THIRTY-FIVE

32 3 1
                                    

Η Savina μου χάρισε ένα από τα ωραιότερα χαμόγελα και έτσι πήγαμε μέσα στο μεγάλο χώρο του κέντρου.

Της έδωσα το μπουκέτο με τα λουλούδια και ξεκινήσαμε να περπατάμε στο μεγάλο διάδρομο.

Δεξιά και αριστερά μας πολλά άτομα χειροκροτούσαν αλλά χαμογελούσαν και άλλοι έκλαιγαν

Το μάτι μου πήρε λίγο τον Min φαινόταν στεναχωρημένος αλλά δεν έδωσα παραπάνω σημασία.

Γύρισα το βλέμμα μου στη Savina και είχε ζωγραφισμένο στο πρόσωπο της ένα χαμόγελο.

Σίγουρα ούτε την ίδια την ένοιαζε ο Min πλέον οπότε άρχισα να χαμογελάω και εγώ.

~Savina's POV
....
"Μπορεί ο γαμπρός να φιλήσει την νύφη"

Γύρισε ο Taehyung και με τράβηξε απαλά από τη μέση φιλοντας με γλυκά στα χείλη.

Ανταπέδωσα το φιλί

Όταν σπάσαμε το φιλί όλοι κάτω χειροκροτούσαν ενώ εγώ με τον Taehyung κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον γεμάτοι χαρά.

Ήμουν πραγματικά χαρούμενη εκείνη τη στιγμή.

Ξαφνικά κάποιος σηκώθηκε και βγήκε από το κέντρο κλείνοντας τη πόρτα με φορά.

Όλοι είχαμε γυρισςι προς τη πόρτα.

Κατάλαβα κατευθείαν ποιος έφυγε.

Έφυγα από το κράτημα του Taehyung και προχώρησα προς την έξοδο.

"Yoongi"τον φώναξα καθώς έμπαινε μέσα σε ένα αυτοκίνητο.

"Τι άλλο θες;;έκατσα να δω το γάμο σου!άσε με να φύγω"είπε και έφυγε.

Ο Taehyung ήρθε πίσω μου και με πήρε αγκαλιά.

"Μη κλάψεις για αυτόν δεν αξίζει..έχεις εμένα μωρό μου"

Με γύρισε και με φίλησε ξανά

Και όλος ο κόσμος που βγήκε έξω μαζί μας άρχισε να μας χειροκροταει ξανά.

"Και τώρα κυρία Kim τι λέτε να πάμε σπίτι;"είπε ο Taehyung και με κοίταξε.

"Πολύ ευχαρίστως κύριε Kim!"απάντησα και αυτός με σήκωσε στα χέρια του βάζοντας με απαλά μέσα στο αυτοκίνητο.
....
Με είχε στην αγκαλιά του και με φιλούσε καθώς μπαίναμε μέσα στο διαμέρισμα μας.

Επιτελους λίγη ησυχία.

Ήταν 4 το πρωί και το κεφάλι μου με πέθαινε.

Με άφησε ο Taehyung από την αγκαλιά του και σπάσαμε το φιλί μας.

Πήραμε μερικές ανάσες και εκείνη τη στιγμή μάζεψα τα μαλλιά μου λίγο και είπα στον Taehyung να ανοίξει το φερμουάρ από το νυφικό μου για να το βγάλω.

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now