Πήρα έναν καφέ και έκατσα εκεί να ηρεμήσω.
~Yoongi's POV
Καθόμουν έξω από το νοσοκομείο σε ένα παγκάκι.Κάποια στιγμή δύο χέρια τυλίχτηκαν στη μέση μου και μια γνώριμη μυρωδιά τρύπωσε στα ρουθούνια μου.
"Μωρό μου...καιρό είχαμε να τα πούμε!"
"J-Jennie?"
"Ναι αγάπη μου?"
"Μα...εσύ δεν υποτίθεται πως είχες πεθάνει?..."
"Yoongi αγάπη μου..πίστευες ότι θα πέθαινα?..Μου κατεστρεψες τη ζωή και έπρεπε κάπως να ξεφύγω από εσένα.Ειπα σε όλους να σου πουν πως πέθανα μα εγώ έφυγα από τη χώρα...Γύρισα τώρα και είπα να σου κάνω μια επισκεψουλα!Βλέπω βρήκες καινούρια κοπέλα αλλά μωρό μου τι γούστο είναι αυτό?αυτή βρήκες?"
Δεν είχα λόγια...
Ναι της κατεστρεψα τη ζωή αλλά δεν το πιστεύω αυτό που έκανε...
"Μωρό μου θα τα πούμε πρέπει να φύγω με περιμένουν"
~Jungkook's POV
"Γεια σου!"Ακούστηκε μια γυναικεία ντροπαλή φωνή ακριβώς από δίπλα μου.
"Εσύ πρέπει να είσαι ο Jungkook"
Είπε και με κοίταξε στα μάτια με ένα ντροπαλό χαμόγελο.
"Ναι εγώ είμαι ο Jungkook...εσύ είσαι η?"
"Φώναζε με Jen!"
Ήμουν έτοιμος να της απαντήσω αλλά παρατήρησα την ενδυμασία της κάτι που με έκανε να την κοιτάω από πάνω μέχρι κάτω.
"Έχεις να πας πουθενά μετά?"
Τη ρώτησα γιατί αυτή δεν είναι ενδυμασία για νοσοκομείο.
"Οχι...γυρίζω από μια επίσκεψη που είχα πάει και είπα να περάσω να πω γεια σε μια φίλη μου και σε πέτυχα και είπα να σε γνωρίσω και από κοντά αλλά δεν έχω πολύ χρόνο...εμ είσαι ελεύθερος το βράδυ!?"
Με ρωτησε
"Ναι είμαι"
Της απάντησα βιαστικά
DU LIEST GERADE
Don't leave me (Υπό Διόρθωση)
Fanfiction"Μη με ευχαριστείς...για την ξαδέρφη μου μπορώ να κάνω τα πάντα" "Ναι...όπα κατσε τι;;ξαδέρφη;;τι εννοείς;;"είπε και σηκώθηκε να με κοιτάξει.