5. fejezet

88 8 8
                                    

-Most hová menjünk? – kérdezte Grim.

Ace a tarkoját vakarta – Mondanám, hogy gyertek a Heartslabyul-ba, de sajna egyetlen egy hely sincsen.

-Akkor aludhatok a Savanclaw-ban. – tanácsolta Jack. Mindenki döbbenten nézet rá.

-Nem tudom, hogy Leona meg engedné. – mondta bizonytalanul Rui.

-Egy próbát megér.

Végül a két kidobott el ment barátjukkal Savanclaw-ban. Deuce-ék már nem tartottak velük. Alig ahogy be tették a lábukat rögtön szembe találkoztak Leona-val és Ruggie-vel. Elmondták nekik a helyzetet és udvariasan megkérték had aludjanak itt pár napot.

-Mivel segítettetek nekünk így legyen. De van egy feltételem. – a herceg oda hívott három kollégium tagot – Ha legyőzitek őket akkor maradhatok három éjszakára.

-Ez nem fer. Hárman kettő ellen. Ráadásul Rui rohadt gyenge. – háborodott fel Grim.

-Rendben. – ment bele a fekete hajú egy kisebb gondolkodás után. Két barátja idiótának nevezte ezért.

Azonban Rui egy tökéletes tervet eszelt ki, amivel varázslat nélkül sikerült nyerniük.

-Akkor itt aludhatok három éjszakát. – mondta Ruggie – Remélem jó lesz nektek Leona szobájában lévő kanapé.

-Várj, miért is az én szobámba fognak aludni? – háborodott fel az elnök.

-Mivel minden üres szoba tiszta kosz és por. Meg csak a te szobádba van kanapé amin aludhatnak. – magyarázta Ruggie. Végül Leona-nak muszáj volt beletörődnie ebbe.

Grim rögtön el aludt amint letette a fejét. Rui egy ideig simogatta a kis szörmökőt, hogy az nyugodtan tudjon aludni.

-Miért bánsz vele úgy, mint egy gyerekkel? – kérdezte Leona az ágyába feküdve.

-Nem is tudom. Automatikusan simogatni és gondoskodni szeretnék róla mint egy kismacskáról. – mosolygott kedvesen a fiú.

-Furák vagytok. – ezzel eloltotta a lámpát, hogy aludjon. Rui is így tett.

Már éjfél múlt mikor Leona egy hangos puffanásra ébredt. Álmosan körül nézet. Grim leesett a kanapéról, azonban nem ébredt fel. Szegény Rui a barátja az ő takaróját is magával rántotta.

A felébresztett fáradt oroszlán fel vette a takarót és betakarta a fekete hajú vendégét. A kis fiú álmában el mosolyodott. Leona akaratlanul is arra gondolt, hogy ez a növény evő rendkívül aranyos. Egy kisebb mosollyal vissza feküdt aludni.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now