1. fejezet

118 12 1
                                    




Rui napja átlagosan kezdődött. Grim hangjára ébredt. A cuki szőrmók gyakran beszél álmában és mivel egy szobában alszanak, arra szokott ébredni. Már meg szokta. Ma reggel úgy döntött, hogy elmegy a könyvtárba. Mióta ide keveredett igyekszik sokat olvasni erről a világról. Azt állapította meg, hogy legjobban a Harry Potter világához hasonlít. Csak abban különbözik, hogy itt mindenki tudja, a varázslat létezik.

Ahogy a könyvtárba ért az igazgatót látta meg.

- Jó reggelt Mr. Crowley – köszönt Rui.

- Jó reggelt önnek is. – mondta a igazgató kicsit csalódottan ahogy a fiúra nézett.

- Igazgató úr sikerült bármit találnia arról, hogy hogyan juthatnék vissza a saját világomba?

- Nem igen. Tudja nagyon sok dolgom van. Önön kívül figyelnem kell az iskola dolgaira és a diákokra. Így, ha megbocsát mennem kell. – ezzel elviharzott.

Mindig ezt csinálja mikor az alacsony srác hazajutása után érdeklődik. Azt elhiszi neki, hogy van mit csinálnia. Azonban nem igen dolgozik. Egy bizonyos nem akar az itt létem után kutatni. Rui már kezd beletörődni, soha nem megy haza.

- Mondjuk én is utána nézhetnék a dolgoknak, de fogalmam sincsen honnan kezdjem. Többször át néztem a könyvtár könyv listáját, de nem találtam a témához kapcsolódó könyvet. A barátaimtól azért nem kérek segítséget mert ők az itteni életükkel vannak elfoglalva. Talán nekem is ki kellene találnom mihez is kezdjek ebben a világban, mert nem hiszem, hogy örökre az iskolába maradhatok. – gondolkozott magába. Egy tanácstalan sóhajjal elvett egy könyvet és olvasni kezdte.

Rui az első órán találkozót Ace-val, Dreuk-vel, és Grim-vel. Ők hárman nagyon izgultak, mert ma délután derülnek ki a negyedéves vizsgák eredménye. Az órákon szinte senki nem figyelt ez miatt. Csak Rui volt az egyetlen, aki szokásosan jegyzetelt. A végén mindenki tőle fogja kérdezni, hogy mit is vetek az órákon.

Ebéd szünetben elindultak a menzára enni. Ma finom pék sütiket és szendvicseket árultak. A diákok versenyeztek a jobbnál jobb ételért. Ace, Dreuk, és Grim egyszerre fogták meg az utolsó tripla húsos szendvicset. Rögtön elkezdtek marakodni, hogy kié legyen. Közbe elejtették és a macska füles Ruggie vette fel.

- De jó pont maradt még egy Leona számára. – kuncogott gonoszul.

- Egy fenéket! – kiáltotta egyszerre a három civakodó, majd kergetni kezdték a világos barna hajút, aki ismét leejtette a szendvicset. Végül Rui vette meg egy sajtos-tojásossal együtt. Ő és Grim a tanári számlára szoktak kérni a dolgokat, amit az iskola áll. Elég jó dolguk van.

A két szendviccsel elment az suli hatalmas fedett kertjébe. Leona ott szokott aludni. Úgy néz ki, mint egy nagy macska és mellé ugyan olyan lusta. Sokat lóg órákról, csak azért, hogy aludjon. De ennek ellenére elég okos is.

Hamar megtalálta egy nagyobb növény árnyékában feküdt. – Szia Leona. – üdvözölte kedvesen.

Egy morgással kinyitotta a szemeit. – Mit akarsz?

- Ruggie megint össze veszett a többiekkel, és most valahol kergetőznek. Mivel ez elfog tartani egy jó ideig, úgy gondoltam elhozom neked az ebédet. – felé nyújtotta a szendvicset.

A barna hajú végre felült és elvette az ebédét.

- Hagylak enni. Viszlát. – ezzel elindult. Nem várt köszönetet. Leona nem az a fajta. A köszönöm és bocsánat ki mondása ellenkezik a királyi vérével vagy szimplán túl büszke, hogy kimutassa ezeket. Azonban a herceg sokáig nézte ahogy Rui elmegy. Furcsának tartja ahogy viselkedik vele ez a kis növényevő. Figyelmes de nem úgy mit a szolgái vagy azok, akik félik és tisztelik. Rui simán barátságos vele.

Rui az egyik padon ette a saját szendvicsét mikor Riddle mellé ült. Anno az elnök felett át vette az uralmat egy úgy nevezet sötét anyag. Ez az anyag akkor keletkezik amikor valaki használja a varázs erejét és ha ezt túlzásba viszi, akkor ez át veszi az irányítást az ember felett és gonosszá teszi. Riddie-n kívül még Lenona-val is történt ilyen, de sikerült segíteniük rajtuk. Azóta Riddel és Rui összebarátkoztak. Most is jól elbeszélgettek. A vörös hajú és kék szemű elnök egy évvel idősebb nála, viszont egy magasak. Ha a fiatalabbnak valamelyik tananyag nem megy, akkor tőle kér segítséget. Riddel számára Rui a harmadik igazi barátja. Az édes anya születése óta szigorúan nevelte, ezért semennyi ideje nem volt barátkozni vagy játszani. Ennek ellenére jóba lett Tref-vel és egy másik akadémiába járó fiúval.

- Izgulsz a vizsga eredményed miatt? – kérdezte az elnök.

- Nem. Bármilyen is legyen én mindent bele adtam. Viszont nélküled egyáltalán nem sikerült volna bármit is tanulnom. Tartozok neked. Azonban biztos a tiéd kitűnő lesz.

- De hogy is, jót tett nekem, hogy át ismételtem veled az anyagot. Így te is segítettél nekem készülni. – magyarázta Riddel majd egy pillanatra elgondolkodott – Mit szólnál, ha majd elmennénk a közeli városba? Úgy tudom még nem voltál ott.

- Nem is tudtam, hogy van itt egy város. – csodálkozott Rui – Rendben menjünk. Kíváncsi vagyok milyen.

- Ezt meg beszéltük. Viszont nekem lassan mennem kell órára.

- Várj én is megyek. Úgy is nekem is arra lesz a következő órám.

A két fiú egyűt mentek el órára.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now