Másnap Azul ismét elküldte az ikreket a múzeumhoz, így egyedül felügyelte a bár működését. A szemüveges pekhére ma elég sokan élvezték a helyet. Míg össze vissza sürgött többen is neki mentek. Egyszer csak valaki meg kocogtatta a vállát és nevén szólította. Kicsit ingerülten fordult meg, de ez rögtön megváltozott az arc kifejezése ahogy meg látta Rui-t.-Bocsánat, beszélhetnénk? - kérdezte a fiú.
-Természetesen. - vigyorgott a szemüveges - Beszéljünk a VIP asztaloknál, mivel szeretném az embereimen tartani a szemem. - ezzel oda kísérte vendégét - Hol hagytad a testőrségedet?
-Először is ők a barátaim. Másodszor el mentek megnézni a múzeumot. - mondta komolyan Rui.
-Gondolom még nem sikerült megszereznetek a képet. Ne csüggedj. Még van egy és fél napotok. Viszont biztos jó, hogy itt vagy és nem segítesz a barátaidnak? - gúnyolódó Azul.
-Rosszul gondolod, a kép már meg. - ezzel a kék szemű elő vette és az asztalra rágta.
-Még is mikor és hogyan? - sokolodott le a szemüveges.
-Tegnap mikor a többiek harcoltak én beosontam a múzeumba. El beszélgettem az egyik ott dolgozóval és megkértem, hogy egy iskolai munkámhoz adja oda a képet. Végül meg kaptam. - mesélte Rui.
-El ismerészem. Okosabb vagy mint gondoltam. - ismerte el társát Azul - Máris hozom a kellő szerződéseket, hogy el intézem az én részemet.
-Várj! - állította meg Rui a másikat - Szeretnék még egy szerződést kötni veled.
-Ez esetben hozom a papírt.
-Nem. Én egy sima varázstalan szerződést szeretnék. - elő vet egy fehér lapot amire már minden rajta volt csak Azul aláírása hiányzott.
-Ez meg? - kerek szemekkel kezdte olvasni a fehér hajú.
-Ez egy munka szerződés. Szeretnék itt dolgozni. - mondta kedves mosollyal Rui.
-Még is miért?
-A másik világban, ahonnan jöttem, a szüleimnek nagyon hasonló bárja van. Ha itt dolgozhatnék akkor kevésbé lenne honvágyam. - magyarázta lelkesen a fiatalabb.
-És nekem mi hasznom ebből? - érdeklődőt Azul.
-Gondolom a bár üzemelése során már rájöttél, hogy akkor lehetsz hatékony, ha a dolgozóknak van tapasztalata és szívesen dolgoznak. A nővérem és én már kis korunk óta segítettünk a szüleinknek, így a tapasztalatom meg van. És ahogy már mondtam szívesen dolgoznék itt. - magyarázta Rui.
Azul jól át gondolta az egészet. Végül bele egyezett, és alá írta.
-Köszönöm. - mosolygott a fekete hajú.
Egy Octavinelle diák ment oda hozzájuk. Azt mondta, hogy több dolog is elfogyott. Az elnök ki adta, menjenek el bevásárolni gyorsan. El ment, hogy ki vegyen a széfből a kellő mennyiségű pénzt. De előtte megkérte Rui-t, hogy még várjon, mert akkor hozza a szerződéseket. A nagy sürgésben a képet az asztalon hagyta.
Azul az irodájához vezető folyosón sétált a dolgozójával. Egyszer csak Ruggie szaladt el mellettük. Ki híján fel lökte őket. Az elnök mérgesen nézet utána. Hirtelen észre vette, hogy az összes szerződés a srác kezében van. Azul kétségbe esetén szaladt utána.
Ruggie a kollégium elé vitte a papírokat ahol Leona várta.
-Ti meg mit akartok azzal csinálni!?! – ordítva a szemüveges.
VOUS LISEZ
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...