Είπε άνοιξε την πόρτα του δωματίου και κατευθύνθηκε προς το χολ όπου εκεί άνοιξε τη πόρτα και έφυγε από το σπίτι...
~Savina's POV
"Κυριε Kim θα ήθελα μια χάρη""Πες μου Savina"ακούστηκε η φωνή του από το ακουστικό.
"Θα μπορούσα να έρθω να μείνω σε εσάς για λίγο καιρό γιατί κάτι έχει πάει στραβά και-"
"Φυσικά και μπορείς είσαι ευπρόσδεκτη να μείνεις για όσο θέλεις να σου βγάλω εισιτήρια για Busan;"
"Ναι κύριε Kim σας ευχαριστώ πολύ"
"Μην ευχαριστείς"είπε και τερμάτισε τη κλήση.
Συνέχισα να μαζεύω τα πράγματά μου με δάκρυα στα μάτια.
Ευτυχώς ο Jungkook έχει φύγει και είμαι μόνη μου σπίτι.
Δεν ξέρει τι έχω κανονίσει με τον κύριο Kim.
έβαλα τα απαραίτητα στη βαλίτσα και πήγα στο γραφείο μου αφήνοντας ένα γράμμα στον Jungkook.
Άφησα το κινητό και τον φορτιστή μου στο γραφείο μου και έφυγα από το σπίτι.
Έφτασα στο σταθμό και πήγα στα ταμεία.
"Γεια σας...έχω ένα εισιτήριο για Busan στο όνομα Kim Taehyung"
"Δώστε μου μισό λεπτό...αα ναι εδώ είναι το τρένο σας φεύγει σε 5 λεπτά..ορίστε το εισιτήριο σας καλό ταξίδι κυρία Kim"είπε με ένα χαμόγελο.
Άρχισα να περπατάω προς το τρένο.
Κάτσε με είπε κυρία Kim;
Καλά ξέχνα το..
Μπήκα στο τρένο βρήκα τη θέση μου έκατσα και μετά από λίγο το τρένο ξεκίνησε...
Θυμήθηκα τον Yoongi και μερικά δάκρυα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους στα μάτια μου.
Είπα να κλείσω τα μάτια μου για λίγο και να αδειάσω το κεφάλι μου μα δεν βοήθησε.
....
Δεν έκανα και πολύ ώρα να φτάσω στον σταθμό της Busan.Ο καθαρός αέρας χτύπησε στο πρόσωπο μου φέρνοντας τα μαλλιά μου πισω εμφανίζοντας έτσι το δακρυσμένο πρόσωπο μου.
Μέσα στο πλήθος κατάφερα να διακρίνω τον κύριο Kim ο οποίος καθόταν πάνω στο καπό ενός μαύρου αυτοκινήτου.
έφτασα κοντά του και τον πήρα μια αγκαλιά και έβαλα το πρόσωπο μου στη πλατη του για να μη δει το πρόσωπο μου.
"Μα τι στο-Αα Savina εσύ είσαι!" Τον άκουσα να λέει και γυρισε να με πάρει και αυτός μια αγκαλιά
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fiksi Penggemar"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.