FIVE

75 12 0
                                    

Μολις μπήκα στο δωμάτιο μου είδα την Savina να κοιμάται στο κρεβάτι μου αγκαλιά με ένα από τα τετράδια μου.Εχω να πω πως είναι πολύ πιο γλυκιά όταν κοιμάται.Μα τι λέω Yoongi συνελθεεε!!

~Savina's POV
Ξύπνησα το πρωί απο το ξυπνητήρι που ακούστηκε δίπλα μου πήρα το κινητό και είδα ότι δεν ήταν το δικό μου.Πηγα να σηκωθώ από το κρεβάτι αλλά ένα χέρι με έπιασε από τη μέση μου και με τράβηξε πίσω να ξαπλώσω.Γυρισα να δω ποιος ήταν και αντίκρισα έναν αγουροξυπνημενο Yoongi να μου λέει.

"Κάτσε πέντε λεπτά ακόμα έχουμε χρόνο!"και με τράβηξε στην αγκαλιά του.Κοιταξα το δωμάτιο και κατάλαβα ότι ήταν του Yoongi.

"Μα γιατί είμαι εδώ?"αναφωνησα και μετά από λίγο ακούστηκε η φωνή του Yoongi

"Εδώ σε βρήκα να κοιμάσαι χθες και λυπήθηκα να σε ξυπνήσω για να πας στο κρεβάτι σου."

Πήγα να ξανασηκωθω αλλά ο Yoongi με τράβηξε πάλι κάτω και με κράταγε πολύ σφιχτά στην αγκαλιά του με αποτέλεσμα να νιώσω ασφάλεια και να τον αγκαλιάσω και εγώ.Μετα από κάνα δεκάλεπτο σηκωθηκαμε πήγα στο μπάνιο έκανα ένα ντουζ έπλυνα τα δόντια μου και όταν βγήκα κάθησα μπροστά από την ντουλάπα μου να δω τι θα φορέσω.Μετα από λίγο εμφανίστηκε στο δωμάτιο ένα Yoongi ρωτώντας με.

"Ακόμα να ντυθείς?"

"Ναι δεν ξέρω τι να βαλωω!"παραπονιεμαι

Ο Yoongi αρχισε να προχωράει προς το μέρος της ντουλάπας έψαξε λίγο και έπειτα έβγαλε ένα μπλουζάκι και ένα παντελόνι.Εγω ξαφνιάστηκα ο Jungkook ποτέ δεν είχε κάνει κάτι τέτοιο όταν του έλεγα ότι δεν βρίσκω το να βάλω.

"Βάλε αυτά γρήγορα γιατί θα αργήσουμε !"

Ο Yoongi βγήκε από το δωμάτιο και αρχισα να ντύνομαι.

~Namjoon's POVΠεριμένω έξω από το σπίτι της Savinas για να την πάρω να πάμε μαζί στη σχολή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Namjoon's POV
Περιμένω έξω από το σπίτι της Savinas για να την πάρω να πάμε μαζί στη σχολή.Ανοιξε η πόρτα και είδα μπροστά μου την Savina με ένα αγόρι δεν τον έχω ξαναδει.Η Savina δεν με είδε αλλά ο άλλος με είδε και με κοίταξε κάπως απειλητικά αλλά δεν έδωσα σημασία.Τους ακολουθούσα και πήγαιναν προς τη σχολή κάποια στιγμή είδα τη Savina νευριασμένη να πετάει κάτω την τσάντα της και να προχωράει πιο γρήγορα από εκείνον τον τύπο.Εκεινος πήρε την τσάντα της και άρχισε να τρέχει γρήγορα προς την Savina όταν την έφτασε την πήρε στον ένα του ώμο και η Savina γελούσε και τον χτύπαγε απαλά στη πλάτη.

Don't leave me (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now