13. fejezet

40 4 3
                                    

A bezártság után Floyd boldog volt, hogy összejött a kis vörössel, így nem akarta ki nyírni testvérét. Azonban Riddle nagyon dühös lett, amiért bele avatkozót a dolgaiba. Rui-nak kellet le állítania, hogy ne átkozza el Jade-t.

Bizonyos okokból kifolyólag nem mondták el senkinek, hogy milyen kapcsolat van köztük. Azonban rajtuk kívül még egy tanuló ismeri a titkot, mivel az az illető mindent tud, ami az iskola falain belül történik. Legalább is 95%-át.


Riddle és Rui a Tükör terem felé sétáltak Lilia Vanronuge-vel együtt. A harmadik fiú a Diasomnia nevet viselő kollégium elnök helyettese. Ez a ház Demona hatalmas erejéről híres. Séta közben a legfiatalabb három barátjával találkoztak.

-Mit csináltok? Nem nagyon látni hármatokat együtt. - érdeklődőt Ace elvégre a barátja ötszer ha beszélt a váratlanul fel bukkanó Lilia-val.

-Az igazgató megbeszélést tart az elnökök számára. - mondja Rui – Malleus nem tud részt venni a megbeszélésen így Lilia helyettesíti.

-És téged is hívott? - kérdezte Deuce kíváncsian - Álltalában veled nem szokott számolni.

-El végre Rui szintén elnök. Ráadásul ő lett a suli történelmében a legfiatalabb kollégiumi elnök. – mosolygott jókedvűen a Diasomnia-s.

-Tényleg? De úgy tudom Riddle is az első évébe lett elnök. - magyarázta a kis Grim.

-Az igaz, de nem az első tanítási nap lettem az. Kellet pár hónap, hogy rendesen meg ismerjem a Heartslabyul-t és az iskolát. - magyarázta Riddle.

Hirtelen egy kisebb földrengés rázta meg az iskolát. Az egész nem tartott egy percig sem. Azonban rögtön utána egy nagy robaj hallatszódott a tükörteremből, ahol Crowley a megbeszélést akarta tartani. Többen is a teremhez siettek, de a nyitott ajtónál nem mertek beljebb menni. Riddle-knek át kellet tolakodnia a tömegen. Ők rendesen be is mentek. A teremben a többi elnök és az igazgató körbe álltak egy lányt, aki a földön feküt ájultan. A fekete haja váll alá ér. Kékszemei teljesen zárva voltak.

-JAJUCSI?!? - kiáltotta Rui amint meg látta a lány arcát. Gyorsan odaszaladt a fekvőhöz. Letérdelt és ölébe rakta a lány fejét. A maga megnyugtatásának érdekében meg nézte a másik pulzusát. Megkönnyebbült mi kor halványan, de érezte a pulzusát. Ez után szólongatni kezdte a lányt, hogy felébressze.

-Rui? - Riddle barátja vállára tette kezét. Magyarázatra várt, viszont nem csak ő.

-Ő a nővérem. - mondta kissé kétségbeesve a fiatal fiú, mivel testvére még mindig nem reagált a nevére.

-Ez nagyon érdekes. - jegyezte meg Lilia.

A következő pillanatban Jajucsi teste el kezdet lebegni és fel szállt két méterre. Közben a hét elnök varázs tolla ragyogni kezdet. Mindegyikből egy-egy adót színű fényes gömb jött ki és a lány testébe szálltak. A lány köhögve magéhoz tért, így ereszkedett le négykézlábra.

-Jajucsi. – szólította meg újból aggódó öcs nagy testvérét.

A lány kisé homályosan látott és nem is érezte jól magát, azonban felismerte szerettet öccsét. - Rui? - majd újra elájult.


Amikor a lány újra magához tért a gyengélkedőben volt. A szóbában egy lámpa sem éget, viszont a késő délutáni fények bevilágították. Csak az az egy ágy foglalt, amiben Jajucsi feküdt. Amikor fel akart ülni észrevette, hogy szerettet öcse félig az ágyra fekve aludt. A lány el mosolyodót és meg simogatta a fiatalabb fejét. Annak ellenére, hogy nagyon gyengéd volt felébresztette Rui-t.

A fiú fáradtan törölte szemét. Mikor észrevette, hogy nővére fel ébredt, a nyakába ugrott.

-Én is örülők neked, de meg folytasz. - mondta mosolyogva a már felült lány. A fiatalabb elengedte és bocsánatot kért, amiért ilyen hamar le támadta. Jajucsi kuncogót. Mindig is aranyosnak tartotta öcsét amikor olyanért kér bocsánatot, amiért nem is kellene. - Amúgy hol vagyunk? - kérdezte jobban körülnézve.

-Röviden egy másik világbeli bent lakásos varázsló képző iskolában ahová csak fiúk járnak.

-Akkor olyan, mint a Harry Potter-es Roxfort? - érdeklődőt a lány.

-Kb. Azonban ebben a világban mindenki tud a varázslatról. Ja, és ebben az suliban hét ház van, amik a Disney fő gonoszai ihlették. Azonban itt nem számítanak rosszaknak.

-Értem. - mondta Jajucsi és elgondolkodót, hogy vajon milyen is lehet ez az új világ.

Hirtelen ki nyílt az ajtó és többen is bejőtek. Grim, Ace, Deuce, Jack és Riddle jöttek meg nézni barátukat. Jade attól tartott, hogy szerelme nem eszik semmit így enni valóval érkezet. Iker testvére unalmában el kisérte. Azul és Lilia meg rendkívül kíváncsiak lettek az érdekesen meg jelent lányra. A csapat élén az igazgató jött, addig nem engedett be senkit a míg a számukra ismeretlen lány magához nem tér. Szerencsére nem kellet sokáig visszatartani diákjait, mivel mind a kilenc meg érkezését követően hangokat hallott a gyengélkedőből.

-Örömmel látom, hogy magához tért kis asszony. – mondta mosolyogva a férfi.

-Ő az iskolának igazgatója, Dire Crowley. - Rui mutatta be nővérének a maszkos illetőt.

-Én is örülök. – jegyezte meg mosolyogva Jajucsi – Gondolom Rui már be mutatót, így ezzel nem húzom az időt. Amúgy, hogy hogy ennyien vagytok itt?

-Jöttünk meg nézni a haverunkat. – Ace át karolta a fekete hajú fiú nyakát.

A lány meg lepődött. Majd el mosolyodor ahogy látta öccse boldogságát. – Rui mióta vagy itt?

-Kb. három hónapja. – a választól a kék szemű lány el gondolkodott – Miért?

-Nem értem. Az utolsó emlékem, hogy együtt animézünk és el aludtunk. – mondta Jajucsi.

-Nekem is ez az utolsó amire világunkból emlékszek. – jegyezte meg az alacsony fiú míg le vette barátja kezét a válláról

-Ez esetben a kis asszonynak ki eset az el múlt idő? Roppan kellemetlen. – morfondírozott az igazgató – Mert rengeteg kérdésem lett volna, de akkor nem tud válaszolni rájuk.

-Sajnálom. De ha tudok szívesen segítek meg találni a válaszokat, el végre nekem is vannak kérdéseim a történtekkel kapcsolatban. – mosolygott Jajucsi.

-Még szaván fogom. Azonban már későre jár. Mindenki menjen vissza a szálására. Jajucsi kis asszony ön az öcse kollégiumában fog lakni. – magyarázta Crowley.

-Figyelj rám! Nagy baj lesz, ha meg eszed a kajámat. – ugrott az ágyra Grim.

-Aranyos beszélő szörmök vagy. – ezzel el kezdte simogatni.

-Nem vagyok "szörmök"! Én Grim~ - a kicsike elterült a fekete hajú ölében. A lánynak kellet haza vinnie. 

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now