Ο Seokho είχε ανέβει πάνω λογικά θα ήταν στο δωμάτιο του όποτε περιμεναμε να τον δούμε να κατεβαίνει.Κάποια στιγμή ένιωσα ένα χέρι να κρατάει το δικό μου και γύρισα να δω ποιος ήταν και είδα τον Yoongi να μου λέει.
"Θες να χορέψουμε μέχρι να δούμε τον άλλον να κατεβαίνει?"
Κάθισα και καλά σκεπτική για μερικά δευτερόλεπτα και μετά του εγνεψα καταφατικά και αρχίσαμε να χορευουμε.
Ο Jungkook μας είχε καρφώσει με το βλέμμα του αλλά δεν του έδινα σημασία.
Κάποια στιγμή ενώ χόρευα με τον Yoongi ειδα τον Choi να κατεβαίνει και είπα ψιθυριστά.
"Αυτή είναι η ευκαιρία μας"και εκείνος σταμάτησε να χορεύει και πήγε προς τον Jungkook λέγοντας του να μείνει κάτω
Με τον Yoongi πηγαμε να ανέβουμε τις σκάλες αλλά μας σταμάτησε ένας σεκιούριτι ρωτώντας μας.
"Πού πάτε?"
"Ψάχνουμε την τουαλέτα" είπε ο Yoongi και ο σεκιούριτι μας κοίταξε περιεργα
"Και οι δύο?"ρώτησε κοιτώντας μας
"Ναι"είπε ο Yoongi με έναν κάπως πονηρό τόνο στη φωνή του.
Τότε ο σεκιούριτι έκανε στην άκρη και μας άφησε να περάσουμε.
Είχαμε όμως και τον άλλον σεκιούριτι στο τέλος τις σκάλας.
"Γεια σας"του λέω
"Γεια σου"μου κάνει κοιτάζοντας με από πάνω μέχρι κατω.
"Ψάχνουμε την τουαλέτα" του είπα καθώς τον κοίταζα πονηρα.
Μας έδειξε που είναι η τουαλέτα και μπήκαμε με τον Yoongi μεσα.
Έβγαλα τα γάντια από την τσάντα μου και τα φόρεσα και έβαλα στην άκρη από το ένα γάντι το μαχαιράκι που είχα μαζί μου.
Βγήκα έξω και κατευθύνθηκα προς τον σεκιουριτι.
"Και για πες μου μέχρι πότε θα μείνεις εδώ?"τον ρώτησα παίζοντας με την γραβάτα του.
"Μέχρι να φύγουν όλοι αυτοί που βλέπεις"απάντησε ενώ με κοίταζε
"Χμμ...αν λείψεις για λίγο θα πειράξει?"είπα και του έκλεισα ναζιαρικα το μάτι.
"Δεν νομίζω!"είπε και με έπιασε από την μέση φέρνοντάς με πιο κοντά στο καλογυμνασμενο του σώμα
Πηγαμε σε ένα δωμάτιο και κλείσαμε την πόρτα και αρχισε να κατευθύνεται κοντά μου.
YOU ARE READING
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.