A Scarabia-ban rengeteg különböző diák szórakozott a három nagy medencénél. Kalim külön helyett foglalt barátainak. Riddle és Rui egyszerre érkeztek meg a buliba. Arra lettek figyelmesek, hogy Azul Jamil-t próbálja rávenni a kikapcsolódásra. A Heartslabyul elnöke is be szállt a beszélgetésbe. Már az első tanévtől tudja, hogy a hosszú hajú srác nagyon sokat dolgozik. Azonban a kígyó nem volt hajlandó csak úgy leállni. Vissza akarta nyerni kollégiuma bizalmát, így mindent bele ad a munkájába.
Közben Ace és Deuce megtalálták kis fekete hajú barátukat és rögtön le lőtték őt vízi pisztollyal. Némi víz ment Azul-ra, aki erre egyet hátra ugrott.
-Mi az? Csak nem félsz a víztől polip létedre? – kérdezte gúnyosan Jamil.
-De, hogy is! Csupán most nem kívánok vizes lenni. – válaszolt udvariasan a szemüveges. Viszont némileg igaza van az osztálytársának. Az iskolában a Leech testvéreken kívül senki nem ismeri a valódi alakját. Nem is akarja, hogy lássák. Automatikusan tart attól, hogy mások társaságában vizes legyen. Nehogy attól átváltozzon.
-Ellenben az ikrek nagyon élvezik. – jelent meg a két másik Heartslabyul-s srác is. Rui és Riddle automatikusan a vízben ejtőző angolnára néztek. Percekig a szerelmeik meztelen kocka hasát bámulták. Mind kettejük arra gondolt, hogy még is miért néznek ki ennyire szexin.
-Ez egy kicsit undorító. Olyan mind, ha mindjárt folyna a nyáluk. – mondta fancsali arccal Grim. Annak érdekében, hogy abba hagyják a bambulást, rájuk ugrott. A fiúk ijedten néztek macska szerűségre, aki már a fiatal fekete hajú karjaiba pihent. Mindig is szeret a kollégiumi társa karjaiban időzni.
-Te még is mit művelsz? – kérdezte ingerülten Riddle.
-Üdv újra a földön. – nevetett Ace. Tulajdon képen már rég minden ismerősük tudja, hogy szerelmesek az ikrekbe. Pedig senkinek sem árulták el. Azonban a vak is látja, hogy mit éreznek és kik iránt.
Az alacsony elnökök értetlenül néznek a barátaikra, akik rajtuk nevettek. Vicces számukra, hogy ők ketten észre sem messzi a viselkedésüket.
-Mi a mókás? – kérdezte a vízből kijövet Floyd. Viszont nem kapott választ.
-Rui te már fürödtél? – érkezett meg Jade is.
-Még nem. Csak azért vagyok vizes mert Deuce és Ace nagyon jól használják a vízi pisztolyokat. – válaszolt kedves mosollyal.
Hirtelen nagy csend lett a medencéknél. Az oka az éppen megérkező Jajucsi volt. Szinte minden tanuló tátott szájjal bámulta a sétáló vérvörös bikinis lányt. A szemeit egy fekete napszemüveg takarja el. Egyszer csak meg állt. – Inkább a fényképemet bámuljátok. Viszont, ha azt nézve illetlen dolgokat csináltok, akkor kiheréllek titeket. – az utolsó résznél olyan ijesztő vigyort mutatott, hogy mindenki elfordult. Páran úgy vélték, hogy közben kést is láttak nála. A hátra lévő távot vigyorogva tette meg a lány.
-Gratulálok, Jajucsi. Te vagy az első, aki pár perc alatt be fenyítetted az összes tanulót. – nevetett Cater.
-Szeretek ijesztő lenni. – mosolygott a lány. Lerakta a dolgait az egyik üres napágyra. – Én mentem fürödni. – így elment.
-Nem semmi nővéred van Rui. – mondta Deuce.
-Tudom. – nézett büszkén a lány után.
-Úgy tűnik elég sokan belészeredtek. – nézett körül Trey.
-Úgy, mint a Vizikígyó? – kérdezte Folyd Riddle fejére támaszkodva.
-Mi? Én? – kérdezett komolyan vissza Jamil.
-Te is sokáig bámultad. – jegyezte meg Ace.
-Tulajdon képen ő az első lány, aki felkeltette az érdeklődésedet. – szállt be a beszélgetésbe Kalim.
-Talán kicsit érdekesebb, mint a többi ember. – vallotta be a hosszú hajú – Viszont egyáltalán nem bámultam.
-Úgy bámultad, mint ahogy az előbb bámulták az elnök és Rui az ikreket. – mondta Cater.
-Oh~ igazán? – Jade párja arcába vigyorgott.
Rui elpirult – Öhm... Jaj, hallottátok? A nővérem hívott. – letette Grim-et - Megyek is nővérkém. – elszaladt.
Floyd széles perverz mosollyal nézett a vörös hajúra.
-Ha meg mered kérdezni, akkor kinyírlak. – mondta dühösen Riddle.
-Szívesen meg nézném Aranyhalacskám.
-Szerintem Jajucsi szívesen segítene ki herélni téged. – gonoszkás mosollyal barátja után ment fürödni.
-Itt mindenki fura. – jegyezte meg Grim.
A Savanaclaw-osok is jól érzik magukat a bulin. Az elnök az egyik napágyon élvezi a kellemes melleget. Ezúttal a hangzavar sem zavarta az alvását. A helyettese, ha nem ugrál vízbe akkor a Jamil-ék által készített kajákra járt rá. Jack a barátaival beszélget.
Jajucsi jó ideig volt a vízben mikor ki jött és oda ment az oroszlán melletti ágyhoz lefeküdni.
-Mit akarsz? – kérdezte kis idő után Leona.
-Azon gondolkodtam, hogy alszol e. – mondta a lány – Csak meg akartam köszönni, hogy vigyázol az öcsémre.
-Nem csináltam semmit. – jelentette ki a srác és ásított egy nagyot – Meg amúgy sincs szüksége, hogy meg védjék. Erők kis növényevő. – el mosolyodott.
-Régen folyton rám támaszkodott. Én meg mindenben segítettem. Azonban most az is elég neki, ha csak tudja, hogy ott vagy mögötte. Azért is olyan bátor mert úgy érzi mindig számíthat rád Leona. Az alapján, amiket mesélt tényleg számíthat rád.
A barna hajú el fancsalodott. Semmi kedve egy kis fiúval foglalkozni. Azonban jobban belegondolt a kapcsolatukba. Nem akarja, hogy Rui-nak baja legyen. Büszke rá, ha valami nagy dolgot csinál. Soha nem érezte fárasztónak a jelenlétét. – Kicsit olyan, mint ha az öcsém lenne. – ismerte be.
-Kiváncsi vagyok mi lesz Rui-ból ha két ilyen nagy tesó támogatja. – mondta Jajucsi, és fel ált.
-De azért te nem vagy a húgom. – jegyezte meg utoljára a srác.
-Tudom. – majd el elment a lány.
ESTÁS LEYENDO
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanficTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...