FIGYELEM: Ez a rész 18 év felülieknek ajánlot.
Míg Jade és Rui össze jöttek Riddle vissza szerezte a pénztárcáját. A cukrászdából vissza menet megállt, hogy ellenőrizze, mindene meg van.
Míg számolta a pénzét valaki megragadta és be rántotta egy kihalt sikátorba. Hamar a falhoz lett szegezve. Mikor feleszmélt Floyd magasodott felette.
-Te meg mi a fenét művelsz idióta? - csattant fel a kisebbik. A kék hajú szélesen elvigyorodott, majd megcsókolta. Riddle annyira lesokkolódót, hogy elfelejtett ellenkezni. A másik ki használta a lehetőséget. Floyd nyelvével furakodott be a másik szájába. Az elnök fel eszmélt és határozottan ráharapott a kéretlen nyelvre, ami ettől vérezni kezdet.
-NEKED TELJESEN EL MENT AZ ESZED? MÉG IS MITT KÉPZELSZ? MITT CSINÁLSZ? – Riddle már vörösödött a dühtől. Legszívesebben pofonvágta volna a másikat, viszont le fogta mind két kezét.
-Szórakozók egy kicsit. – vigyorgott a magasabb.
-Neked van bőr a képeden. Kollégium elnök vagyok és még idősebb is. ENGEDJ EL!
-Tudod jól, hogy fikarcnyit sem érdekel a rangod vagy mi.
Floyd a kezét Riddle férfiasságára tette, majd gatyán keresztül simogatni kezdte. A kisebbik arca teljesen elvörösödött a düh és a szégyenlőség miatt.
-FEJEZ... ah~ - az elnök nem tudta be fejezni mivel a kék hajú erősebben érintette meg oda lent.
-Aranyos a nyögésed. Még szeretném hallani. – súgta Floyd. Majd kigombolta Riddle nadrágját – Pont akkora mint ahogy el képzeltem. – ezzel izgatni kezdte.
A kicsi teljesen elpirulva harapott alsó ajkába. Még soha sem történt ilyen vele, így nem tudta mit kéne tennie. Édesanya rengeteg mindent tanított neki, viszont ilyesmi még véletlenül sem került szóba. Pár perc elteltével a kisebbik el ment egy nyögés kíséretével.
-Még nincs vége.
Floyd elővette a saját férfiasságát (ami méret arányos), és Riddle-hez dörgölte. El engedte a vörös fiú kezeit. Anionban az egyik kezet merevedéseikre rakta. A kezet fel-le irányítva mozgatta. A kisebbik már csak sodródott az árral. Nem fogta vissza sóhajait. A kék hajú kihasználta a lehetőséget és ismét nyelvével furakodott a másik szájába. Az elnök az előzőnél is hamarabb ment el. Nem kellet sok és a másik is követte. El engedték a férfiasságaikat.
Végül levegő hiány miatt a nyelveik is elszakadtak egymástól. Riddle szemei tele lettek könnyel. Ezt látva Floyd ellépett tőle, ezzel zihálva a földre csúszott. A magasabb egy is ideig bámulta a maga elé bámuló kicsikét. Majd elment ott hagyva a másikat.
Jade meg szakította Rui ölelését, amit meg látta testvérét. - Jól vagy? – kérdezte ahogy oda ért hozzájuk.
-Nem nagyon. Én vissza megyek a suliba. Ti csak maradjatok. – ezzel hátat fordítva el ment.
-Jobb ha utána megyek. – puszit nyomot a fiatalabb homlokára és testvére után ment.
Rui tíz perc múlva barátja keresésére indult. Hamar meg találta a cukrászdából vissza felé tartót.
-Már kezdtem aggódni miattad.
-Bocsánat. – az idősebb mosolyt erőltettet magára – Sokáig tartott megtalálni a pénztárcámat.
-Riddle? Minden rendben? – kérdezte aggódva a fiatalabb. Látta, hogy barátja kisé furán viselkedik.
-Minden rendben. Folytassuk a körbenézést. – mosolygott továbbra is.
-Oké... De csak ketten. Floyd rosszul lett és vissza ment az iskolába. Jade meg el kísérte. – mondta Rui.
-Értem. – egy nagy kő eset le Riddle szívéről halva ezt. Most egy jó ideig nem akarja Ő-t látni. – Akkor menjünk.
YOU ARE READING
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...