"Μάλιστα αφεντικό"
~3 εβδομάδες αργότερα~
~Savina's POV"Είσαι καλά αγάπη μου;"ακούστηκε η φωνή του Taehyung από το ακουστικό.
"Ναι Tae μου..είμαι ευτυχισμένη μπορώ να πω αύριο είναι ο γάμος μας χαίρομαι τόσο πολύ"
"Και εγώ δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο χαίρομαι"
"Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι επίσης που το παιδί μου θα μεγαλώσει δίπλα σου Tae μου!"είπα και άκουσα τον Taehyung να αναστεναζει.
"Το παιδί μας Savina μου..το παιδί μας.."
"Μα-"
"Δεν έχει μα..δεν νιώθω ότι μου φορτώνεις έτσι ένα παιδί χωρίς να φταίω..για την ακρίβεια λατρεύω που θα είμαι μαζί σου και που θα μεγαλώσω το παιδί μας!"
Τα πρώτα δάκρυα συγκίνησης άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους στο πρόσωπο μου.
"Taehyung σε αγαπώ!"
"Και εγώ σε αγαπώ μικρή μου..πήγαινε τώρα να περάσεις καλά με την seoyeon και θα τα πούμε αύριο!"
"Να πω κάτι τελευταίο;"
"Πες μου"
"Αποφάσισα το παιδί να έχει ..το δικό σου επώνυμο τελικά.."
"Αλήθεια;;αυτο είναι υπέροχο..αλλά σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις;"
Ακουγόταν πολύ περίεργη η φωνή του όταν ρώτησε.
"Όχι πήρα την απόφαση μου δεν το αλλάζω!"
"Χαίρομαι πολύ για αυτό μωρό μου"
Χαιρέτησα τον Taehyung και γύρισα πίσω στο δωμάτιο όπου ήταν η Seoyeon
"Λοιπόν;;μιλήσατε;;"ρώτησε η Seoyeon έτοιμη να σκάσει από χαρά.
"Ναι..δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκε"
"Λογικό είναι εσύ χάρηκες που μίλησες με τον άντρα σου;;"με ρώτησε και χωρίς να το σκεφτώ της απάντησα.
"Φυσικά!"
"Έλα κάτσε τώρα ήρεμη να σε βοηθήσω με την μάσκα"
"Ευχαριστώ για όλα Seoyeon"
"Μη με ευχαριστείς..για αυτό δεν είναι οι φίλες;;"είπε και με σκουντηξε απαλά στον ώμο και γελάσαμε.
~Taehyung's POV
"Και για πες μας ρε που την βρήκες τη μικρή;και πότε την άφησες έγκυο;"ακούστηκε o Minjae ο οποίος ήπια μια γουλια από το ουίσκι που του έβαλα."Είναι μεγάλη ιστορία.."
"Έχουμε όλο το βράδυ μπροστά μας μπορείς να μου διηγηθείς αυτή την ιστορία"είπε άλλη μια γουλια από το ουίσκι του.
YOU ARE READING
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.