THIRTEEN

63 10 5
                                    

"Yoongi....πρέπει να σου πω!"

~Seojoon's POV
"Λέγε!"είπε ο Yoongi

"Θυμάσαι τι σου είχα πει πριν πολύ καιρο ?
Που σου έλεγα να βάλεις φυλακή τη Savina και τον αδερφό της τον Jungkook...
Τελικά άλλαξα την γνώμη μου!
Και δεν φταίει το ατύχημα που είχα που είναι σίγουρο πως δεν θα τα καταφέρω για πολύ ακόμα.
Απλά δεν θέλω να κάνεις αυτό που σου είπα.
Αυτό που θέλω είναι να συνεχίσετε τη δουλειά μου.
Σας έχω μάθει τι πρέπει να προσέχετε....τι πρέπει να κάνετε και πως να το κάνετε!"

"Για πιο λόγο άλλαξες γνώμη Seojoon?"ρώτησε.

"Ποιος πατέρας θα έκανε κακό στα παιδιά του?
Ξέρω πως ήδη το έκανα που τους έβαλα στον ίδιο δρόμο με εμένα αλλά ήθελα να τους εχω δίπλα μου!
Μπορεί να μεγάλωσαν με έναν άλλον μπασταρδο επειδή η μάνα τους δεν ήθελε να έχει επαφές μαζί μου αφού έμαθε το τι ακριβώς είμαι.
Επίσης εχω καταλάβει ότι έχεις ερωτευτεί τρελά τη μικρή και μην πεις το αντίθετο οπότε θα ήθελα να τη προσεχεις με ότι έχεις!!
Όταν μου μιλούσες για εκείνη μόνο τα σάλια δεν σου έτρεχαν!
Έχω όμως ένα ερώτημα...η Savina που είναι?"

"Δεν ξερουμε...όταν έγινε το ατύχημα η Savina δεν ήταν εκεί.."μιλησε  ο Taehyung που ήταν μαζί με τον Yoongi...

"Stephen!...."

"Seojoon...Seojoon???Kim φώναξε κάποιον!!..."

~Yoongi's POV
Γιατροί άρχισαν να έρχονται μέσα στο δωμάτιο.

Εμένα και τον Taehyung μας έβγαλαν έξω.

Μετά από αρκετή ώρα βγήκε ο γιατρός και μας ενημέρωσε πως δεν τα κατάφερε.

Πήγαμε προς το αυτοκίνητο και αρχίσαμε να κατευθυνομαστε προς το σπίτι του Jimin όπου πιστεύαμε πως εκεί θα ήταν ο Jungkook.

"Κάτι αναφώνησε πριν κλείσει τα μάτια του"είπε ο Taehyung σπάζοντας την ησυχία.

"Ναι...αλλά δεν άκουσα καλά..κάτι σαν φεν? Βεν? Κάτι τέτοιο..."

Η ώρα πέρασε ήσυχα...εγώ και ο Kim φτάσαμε στον Jimin και χτυπήσαμε το κουδούνι.

"Γεια σου Yoongs...ααα γεια σας κύριε Kim!"

"Γεια σου Jim ...είναι εδώ ο Kook?"

"Όχι δεν είναι...εμ..θα θέλατε να περάσετε μέσα?"

"Ναι για λίγο όμως"

Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε στο σαλόνι περιμένοντας τον Jimin να έρθει με το νερό που του ζητήσαμε.

"Γεια σας...!"είπε ένας τύπος τον οποίο δεν είχα ξανά δει ποτέ μου.

"Γεια σου"του είπα

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin