TWENTY-ONE

39 3 0
                                    

"Ναι έχω..μισό λεπτό..παρακαλώ θα ήθελα τον κύριο Jeon Jungkook και τον κύριο Min Yoongi στο γραφείο μου!"
.....

Αφού εξήγησα στον Jungkook και στον Yoongi τι ακριβώς έχει γίνει τα πήραν στο κρανίο.

Αφού καταφέραμε και τους βγάλαμε από τη φυλακή με μια συμφωνία η οποία ήταν να φέρουν την Savina πίσω οι ίδιοι για να συνεχίσουν να είναι ελεύθεροι.

Πήγαμε στο αυτοκίνητό μου και ξεκινήσαμε να ψάχνουμε.

Δυστυχώς ήταν και ο Hyungsik μαζί μας που έκανε τον Yoongi να θέλει να τον σκοτώσει με τα ίδια του τα χέρια.

Ο Yoongi εντόπισε το κινητό της Savinas οπότε αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς τα εκεί που έδειχνε..

Όταν φτάσαμε είδαμε πως ειμασταν σε μια περιοχή που δεν περνάει ψυχη.

Ξαφνικά το τηλέφωνο του Hyungsik άρχισε να χτυπάει με αποτέλεσμα όλοι να στραφούμε προς το μέρος του.

"Παρακαλώ?...έλα ρε Hoseok τι κάνεις?ποτε?αα εντάξει σε 15 λεπτά είμαι εκεί.."

"Για που το βάλατε κύριος?"είπε ο Yoongi με έναν ειρωνικό τονο στη φωνή του παίρνοντας ως απάντηση μια θυμωμένη έκφραση του Hyungsik.

"Namjoon...ήταν ένας παλιός μου φίλος που με πήρε τηλεφωνο...είπε θέλει να με συναντήσει μόνο μου να μου πει κάτι πολύ σημαντικό..."

"Εδώ αρχίζουν τα καλά" είπε ο Jungkook.

"Λοιπόν εσύ έλα εδώ"είπε ο Yoongi δείχνοντας τον Hyungsik.

"Πάρε αυτό και άστο σε αυτό το τσεπακι..πρόσεχε μην το χάσεις γιατί θα είναι το μόνο στοιχείο που θα έχουμε κακομοίρη μου."

Είπε ο Yoongi ξανά και ο Hyungsik για πρώτη φορά κούνησε καταφατικά το κεφάλι του μπροστά του.

Έβαλε το τσιπακι στην τσέπη από το πουκάμισο του και ξεκινήσαμε για το μέρος που του είχε πει εκείνος ο 'φιλος' του να βρεθούν.
...

Η ώρα πέρασε.

Είχαμε αφήσει τον Hyungsik στη καφετερια που θα ήταν η συνάντηση του και εμείς έχουμε παρκάρει το αυτοκίνητό λίγο πιο πέρα.

Ξαφνικά εκείνος ο φίλος του Hyungsik έφτασε σε εκείνο το μέρος και άρχισαν να μιλάνε.

Αφού παραγγείλανε ο Hoseok άρχισε να ρωτάει τον Hyungsik για την Savina.

Μετά από μερικά λεπτά ακούμε τον Hoseok να λέει.

"Λοιπόν για να τελειώνουμε σήμερα το βράδυ στις 2 έξω από τη Σεούλ κοντά στο νεκροταφείο να φέρεις 100.000 ευρώ αλλιώς δεν βλέπεις τη Savina ποτέ ξανά στα μάτια σου ζωντανή.Να έρθεις μόνος σου άμα δω κανέναν άλλον μαζί θα την σκοτώσω μπροστά στα μάτια σου.Εγινα κατανοητός αγαπητέ μου?"

Με αυτό ο Hoseok σηκώθηκε και έφυγε.

Εμείς στείλαμε τη συζήτηση στο τμήμα μέχρι που βγήκε και ο Hyungsik από τη καφετέρια και αρχίσαμε να ακολουθούμε τον Hoseok.

Ο Yoongi φαινόταν πολύ αγχωμενος..η τελευταία φορά που τον είχα δει έτσι ήταν πριν χρόνια στο ατύχημα της Savinas.

Ξαφνικά φτάσαμε έξω από ένα μαγαζί με γυναικεία ρούχα στο οποίο ο Hoseok μπήκε και βγήκε μετά από κάνα 20 λεπτό με δύο σακούλες και συνέχισε τον δρόμο του.

Καθώς προχωρούσε σταμάτησε έξω από ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι και μπήκε μέσα.

Βγήκαμε και εμείς από το αυτοκίνητο όσο ποιο γρήγορα μπορούσαμε και αρχίσαμε να προχωράμε προς εκείνο το σπίτι.

Ένα γυναικείο ουρλιαχτό ακούστηκε μέσα από το σπίτι και μετά από λίγο τον Yoongi με τρεμαμενη φωνή να λέει"η Savina ήταν..αυτή?"

Ξαφνικά άλλος ένας θόρυβος ακούστηκε και μετά κλάματα.

Στον τελευταίο θόρυβο που ήταν και ο ποιο δυνατός δεν ακούστηκε τίποτα.

Εκείνη τη στιγμή ο Yoongi παίρνει το όπλο από την τσέπη μου και τρέχει μέσα στο σπίτι...
______________
Ξέρω πως είναι μικρό κεφάλαιο και συγγνώμη για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση..αλλά με το σχολείο και όλα αυτά μου είναι λίγο δύσκολο...ξεκίνησε και το φροντ Μ και το γυμναστήριο και έχουν πέσει όλα μαζεμένα...
Ελπίζω να με καταλαβαίνετε...
Ευχαριστώ..
Ελπίζω να είστε όλοι καλά🥺❣️
Αστεράκι άμα σας άρεσε και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο❤️

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Kde žijí příběhy. Začni objevovat