Drazí a milí fanoušci,
jestli jste se úspěšně dočetli až jsem, udělali jste mi ohromnou radost. Uvědomuji si, že tenhle příběh je hodně rozsáhlý a každý, kdo vydržel až do konce, má můj obdiv a moc mu děkuji. Jste úžasní.
Jmenovitě bych chtěla poděkovat hlavně:
Vevercak6 - za její vždycky motivující a nádherné komentáře. Jsi úžasná :)
JohanaSpilova - také za úžasné komentáře a její parádní povídky, včetně té s věnováním :) mimochodem taky za to, že je fanynka Cato/Kordeta stejně jako já :))
Laalinka - která mě také neustále podporuje a věří, že zvládnu cokoliv :)
Sven007 - protože každý její komentář mě vykouzlil úsměv na tváři a dává mi pocit, že na sebe můžu být hrdá :)
pak samozřejmě děkuji všem ostatním, kteří mi věnují hvězdy a komentáře. Všechny mě neuvěřitelně nabíjejí a pohání k tomu, abych vydržela a pracovala dál. Kdybych vás tu měla vypsat všechny, trvalo by mi to opravdu dlouho. Protože během měsíce, který tady na Wattpadu působím, mi naskákalo neuvěřitelné množství přečtení a za to vám všem mockrát děkuji.
Nebojte se, že byste přišli o Peetova dobrodružství, protože co nejdříve začnu pracovat na Vražedné pomstě. Měla jsem tolik žádostí o pokračování, že bych vám nedokázala říct ne :)
Mimochodem, abych si vás nějakým způsobem dokázala 'shromáždit', založila jsem FB stránku Peeta Mellark - The boy with the bread CZ/SK, kam bych vás ráda všechny pozvala (link v komentářích). Budu tam vkládat převážně obrázky s Peetou, doplněné krátkými úryvky knih, pravděpodobně tam budu upozorňovat na aktualizace příběhu a budete se tam se mnou moct kdykoliv spojit. Příjmám totiž jakékoliv dotazy i návrhy :)
Ještě jednou vám všem děkuji za podporu a krásné komentáře. Zůstaňte se mnou. Doufám, že jsem ve vás zažehla jiskru, která se může rozhořet v požár ;)
Ať vás vždy doprovází štěstěna! Sejdeme se u Vražedné pomsty :)
ČTEŠ
Hunger games - The boy with the bread
FanfictionProžijte znovu poutavý příběh z prostředí Panemu a 74. ročníku Hladových her, tentokrát ovšem z jiného úhlu pohledu. Průvodcem nám bude Peeta Mellark a jeho touha ochránit nejdůležitější osobu v jeho životě, dívku v plamenech.