Άρχισε να με φιλάει στα χείλη και ξαφνικά άρχισε να αφήνει ένα μονοπάτι φιλιών από τα χείλη μου μέχρι το στήθος μου.
Σηκώθηκε και ξεκίνησε να βγάζει και αυτός τα ρούχα του μένοντας μόνο με το μποξερακι.
Το καλοσχηματισμένο σώμα του με έκανε να δαγκώσω το κάτω χείλος μου κάτι το οποίο παρατήρησε και χαμογέλασε πάλι στραβά.
Ήρθε πάλι πάνω μου και άρχισε να ξεκουμπωνει το σουτιέν μου.
Το έβγαλε και πλέον το στήθος μου ήταν εκτεθειμένο μπροστά του
~Yoongi's POV
"Yoongi ηρέμησε άμα πας και τον πλακώσεις δεν θα πετύχεις τίποτα"
Ακούστηκε ο Jungkook τραβοντας με προς το αμάξι για να μην ανέβω πάνω.
"Άσε με τουλάχιστον να πάω με τον Namjoon πάνω"
"Τι γίνεται εδώ;"είπε ο Namjoon ο οποίος μόλις είχε έρθει που είχε πάει να πάρει καφέδες.
"Θέλει να ανέβει πάνω να πλακώσει τον Kim στο ξύ-"
"Όχι θέλω να ανέβω πάνω να πάρω τη Savina"
"Καλά λοιπόν..θα πάμε μια τελευταία φορά πάνω άμα δεν καταφέρουμε τίποτα γυρίζουμε Σεούλ"
"Ευχαριστώ Joon"
Μπήκαμε στην πολυκατοικία και ανεβήκαμε ξανά στον 12ο όροφο.
Φτάσαμε έξω από το διαμέρισμα και χτυπούσαμε κουδούνι αλλά δεν άνοιγε κανένας.
Χτυπήσαμε πάλι τίποτα.
Γυρίσαμε στην πόρτα εκείνης της κοπελας που μας μίλησε πριν και χτυπήσαμε το κουδούνι.
"Ααα εσείς είστε πάλι."είπε
"Θέλουμε να κάνουμε μια ερώτηση"
"Δώστε μου έναν καλό λόγο για να σας απαντήσω"είπε και σταύρωσε τα χέρια της μπροστά στο στήθος της.
Ξαφνικά μπαίνει ο Namjoon μπροστά και βγάζει ένα ταμπελακι και τις το δείχνει.
"Α...χίλια συγγνώμη..πείτε μου τι θέλετε.."
"Ο Kim Taehyung και η κοπέλα εκείνη είναι μέσα στο διαμέρισμα;"
"Ν-ναι.."είπε τραυλιζοντας
"Ευχαριστούμε!"
Προχωράει ο Jungkook μπροστά και βγάζει ένα πραγματακι από την τσέπη του ανοίγοντας έτσι την πόρτα.
Αρχίσαμε να ψάχνουμε μέσα στο σπίτι αλλά δεν βρήκαμε κανέναν.
Μπήκαμε σε ένα δωμάτιο και ανοίξαμε τη ντουλάπα μπας και είναι εκεί μέσα αλλα τζιφος.
VOUS LISEZ
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.