου παιδιού που είπε
"Taehyung τι κάνεις?"
"Ώστε σε λένε Taehyung εε?"ειπα
"Ναι!"
"Λοιπόν καλέ μου θα μου δώσεις εσύ το κινητό σου ή θα το πάρω με το ζόρι?"

Περίμενα αρκετή ώρα να απάντηση δεν πήρα και έτσι άρπαξα το κινητό του και το πέταξα στον τοίχο.Εσπασε σε τρία κομμάτια νομίζω πως πόνεσα λίγο που είδα το κινητό να σπαει άμα ήμουν στη θέση του Taehyung πραγματικά θα με είχα σκοτώσει.Με κοίταζε πολύ θυμωμένος σηκώθηκε και άρχισε να κατευθύνεται προς εμένα εκείνη τη στιγμή έβγαλα το όπλο μου και τον πρόσταξα να καθίσει κατω.Εκεινος έκατσε.Μετα από ένα 10 λεπτό είδα τον Yoongi και τον Jungkook να έρχονται τρέχοντας.Πηγε να βγει έξω ο Yoongi αλλά είδε τους μπάτσους και μας σταμάτησε.Ο Jungkook είχε αρχίσει να τρέμει και να λεει.
"Τώρα τι θα κάνουμε???θα μας πιασουν!!!θα μπούμε φυλακή!!!"
Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τον Taehyung μπήκα μέσα στον χώρο της τράπεζας με γρήγορα βήματα άρπαξα τον Taehyung από το μπράτσο και τον πήγα μπροστά στον Yoongi και του είπα.
"Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτόν για να βγούμε και να φύγουμε!"
Ο Jungkook με κοίταζε άφωνος ενώ στο πρόσωπο του Yoongi είχε σχηματιστεί ένα χαμόγελο μπορεί να μην έβλεπα τα χείλη του αλλά φαινόταν ότι χαμογελούσε.Βγηκαμε έξω και εγώ αυτή τη φορά κράταγα τον Taehyung από τον λαιμό και είχα βάλει το όπλο μου στο κεφάλι του.Πηγε να μιλήσει ο Yoongi αλλά τον πρόλαβα.
"Άμα κάνετε ένα βήμα ακόμα κοντά μας αυτός εδώ θα πεθάνει εξαιτίας σας δεν θα είναι κρίμα να πεθάνει?"
Ο Yoongi έβγαλε ένα χαχανιτο και άρχισε να τραβάει τον Jungkook προς το βαν.Μετα από λίγο το βαν έφτασε μπροστά μου μπήκα μέσα μαζί με τον Taehyung και φύγαμε.

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now