FORTY-TWO

28 3 1
                                    

"ξέρω πόσο πονάει γλυκιά μου!"είπε φιλωντας με απαλά στο μάγουλο κάνοντας τη καρδιά μου πλέον να αρχίσει να γεμίζει με μικρές ελπίδες.

~Bella's POV
Ο Taehyung ανέβηκε στο ύψος του προσώπου μου και άρχισε να με φιλάει άγρια.

Οι γλώσσες μας μπήκαν στο παιχνίδι καθώς εισχωρούσε μέσα μου για πολλαπλή φορά.

Ένιωσα λες και ήμουν στον παράδεισο εκείνη τη στιγμή.

Ξέρω πως η κολλητή μου είναι στεναχωρημένη αυτή τη στιγμή όπως και εγώ και βασικά όπως όλοι μας...

Αλλά τη στιγμή που ο Taehyung άρχισε να με φιλάει και με ξάπλωσε στο κρεβάτι καθώς έβγαζε με γρήγορες κινήσεις τα ρούχα μου δεν μπορούσα να κρατηθώ...ήμουν στο έλεος του.

Ο Taehyung εκείνη τη στιγμή άρχισε να μπαινοβγαίνει ακόμα πιο γρήγορα μέσα μου κάτι το οποίο με έκανε να θέλω να ουρλιαξω τόσο δυνατά..

Άρχισα να ψιλό ουρλιάζω αλλά ο Taehyung δεν άφησε αλλά ουρλιαχτά να βγουν από το στόμα μου μιας και έσκυψε κατευθείαν και άρχισε να με φιλάει συνεχίζοντας να μπαινοβγαίνει μέσα μου με βίαιο τρόπο.

Μετά από αρκετή ώρα βγήκε από μέσα μου απότομα και ξάπλωσε δίπλα μου ιδρωμένος.

Ο ιδρώτας έσταζε στο σώμα μου και στο καλοσχηματισμένο σώμα του Taehyung...αν και δεν ήταν και το μόνο που έσταζε(όποιος κατάλαβε...κατάλαβε😏)

Το μόνο που ακουγόταν μέσα στο δωμάτιο ήταν οι δυνατοί αναστεναγμοί μας από την κούραση.

Ο Taehyung άπλωσε το χέρι του και εγώ ξάπλωσα πάνω σε αυτό καθώς εκείνος άρχισε να χαϊδεύει τη γυμνή μου πλάτη.

Γύρισα και τον κοίταξα και γύρισε και εκείνος επίσης την ίδια στιγμή.

Έγειρε το κεφάλι του και με φίλησε απαλά στο μέτωπο και στα χείλη

Καμία σχέση με τα φιλιά που μου έδινε πριν.

Γύρισε το κεφάλι του στο ταβάνι έκλεισε τα μάτια του και μετά από λίγο άρχισε να γελάει.

"Γιατί γελάς;" Τον ρώτησα απορημένη.

Εκείνος εξακολουθώντας να έχει κλειστά τα μάτια του μου είπε.

"Καλά θα κάνεις την άλλη εβδομάδα να πάρεις κανένα τεστ εγκυμοσύνης ή να πας στον γυναικολόγο σου για μερικές εξετάσεις"

Γύρισα το κεφάλι μου απότομα και άρχισα να τον καίω με το βλέμμα μου για μερικά δευτερόλεπτα.

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now