FORTY-SIX

55 3 0
                                    

"Μωρό μου τι έγινε;"

"Έχεις το θάρρος και ρωτάς και ρωτάς και όλας;" είπα ενώ πήρα τα χέρια της από πάνω μου και της τα κράτησα πάνω από το κεφάλι.

"Αλήθεια δεν ξέρω τι έκανα"ψιθύρισε και έκλεισε τα μάτια της.

"Yoongi με πονάει το κεφάλι μου άσε με λίγο"μου είπε και εγώ άρχισα να σφίγγω περισσότερο τους καρπούς της και συνέχισα να τη φιλάω.

Εκείνη άρχισε να φωνάζει για να την αφήσω να εγώ δεν την άφηνα και συνέχιζα ανενόχλητος.

Προσπαθούσε να με σπρώξει με τα πόδια της μα δεν τα κατάφερε.

Ξεκόλλησαν τα χείλια μου από πάνω της.

Εγλυψα τη γυμνή της σάρκα και της είπα.

"Γιατί ήσουν έτσι με τον Jimin εχθές;"

Την ρώτησα και δεν απάντησε.

Με κοίταξε με κενό βλέμμα και μετά από μερικά λεπτά ειπε.

"Τι εννοείς;δεν έκανα κάτι με τον Jimin χθες."

"Την ώρα που τελειώσαμε το challenge ο Jimin σε πήρε και άρχισε να σε φιλάει...και σήμερα το πρωί ήσουν ολόγυμνη πάνω του στην αγαπημένη μου στάση"

"Δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα Yoongi..."μου είπε αδύναμα.

Πήγα να μιλήσω μα με διέκοψε το κουδούνι.

"Πάω εγώ" της είπα ξερά και σηκώθηκα έβαλα μια βερμούδα και κατέβηκα κάτω να ανοίξω.

Έβαλα μια βερμούδα και κατέβηκα κάτω να ανοίξω.

Άνοιξα την πόρτα και ένα μικρό ήρθε στο πόδι μου αγκαλιάζοντας το.

Έσκυψα παίρνοντας την κόρη μου αγκαλιά.

"Τι κάνει η πριγκίπισσα μου;"της είπα και μου γέλασε.

"Καλημέρα Seokjin"είπα στον Seokjin.

"Τι καλημέρα ρε γαϊδούρια;τι καλημέρα;τόσες κλήσεις σας έχω κάνει από το μεσημέρι μας ανησυχησατε!"άρχισε να γκρινιάζει.

"Γιατί τι ώρα είναι;"τον ρώτησα.

"6"μου είπε και γουρλωσα τα μάτια μου.

Μπήκε μέσα ενώ είχε ακόμα στην αγκαλιά του τον Tai τον γιο της Bellas και του Taehyung.

"Τι κάνατε εδώ πέρα ρε βλαμμένα;"

Πήγε και άνοιξε περισσότερο τις κουρτίνες και όλοι άρχισαν να ενοχλούνται.

"Πάω να σας φτιάξω κάνα καφέ και τίποτα να φάτε Yoongi ξυπνα τους...ααα και η Savi που είναι;"

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now