14. fejezet

35 4 1
                                    

Másnap reggel átlagosan telt. Rui és Grim elmentek a menzára reggelizni, mivel a kollégiumuk konyhája nem működik. Az elnök egy adag ételt elvitt nővérének, aki elkezdte ki takarítani az épületet.

Rui ebédet is vitt testvérének. Azonban nem csak egyedül ment. A barátai is elkísérték.

-Amúgy milyen a nővéred? Néhány dolgot már mondtál, de rendesen nem meséltél róla. – magyarázta Jack.

-Mit is mondhatnék róla? Nem nagyon hasonlít a személyiségünk. – mondta Rui.

-Akkor egy harcias irányítás mániás? – nevettet Ace ahogy elképzelte a fiatal fiú teljes ellentétét. 

-Kb. eltaláltad. – válaszolt a fekete hajú – Többször keveredett verekedésbe, mert móresre tanította azokat, akik ellopták a pénzemet. Vagy ha szüleink valamiért lepihentek, akkor neki állt ő irányítani a bárt. És mindkettőben nagyon jó. Azonban sokkal jobb magatok tapasztaljátok meg, hogy milyen.

-Szerinted mivel foglalkozott a dél előtt folyamán? – érdeklődőt Deuce.

-Mikor reggelit vittem neki, akkor takarított. 

-Rendmániás? – mondta undorral Grim.

-Nem egészen. Csak van egy bizonyos színvonal, amit megszokott. Mivel úgy tűnik itt maradunk egy ideig, így maga intézkedik a rendről. – magyarázta Rui – Magyarán nem kell félned Grim attól, hogy leszid mert ettél az ágyban.

-De mit takarít? Tudtommal ki lett takarítva mikor beköltöztettek. – mondta a piros hajú.

-Nem lett az egész ki takarítva. Rengeteg szóba érintetlenül maradt. Sok különböző doboz hever össze-vissza. Plusz a konyha nem működik. – az alacsony fiú felsorolta a kollégiuma szépség hibáit, amit nővére valószínűleg ki akar javítani.


Beszélgetés közben meg érkeztek Ramshacle kollégiumhoz. Az udvar tele volt különböző tárgyakkal. A fiúk érdeklődően néztek körül. Minden tárgyat több réteg por lepett el.

-Ezek meg mik lehetnek? – kérdezte Ace mikor felvett egy fura színes kockát.

-Pontosan nem tudom. A padláson voltak. – jelent meg Jajucsi egy dobozzal a kezében. - Sziasztok. Nektek nem órán lenne a helyetek?

-Szia. Nem, mert ebédszünet van. - válaszolt Deuce.

-Még ebédet is hoztunk. - Rui át adta testvérének az ételhordóban hozott ételt.

-Nagyon köszönöm. - a lány elvette az ennivalót - Gyertek be. Nem rég lett kész a süti.

-Sütit csináltál? De hogyan? - érdeklőt a vörös hajú - A konyha ősi háborús helyszínként néz ki.

-Már nem. Ki takarítottam, és a rossz gépek helyet újakat hozattam. Szóval minden rendesen működik az épületben. Majd gondoltam kipróbálom és sütöttem egyet. – magyarázta a lány.

Közösen bementek. A srácok a nappaliban foglaltak helyet, amíg Jajucsi ki hozta a friss süteményeket. Míg vártak a baráti társaság észrevette, hogy jó illat lengi be az épületet. A szobában nem történt változás, de még is jobban érezték magukat, mint mikor legutóbb jártak a kollégiumban. A fiúk hamar lecsaptak a meg érkezett finomságra. Közben a legidősebb elkezdte az ebédét.

-Nagyon finom. – dicsérte a sütit Deuce.

-Finom, de Trey-é jobb. – jegyezte meg Ace.

-Nem csoda. Trey családjának cukrászdája van, míg a nővéremnek egy kisebb hobbi a sütés. – magyarázta Rui.

-Milyen jó illatok vannak itt. – lépet a nappaliba az igazgató.

-Jó napot Crowley. – köszönt a lány az érkezet férfinak – Van még sütemény. Kér?

Az igazgató válasz helyet elvett egy sütit. – Finom.

-Megkérdezhetjük miért jött ide? – kíváncsiskodót a legkisebb fiú.

-Igen. Ezt hoztam. – a maszkos elő vett egy varázs tollat, aminek a köve fehéren csillogott – A tegnapi után arra gondoltam, hogy talán Izuki kisasszonynak van varázsereje.

-Kérem hívjon Jajucsi-nak. – majd elvette a tollat. Hirtelen a kő feketévé változott.

-Ez meg? – csodálkozott a csapat.

-Hivatalosan a kövek olyan színűek lesznek amilyen kollégiumba került a tulaja. És mivel Jajucsi egyikhez sem tartozik ezért lett fekete? –  gondolkozott Deuce.

-Nem, akkor fehérnek kellet volna maradnia. Idáig csak is a melléktermék miatt lett ilyen a kő. – magyarázta az Igazgató – Roppant érdekes. Akkor próbáljon meg egy varázslatot, de ha kérhetném óvatosan.

A lány el gondolkodót mit is csináljon. A két Heartslabyul-s és Grim felsorolták az összes varázslatot, amit sikerült megtanulniuk. Azonban nem tartott sokáig a fel sorolásuk, mivel mind hárman nehezen jegyeznek meg egyet is még, hogy több százat. Végül Jajucsi egy párnára mutatott és egy olyan varázslatot mondott, ami eddig nem hangzott el. A tárgy át változott egy sárga plüss alpakává, amin zöld köpeny hevert.

-Naruko! – a lány vidáman ölelte át a kedvenc plüssét. Újabb döbbent csend lett – Rui te is próbáld ki.

-Neki nincs ereje. A Varázstükör mondta, hogy nem érzi a varázs erejét. – mondta Jack.

-Tudom az öcsém már elmesélte mi történt mikor megérkezett. Úgy gondolom a tükör azt nézi, hogy eddigi élete során milyen és mennyi varázslatot használt az előtte álló. Ha ez igaz, akkor nem kizárt, hogy Rui-ban van varázs, de eddig soha nem használt, mert nem tudott róla. – vázolta fel elméletét a lány.

-Érdekes fel vetés. – jegyezte meg Crowley – Akkor adjátok Rui-nak a tollat.

Jajucsi Ace felé nyújtotta a tollat, aki kezében a kő piros lett. Viszont az alacsony fiú kezében ismét fekete lett.

-Eddig is fekete lett a kezedben? – kérdezte Grim.

-Még egyszer sem volt a kezemben Varázstoll. 

-Ennek is utána kell néznem. – sóhajtott a férfi, mivel ezzel több munkája keletkezett – Vagy esetleg ön Jajucsi már tudja a választ erre.

-Ötletem sincsen. De szívesen segítek ki deríteni. – mondta kedvesen a lány.

Az igazgató megköszönte a kék szemű segítő késégét, majd Rui-hoz fordul, hogy lássák tud-e varázsolni. Míg a többiek beszéltek a fekete hajú fiú eldöntötte, hogy milyen varázslatot használjon. A plüss felé intve varázsolt. A húsz centis állatka életre kellet és gazdája körül ugrált.

-Ezt meg hogyan sikerült? – kérdezte Jack.

-Előző héten tanultuk ezt a varázslatot. – magyarázta a kék szemű fiú.

-Figyelembe véve mindent, már nincs értelme egy tanuló ként kezelni Rui-t és Grim-et. – jelentette ki az igazgató.

-Há! Szóval a szőrmök meg fog bukni. – röhögött Ace.

-Ezt meg honnan a fenéből veszed? – mérgelődött Grim.

-Csak mert kizárólag Rui-nak köszönheted a jó átlagodat. – mondta a vörös hajú.

-Ne neves. Te és Deuce átlaga is alacsony lenne, ha nem tanulnátok vele. – jegyezte meg a kutya füles.

-Vissza térve önre Jajucsi. Úgy vélem, hogy jó helye lenne a második évfoly...

-Itt hagyja abba. Nem áll szándékomban itt tanulni. Elvégre ez egy fiúiskola. Velem nem kell kivételezni. Inkább adjon munkát, hogy vissza tudjam fizetni az ellátásunkat. – mondta a lány. 

-Ez esetben folytassa a pince ki takarítását. De ne csak itt, hanem a többi kollégiumban és a fő épületben. – magyarázta a férfi.

-Ez fantasztikus. Alig várom. – mosolygott Jajucsi.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now