Az első tanítási napon közösen ebédelt a nagy baráti társaság. Jack nem nagyon akart velük tartani, de Ace és Deuce meggyőzték, hogy ne legyen magányos farkas. Riddle sokkal jobban érezte magát itt, mint otthon. Még úgy is, hogy Floyd egy pillanatra sem hagyta békén. Jade megpróbálta fékezni a testvérét, de mivel semmire sem ment Rui-val törődött. Jajucsi Azul-val és Jamil-val beszélgetett különböző stratégiáról játékokban.
-Elképesztően tudtok varázsolni. – ámult Kalim mi után Grim véletlenül leöntötte Jajucsi-t aki rögtön tisztára varázsolta magát. – Biztos valami elképesztő varázsló képzőbe jártatok a világotokban.
-Nem. A mi világunkban nincsen varázslat. – mondta a fiatal elnök.
A lány gyanúsan félre nézett ezt halva – Rui mondanom kell valamit. A mi világunkban is van varázslat csak sokkal titkosabb.
-Micsoda?
-Hivatalosan egy ember sem tudhatja, hogy létezik varázslat.
-Akkor te honnan tudod? Azért, mert nem vagy ember? – érkezte Azul.
-TUDTAM! – kiáltott fel Grim, Deuce, és Ace.
-Idióták! De hogy is. Ember vagyok. A mi világunkban igazán csak a Vadászok tudnak varázsolni. A Vadászok olyan emberek, akiket gonosz természet feletti lények elkapására és/vagy megölésére nevelnek. Vadász csak az lehet, akinek a családja is az, ezzel kerülik el, hogy külsős tudomást szerezne a varázslat létezéséről. – magyarázta a lány.
-Akkor a szüleink...? – gondolkodót el Rui.
-Nem. Kioya családja az. Kioya és Kevin titokban mesélt arról, amiről tanultak. Ráadásul még meg is tanítottak varázsolni.
-Kik azok a srácok? - kíváncsiskodott Kalim. A pozitív fehér hajú tudja, hogy barátja mit érez a lány iránt. Elhatározta, hogy összehozza őket.
-Kioya a legeslegjobb barátom. Ugyanott és ugyan abban az órában születünk, de más szülőktől. Ráadásul hasonlóan nézünk ki. Ezért neveztek minket Vértelen ikreknek. – mesélte boldogan Jajucsi.
-Minden rendben? – érdeklődőt Jade a mellette lévő szerelmétől. Rui csukott szemekkel némán ült. Látszott rajta, hogy nincs jó kedve. Deuce el kezdet félni. Még nem látta dühösnek a barátját. Attól tart, hogy olyan lesz mint Riddle. De nem volt egyedül ezzel a gondolattal.
A fiatal fekete hajú egy brutális gyilkos pinlantást vetett a lányra. Egy gyenge ember tutira meg is halt volna tőle. Szinte mindenki megdöbbent. A Heartslabyul-s tanulok megesküdnének, hogy ez a tekintett még az elnöküknél is félelmetesebb. Két perc után Rui nagyot sóhajtott és eltűnt a dühe.
-Csak ennyi? Ez unalmas. – mondta Floyd.
-Nincs okom többre. Ne értsetek félre. Nem örülök, hogy egy ekkora dolgot titkoltak előlem. Azonban őket ismerve csak védeni akartak ezzel. – magyarázta Rui – Különben is nem hiszem, hogy valaha is visszatérnénk abba a világba. – kissé elszomorodott a tudattól, hogy soha nem láthatja a szüleit. Majd hozzá tette – Legalább elmondta.
-Milyen érett viselkedés. Bárcsak mások is példát vennének rólad. – a két Heartslabyul-s feltűnően igyekezet elkerülni elnökük tekintetét. Tudták, hogy a megjegyzés rájuk vonatkozott.
-Igen. Ha te, Aranyhalacskám lennél a helyében, biztosan felrobbantanád ezt a helyet. – nevetett Floyd. Hamar kapott egy nagyot a kis vöröstől.
-És a másik srác? – terelte vissza a témát Kalim.
-Kevin? Ő egy szörnyű pioca. – fancsalodott el Jajucsi arca – Csak Kioya kollégiumi szobatársa.
-Ne hallgassatok rá. – körözött a szemével Rui – Kevin is a barátja. Csak az a baja, hogy Kevin nagyon jó ember ismerő. A nővérem nem szereti, ha engedély nélkül tudnak meg róla dolgokat. Viszont Kevin egy hűséges barát. Szóval mondjon bármi rosszat is Jajucsi-nak fontos barátja Kevin.
-Egek! Hóban veszed ezeket? Egész életedben csupán háromszor találkoztál vele.
-Nagy részét Kioya-tól. A maradékot magamtól. Azért a találkozóink nem pár percesek voltak, és néha írogattunk egymásnak. – mesélte az alacsony fiú.
-Kevin csupán egy piocás barát féle. Csak Kioya a barátom. – jelentette ki határozottan a lány.
-Ez elég szomorú. – állapította meg Azul.
-Ne te beszélj nekem a szomorú barátságokról. – mondta Jajucsi.
-Meg van! – pattant fel Kalim - Csináljunk egy medencés bulit a Scarabia-ban. Akkor ott tudna új barátokat szerezni.
-Ez nagyon rossz ötlet. – jelent meg Tray és mellette Cater. Mivel páran értetlenül nézte rá, neki állt magyarázni. – Ha el felejtettétek volna ez egy FIÚ iskola, és Jajucsi az egyetlen lány itt. Nagy az esélye, hogy sok srác illetlenül viselkedne, ha bikiniben mászkálna.
-Gondolom magadból kiindulva mondod. – nevette el magát Grim.
A zöld hajú meg szeppent, majd zavartan folytatta – De, hogy is. Én nem. Nem mint ha csúnya lennél Jajucsi. Nagyon gyönyörű vagy. Viszont soha eszembe sem jutott olyasmi. Vagy is. Én nem.
-Havert ez most szerintem hagy abba, mielőtt még jobban el ásnád magad. – vigyorgott barátján Cater. Már mindenki röhögött.
Jajucsi abba hagyta a nevetést – Nyugi Tray. Értem mire gondoltál. Ne aggódj van egy nagyon hatásos tervem a perverzek ellen. – közben gonoszul mosolygott.
-Igaz kicsit sem az esetem, de rettegek tőle, hogy mit tervez. – súgta Ace a mellette ülő Deuce-nak. A másik egyet értett vele.
CZYTASZ
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...