THREE

93 14 0
                                    

"Μάλλον κάτι τέτοιο θα γίνει πάλι!Είναι δύο μια κοπέλα στα 19 και ένα αγόρι στα 22 είναι αδέρφια θα πας το βράδυ στο σπίτι θα τους ενημερώσω εγώ!"Είπα και εκανα νόημα στον νεαρό να φυγει!

~Savina's POV
Ξύπνησα μέσα στη νύχτα επειδή είδα έναν εφιάλτη ο οποίος έμοιαζε πολύ με την πραγματικοτητα.Κοιταξα την ώρα ήταν 3 το βράδυ και δεν με ξανά επαιρνε ο ύπνος όποτε κατέβηκα στο σαλόνι να δω τηλεόραση.Ειχε περάσει περίπου 1 ώρα και ένιωθα τα μάτια μου να κλείνουν εκείνη τη στιγμή άκουσα κλειδιά στην εξώπορτα και τρόμαξα.Είδα να μπαίνει μέσα στο σπιτι ένα αγόρι ψηλό με ξανθά μαλλια κρατώντας μια βαλίτσα.Με είδε και εγώ σηκώθηκα όρθια και έκανα μικρά βήματα προς τα πίσω.Μετα από κάτι δευτερόλεπτα τον άκουσα να λέει.
"Ο Seojoon με έστειλε θα μένω μαζί σας από δω και πέρα!"δεν είπα τίποτα καθόμουν και τον κοίταζα σαν χαζό για κάμποσα λεπτά.Μετα ακούστηκε πάλι αυτή η βαριά φωνή του.

"Με λένε Yoongi αλλά οταν ειναι για δουλειές σαν αυτές που θα κάνουμε θα με λέτε Suga!"

Μόλις άκουσα το σημείο που είπε "για δουλειές σαν αυτές που θα κάνουμε"άρχισα να κοιτάω κάτω το πάτωμα και μετά από λίγο του είπα.

"Με λένε Savi αλλά με φωνάζουν Savina!"

"Χάρηκα για την γνωριμία Savina!"είπε και μου χαμογέλασε

Άρχισε να πηγαίνει πάνω.Εγω έκλεισα την τηλεόραση και άρχισα να πηγαίνω προς το δωμάτιο μου.Μολις μπήκα κοίταξα λίγο έξω στη βεράντα και είδα αυτόν τον τύπο τον Yoongi και να κοιτάει τα αστέρια.Ξαπλωσα στο κρεβάτι μου και μετά από λίγο με πήρε ο υπνος.Εφτασε το πρωί και με ξύπνησε το ξυπνητήρι.Ειχα βάλει ξυπνητήρι για να πάω να φτιάξω πρωινό για τον Jungkook αλλά τώρα πρέπει να φτιάξω και για τον άλλον που ήρθε το βράδυ.Σηκωθηκα και κοίταξα έξω στη βεράντα είδα πάλι τον Yoongi να κάθεται στη καρέκλα αλλά δεν του έδωσα και πολύ σημασία πήγα στη μπροστά από την ντουλάπα και άρχισα να ψάχνω τι θα φορέσω.Μετα από κανένα 20λεπτο αποφάσισα να βάλω αυτά.

Μετα από κανένα 20λεπτο αποφάσισα να βάλω αυτά

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now