THIRTY-SEVEN

27 3 0
                                    

"Όχι τώρα αφεντικό θα μας δουν το βράδυ στο σπίτι αυτά"μου είπε κλείνοντας μου το μάτι.

~Savina's POV
Είμαι καθισμένη στο κρεβάτι μου και απέναντι μου κάθεται ο Yoongi

"Λοιπόν;"γυρίζω και του λέω.

Ήρθε και έκατσε δίπλα μου.

"Λοιπόν...είναι πολλά που πρέπει να σου πω..αυτή η κοπέλα με την οποία με είδες στη φωτογραφία ήταν μια πρώην μου-"

"Και είπες να τη πάρεις να θυμηθείτε τα παλιά;"του είπα και τον κοίταξα απειλητικά.

"Άσε με να συνεχίσω σε παρακαλώ.Τα φτιάξαμε από ένα θάρρος και αλήθεια. έπαιζα με τον Jimin και τους υπόλοιπους και μου έβαλαν σαν θάρρος να κάνω την Jennie να με ερωτευτεί και μετά να τη καταστρέψω.Αφου με ερωτεύτηκε και τα φτιάξαμε ήταν η ώρα να τη καταστρέψω οπότε τη βίασα-"

"ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;;" του φώναξα και σηκώθηκα όρθια.

Με τράβηξε πάλι κάτω

"Τη βίασα..το μετάνιωσα... όμως..μετά από αυτό μάθαμε όλοι ότι αυτοκτόνησε.Αλλα αυτή στη πραγματικότητα έφυγε από τη Κορέα.Γυρισε πισω λίγο πριν μπω φυλακή εγώ και ο Jungkook...αυτή μας έβαλε φυλακή...έκανε τον Jungkook να μεθύσει και πήρε της πληροφορίες που ήθελε για να μας κλείσει μέσα.Την ημέρα του γάμου μας εμφανίστηκε πάλι και ενώ εγώ ήμουν ξερός στο κρεβάτι ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου βγάζοντας τη φωτογραφία και στέλνοντας τη σε σένα.Τη σκότωσα επειδή με έκανε να σε χάσω..και τώρα είσαι παντρεμένη με τον μαλακά.Και όχι τίποτα άλλο όλοι η Κορέα ξέρει πως το παιδί μας είναι δικό του.Δε μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου ρε μωρό μου και εσύ τα παρατήσει όλα πίσω αφήνοντας με έτσι τη μέρα του γάμου μας.Τσακωθηκα και άσχημα με τη μητέρα σου επειδή σε στεναχώρησα"

Δεν μπορούσα να πω τίποτα...δεν έβγαιναν λέξεις από το στόμα μου..δεν ήξερα τι ακριβώς ειχε συμβεί.

"Υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει να μάθω;"ήταν το μόνο που κατάφερα και ειπα κοιτάζοντας κάτω στο πάτωμα.

"Ναι υπάρχει κάτι ακόμα.."

Είπε και γύρισα να τον κοιτάξω.

"Ξέρεις ο Seojoon μου είπε κάτι πριν πεθάνει.."

"Τι δουλειά έχει αυτός στη συζήτηση μας"

"Δεν έχει καμία δουλειά πάνω σε αυτό με την Jennie αλλά ο Seojoon είναι ο πραγματικός σου πατέρας.."

Εκεί έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου δεν τον πίστευα.

"Τι;;όχι αυτό αποκλείεται εγώ να είμαι κόρη αυτού;; Δεν νομίζω!"

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now