20. fejezet

17 1 1
                                    

Megjegyzés: Az aki 2022.11.29. előtt óta olvassa ezt a könyvet szolnék, hogy meg változtattam a karakter leírásokat.





Rui-nak nagyon fájt a feneke mikor lezuhantak a Octoubia közepén. Reggel hat óra körül járt az idő, így már többen ébren voltak. Többek között a hangzavarra oda sietett Azul-ék, akik még mindig pisamában voltak. 

-Már kora reggel képesek vagytok hangoskodni. – sóhajtott a szemüveges miután megbizonyosodott, hogy semmit nem törtek el. – Rui elfelejtetted, hogy a szünetben nincs nyitva a bár?

-Nem! Nagy bajban vagyunk! – gyorsan az ajtóhoz sietett az alacsony fiú. Kíváncsi volt, hogy követék e. De szerencsére nem. Majd mindent elmesélt a barátainak.

Mivel a polip érdekesnek látta ezt a szitut, ezért úgy döntők ők hárman is beszállnak. Gyorsan felöltöztek a kollégiumi egyenruhájukba. Elmentek a Scarabia-ba. Rui-ékat nehezen vették rá, hogy velük tartsanak. 


Scarabia csak a változott a fiatal fiú szökése óta, hogy feljött a nap. Továbbra is meleg van, és Kalim újra az az aranyos naiv srác volt. Azul-ék elérték, hogy ők hárman a szünet hátralévő idejét itt töltsék a nedves Octoubia helyet. Az elnök teljesen izgalomba jött az újabb vendégektől. Nem habozott ismét körbevezetést tartani. Azonban helyettese sokkal kevésbé repesett az örömtől. Soha nem bízott a szemüveges osztálytársában. 

Minden normálisan ment egészen késő délutánig. Kalim a semmiből újra zsarnok lett. Azul teljesen elképedt. Már rég rájött, hogy sokáig nagyon rosszul bánt az alkalmazottjaival, de elnök társa még rajta is túl tesz. Rui-nak eleinte nem is akart hinni. Csak a kis változás miatt jöttek ide, viszont ez a helyzet hatalmas bajt jelent. Miért lesz ilyen Kalim? De pontosabb lenne az a kérdés, hogy ki miatt? Mivel kizárt, hogy az energikus és naiv fiú csak úgy diktátor legyen.

A csapat egy esti megbeszélés során kitalálják, hogy több információt kell szerezniük. Ennek el érése érdekében Jeda még az este használja egyedi varázslatát. Arra lesz képest, hogy a kérdésére muszáj válaszolni és csak is az igazat mondhatják. A varázslatot Kalim-on szeretnék alkalmazni, viszont Jamil alig mozdul mellőle. Így először az elnök helyettest kell lefoglalni.

A figyelem elterelés abból állt, hogy Azul megkérte Jamil-t, hogy tanítsa meg egy játékra, ami a forró sivatagból ered. A fekete hajú bele ment mivel úgy hitte, hogy elnőke már alszik. Hozzájuk még csatlakozott Rui, Grim, és Floyd. Elmentek a társalgóba játszani. Ebből a páros társas több játszmája után nem meg lepő az állás. A társasjáték klub tagjaként Azul egyszer sem vesztett. Grim többet vesztett, mint nyert. Floyd is élvezte a játékot mivel többször is győztes lehetet, így a vereségei sem törték le.

-Kalim-mal együtt nőtél fel? – indította el a beszélgetést a szemüveges.

-Igen, mióta az eszemet tudom. – válaszolt Jamil - De gondolom hármótokkal is így van, mint gyerekkori barátok.

-Nem igazán vagyunk gyerekkori barátok. Igaz mindig egy osztályba jártunk, de sokáig észre sem vettük. Csak érettségi után figyeltünk fel rá. – magyarázta Floyd – Nem nagyon tűnt különösebben érdekesnek. Most viszont azt csinálom, amit Azul mond, de csak azért, mert annyira szórakoztató.

-Jade-nek és Flaoyd-nak nem áll szándékában engedelmeskedni nekem.  Inkább mondanám, hogy játsszuk a szerepünket. – mondta a polip.

-Eljátssza az úr és a szolga szerepet? Ezt nem igazán értem. – értetlenkedett Jamil.

-Ha eljön az a nap mikor vezetőként hibázok vagy az unalmas opciót választom. Akkor ők ellenem fordulnak, és át veszik a helyemet. – vázolta a helyzetet Azul – De nem fogom hagyni magam.

-Egyelőre nem áll szándékomban. Együtt maradunk, mert szórakoztató, és ha unalmas lesz, akkor viszlát. – jelentette ki egyszerűen Floyd – Amúgy sem állandó a kollégiumi vezető személye.  Ez a normális.

-Ez normális? Én születésem óta Kalim családjának a szolgája vagyok. Szóval ez egy olyan dolog, amin nem tudok értelmezni.

-Még mindig fent vagytok? – jelent meg a teremben Kalim a harmadik Octovenne diákkal.

-Ti meg mit csináltok!?! – pattant fel döbbenten és kissé mérgesen Jamil.

-Jade meg akarta nézni szőnyegeket így megmutattam neki. – magyarázta vidáman az elnök.

-Az annyira nem baj. – nyugodott meg a hosszú hajú – Viszont nem mászkálhatsz felügyelet nélkül. Mi van, ha valaki meg akar ölni téged?

-Semmi baj. Én vigyáztam rá. – mondta kedvesen Jade viszont a másik bizalmatlanul méregette.  

-Amúgy Rui miért szomorkodik a sarokban? – érdeklődőt Kalim. Szinte senki nem vette észre, hogy ott van a fiatal fiú.

-Szomorú lett mikor kiderült, hogy az ikrek addig vannak Azul mellet amíg nem unatkoznak. Most meg attól tart, hogy egyszer őt is elhagyjátok. – magyarázat Grim.

Jade oda ment a szomorkodóhoz és átölelte. – Nyugalom. Te sohasem leszel unalmas számomra. – lágyan hangoztak szavai.

-Tényleg? És mi van, ha még is unalmas leszek? – kérdezte a könnyekkel küszködve.

-Nem számít. Mindig szeretni foglak. – Jade felemelte Rui állát és megcsókolta.

Jamil és Kalim teljesen ledöbbentek. Sok mindent fel kellet dolgozniuk. Ez volt az első, hogy két fiút látnak csókolózni.

-Ti jártok vagy mi?!? – akadt ki Jamil.

-Igen. – válaszolt könnyedén Floyd – Már egy jó pár hete járnak. Úgy ahogy én az Aranyhalacskámmal. Őszintén elégé hiányzik. A cuki dühtől vörös arcától unalmasabb ez a hely.

-"Aranyhal"? Riddle-re gondolsz? – döbbent meg még jobban Kalim mikor a kérdezett helyeselt – Hát... Ez kissé sok információ egyszerre. Azonban jó, hogy szerelmesek vagytok. – mosolyodott el végül a fehér hajú.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now