4. fejezet

74 9 1
                                    




Az nap délután el mentek az Octavinelle bárjába. Grim-ék nagyban pincérkedtek kisebb-nagyobb sikerrel. Látszott raktuk, hogy nem csináltak még ilyent. Azul fogadta Rui-ékat és a szemüveges irodájában. A szokásos elegáns irodai felszerelés mellet egy hatalmas széf található. A két elnök leült.

-Rögtön a tárgyra térnék. – szólalt meg Azul – Ha szeretnél szerződést köthetünk. – elő vett egy arany lapot amire már minden fel volt írva, de továbbra is azzal az idegen nyelven. Rui el vette és elkezdte átnézni. – Az van benne, hogy elkell hoznod egy jelentéktelen fényképet egy múzeumból. Nyugi nem egy mű alkotást akarok ellopatni veletek. A tengeri múzeumban egyszer el látogatott a király és fényképezkedett az akkor ott lévő osztállyal. Azt a múzeum bekeretezte és kiragták. Hozzátok el nekem csérébe semmisé teszem a három barátotok szerződését. A legjobb ajánlat, nem?

-"Biztosíték: Ramshackle kollégium épülete„ – fordította a szöveget Rui, legalább is, amit tudott – De a kollégiumok és minden épület az iskola tulajdona, nem? Akkor nem áll jogunkba üzletelni vele.

-A kollégiumok az aktuális elnök tulajdona. Ez azért van mert többször előfordult, hogy a diákok szülei nagy összegekkel támogatták a gyerekük kollégiumát. Mivel a Ramshacle-t is kollégiummá nyilvánították így a szabályok rá is vonatkoznak. – magyarázta a szemüveges.

-Minek neked az a romhalmaz? – kérdezte Jack.

-Bővíteni szeretném a bárt. – válaszolta egyszerűen Azul – De nyugi ha teljesititek a feladatot nem veszíti el örökre.

Rui kuncogni kezdet.

-Ebben semi vicces nincsen. – mondta a kutya fülü.

-Bocsánat. De Azul hasonlít a nővéremre. – magyarázta a fekete hajú - Ő is hasonló szerződéseket kötött. Mindig igazat mond, kivéve ha ironizál. Azonban jó párszor több értelmüen beszél. És igyekszik mindent a kezében tartani. Ha ismernétek egymást tuti egyszerre lennétek a legjobb barátok és a legnagyobb ellenfelek.

-Szívesen találkoznék vele. – mosolygott az elnök. Az igazat meg valva tényleg kiváncsi lett arra a lányra.

-Remélem nem fogtok. – komorodott el Rui – Akkor alá írom. Kaphatok egy tollat?

-Meg örültél? Az egész bűzlik! – csattant fel Jack.

-Az meglehet, de nincsen más ötletünk. – ezzel alá írta.

-Öröm veled üzletelni. – mondta Azul – A kép megszerzésére három napotok van. A központi varázs tükör segítségével könnyen eljutok a múzeumhoz. – elővet egy üveg varáznfözettet – Ennek segítségével tudtok lélegezni a víz alatt.

Rui el vette és ezzel el mentek. Kifelé menet a barátaik utánuk mentek.

-Várjatok! – kiabált Deuce – Mára már végeztünk. Vissza kísérőnk.

A három dolgozó fiú fáradtan sétáltak. Rui meg sajnálta Grim-et ezért a karjaiban vitte és így ment tovább.

-Ez nem fer. Engem is vihetnél. – panaszkodott Ace.

-Bocsi, de titeket nem bírlak el.

-Ha másért nem is, de ezért meg éri kicsinek lenni. – mondta a szörmök barátja puha karjában.

A Ramshackle-het érve észre vették hogy égnek a lámpák. Ahogy be mentek az ikreket találták ott, ahogy az épületet mérték.

-Ti meg mit kerestek itt? Még nem a tiétek ez a hely! – kiáltotta Jack.

-Tévedsz tengerisün. A szerződés aláírásától számítva milyénk ez a hely. De ha teljesititek a feladatot három napon belül vissza kapja ezt a romhalmazt a kis garnélarák. – mondta Floyd.

-De nem is aludhatunk itt? – kérdezte Grim.

-Pontosan Azarashi-chan. Szóval tünés. – ezzel kidobták őket.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now