Jack és Rui az akadémia fő épületébe térve belefutottak az igazgatóba, aki az Octavinelle-be sietett.
-Mr. Crowley! – szólította meg a férfit a fehér hajú. Elmondta neki mi történt. Az igazgató csalódottan tudatta velük, hogy nem tehet semmit. Hivatalosan nem számít csalásnak az amit csináltak, mivel Azul egy olyan feladat sort állított össze az előző években írt vizsgák alapján, amik nagyon nagy valószínűséggel volt a mostaniba. És ezeket adta oda másoknak. A kollégiumban üzemeltet bár is legális, mivel engedélyezte az igazgató. A bár bevételéből az iskola is kap, így nem lehetett elutasítani.
-De akkor is. Kell valamit csinálnunk. – jelentette ki Jack.
-Igaza van. Biztos vagyok venne, hogy önök meg oldják. Sok szerencsét. – ezzel Crowley vigyorogva tanulóira hagyta a dolgot.
-Na tessék. Most mit csináljunk? – Jack az eddig néma Rui-ra nézett.
-Őszintén szólva kicsit sem tóreálom a csalást, még ezt a fajtáját sem. Így valamennyire megérdemelik, de talán a fizikai fájdalom még is sok. – osztotta meg véleményét a kisebb fiú – Mit csináljunk? Nagyon nincs ötletem. Riddel-től nem kérnék segítséget, mert talán túl reagálná, és a Heartslabyul tagjait még jobban megbüntetné. És bocsi, hogy ezt mondom, de Leona nem az a fajta, aki segítene.
-Na az tényleg igaz. Akkor senki másra nem számíthatunk. – vonta le a következtetést Jack – Amíg nincs tervünk addig kövesük Azul-t hátha kiderül a gyenge pontja. – végül ebbe bele egyeztek.
Több mint egy napig követték Azul-t. Kiderült, hogy egy minta tanuló. Minden órára készül. Órákon teljes mértékben figyel és jegyzetel. Ki egyensúlyozva étkezik. Figyel a környezetére. A sportokban nem egészen jó, de azért igyekszik. A meg figyelés közben a munkára kötelezettek fáradságot nem ismerve kell dolgozniuk. Például Grim dolgozik vagy órákon alszik. Ace és Deuce is hasonló állapotban vannak. De cserébe sokkal csendesebb lett az iskola.
Az ebéd szünetben az ikrek oda mentek Jack-ék hoz.
-Szép napot. Az elnökünk üzenetét hozzuk. – szólalt meg a jól fel öltözőt Jade - Azul azt szeretné ha ma délután tudna beszélni a Ramshackle prefektusával. Rá ér?
-Öh... Igen? – mondta bizonytalanul Rui.
-Alig várom, garnéla rákocskák. – vigyorgott Floyd és a testvérével elmentek.
-Ez biztos csapda. – állapította meg Jack.
-Szerintem is. Viszont nincsen más ötletünk.
-Ez esetben veled megyek.
YOU ARE READING
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...