SIX

74 13 0
                                    

Εκείνος κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.

"Μα είναι ένα πολύ καλό παι-"

"Δεν τον ξέρεις καλά ακόμα!Αργά η γρήγορα θα την κάνει την μαλακιά του"

Πήγα να μιλήσω αλλά εκείνη τη στιγμή μπήκε ο Jungkook σε εκείνη την αίθουσα που ειμασταν με τον Namjoon.

"Τι κάνετε εσείς εδώ?"ρώτησε και μας κοίταζε κάπως περίεργα.

"Μιλήσαμε λίγο τώρα εγώ την κάνω τα λέμε Kook"ειπε ο Namjoon βγαίνοντας από την αιθουσα.

Γιατί να το ειπε αυτό ο Namjoon αφού ο Yoongi φαίνεται καλύτερος και από τον Jungkook.Λες να ξερει για τις ληστείες??Όχι δεν μπορεί θα τον είχε δώσει στην αστυνομία ανε-

"Savi κορίτσι μου με ακούς που σου μιλάω?"

"Εε?τι?"

"Πάλι χαμένη στις σκέψεις σου ήσουν?"

"Ναι...συγγνωμη...Τι μου έλεγες?"

"Ξέχνα το θα μιλήσουμε μετα στο σπίτι"

Όπως γύρισε να φύγει ο Jungkook πρόσεξα πως το τσεπακι στη τσάντα του ήταν ανοιχτο και φαινόταν ένα πακέτο με τσιγάρα μέσα.

"K-Kook"είπα και γύρισε να με κοιτάξει.

"Τι θες πάλι?"

"Μην μου πεις ότι ξεκίνησες το κάπνισμα.."

"Εμ τι ερώτηση είναι αυτή?ξέρεις πως-"

"Μην μου λες ψέματα Jeon Jungkook είδα το πακέτο στη τσάντα σου!απλά απαντα μου με ένα ναι ή ένα όχι!!"είπα ενω ήμουν νευριασμένη

"Ναι"είπε ψυχρά και εφυγε.

Μετά από αρκετή ώρα κατάλαβα ότι ο Jungkook είχε ακόμα άλλες δύο ώρες στη σχολή αλλά λογικά θα εφυγε επειδή θα βαρέθηκε.

Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του ακόμα και αν είναι ο αδερφός μου.

Είναι δικιά του η ζωή δεν θε του λέω εγώ παντα τι να κάνει.

Καθώς σκεφτόμουν έβγαινα από την αίθουσα και πήγαινα προς το ντουλαπάκι μου.

Ξαφνικά έπεσα πάνω σε καποιον.Σηκωσα το κεφάλι μου να πω συγγνώμη και ειδα τον κύριο Kim

"Σ-συγγνωμη"είπα κάνοντας ταυτόχρονα μια υπόκλιση και κάνοντας κίνηση να φύγω μου κράτησε το χέρι και είπε.

"Η φωνή σου μου ακούγεται πολύ γνώριμη έχουμε ξανά συναντηθεί πουθενά?"

Ωχχ δεν πιστεύω να με καταλαβε!!!πείτε μου πως δεν με κατάλαβε!!!!

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon