"Y-Yoongi;" Είπα και δάκρυα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους στα μάτια μου.
Ο Taehyung ήρθε μπροστά μου και με αγκάλιασε.
"Άσε την Savina ήσυχη!"ακούστηκε η φωνή του Yoongi.
"Γιατι ρε φίλε θα με δειρεις;" Είπε ο Taehyung φοβερά εκνευρισμένος.
"Δεν έχεις δικαίωμα να ακουμπάς τη γυναίκα μου!" Φώναξε ο Yoongi.
"Δεν είμαι γυναίκα σου.."του απάντησα εγω
Έσπρωξα τον Taehyung στην άκρη και άρχισα να προχωράω προς τον Yoongi.
"Δεν είμαι γυναίκα σου και ούτε θέλω να γίνω..Πόσο καιρό γινόταν αυτό Yoongi;πόσο;"
"Δεν-"
"Μη μου πεις πως δεν είναι αυτό που νομίζω ξέρω πολύ καλά τι είδα στη φωτογραφία..και μου το επιβεβαίωσε και ο Jimin.Νομιζες πως με το να έρθεις να με βρεις θα άλλαζες τίποτα;Τελειώσαμε Yoongi..Τελειώσαμε!Δεν θέλω ούτε να σε ξέρω!"
Είχα αρχίσει και ούρλιαζα..
"Savina άκουσε τον"είπε ο Jungkook.
"Με ποιανού τη πλευρά είσαι Jungkook;"τον ρώτησα.
"Αυτή τη φορά με του Yoongi..Άστον να σου εξηγήσει τι έχει συμβεί"
Κοίταξα τον Jungkook και εκείνη τη στιγμή έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου..ο ίδιος μου ο αδερφός δεν με υπερασπίζεται...έπρεπε να το περιμένω όμως.
"Φύγετε"είπα αλλά δεν ακούστηκα καθόλου γιατί η φωνή μου είχε σβήσει.
Γύρισα πίσω και άρχισα να προχωραω προς τον Taehyung.
"Πάμε πάνω σε παρακαλώ;"του είπα αλλά πάλι δεν ακούστηκα.
"Τι είπες;"ήρθε κοντά μου για να με ακούσει καλύτερα.
"Μπορούμε να πάμε πάνω;.."είπα και εγνεψε καταφατικά.
Γύρισε να βγάλει τα κλειδιά και εκείνη τη στιγμή ο Yoongi με γύρισε,κόλλησε τα σώματα μας και ξεκίνησε να με φιλάει.
Γουρλωσα τα μάτια μου..δεν μπορούσα να κάνω τίποτα είχα κοκαλωσει..κάποια στιγμή αφέθηκα για λίγο στο φιλί του αλλά μετά θυμήθηκα τη φωτογραφία.
Τον δάγκωσα και τον έσπρωξα ρίχνοντας τον κάτω.
Ο Taehyung γύρισε και με τράβηξε μέσα στην πολυκατοικία.
Μπήκαμε στο ασανσέρ και πάτησε τον 12ο όροφο.
Φτάσαμε και βγήκαμε από το ασανσέρ και κατευθυνθηκαμε στο διαμέρισμα του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fiksi Penggemar"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.