19. fejezet

18 2 0
                                    

A kollégium tele van arany díszítésekkel. Rui és Grim bár merre nézet a körbe vezetés közben mindig csodálkoztak a drága dolgokon. Megtudták, hogy Kalim családja piszkosul gazdag. A vagyonuk még a királyi családból származó Leona-n is túl tesz. Az is meg lepte őket, hogy Jamil-t nagyrészt azért vették fel, mert az elnök szolgája. A hosszú hajú családja generációk óta szolgálnak. Mikor már nem eshetett le jobban az álluk Kalim meg mutatta nekik a repülöszönyeget. Az elnök helyezés kérése ellenére el mentek egy kört repülni.

-Nagyon szép út volt. – mondta Rui miután leszálltak – Mondjuk a nővérem semmi pénzért sem próbálná ki, mert fél a magasságban.

-Az érdekes. Jamil meg a bogaraktól fél. – nevetett Kalim míg az említett kissé rosszallóan nézet rájuk.

-Hamarosan vacsora és Kalim-nak el kell intéznie néhány fontos munkát. – magyarázta a hosszú hajú. Az elnök elszontyolodott. Sokkal jobban szeret szórakozni mint a feladatait csinálni, de azért el végzi amit kell.

Kalim kérésére Rui és Grim a étkezőben várta őket. Közben a többi tanulóval beszélgettek. Egy idő után megjelent az elnök helyettes. Tíz perccel utána a fehér hajú is felbukkant, azonban megváltozott. A srác mogorva és parancsolgatos lett. Semmi nem volt jó neki. Mikor a megszeppent Rui beszélni akart vele el küldte magától, de nem engedte el menni a kollégiumból.

Mindenki nagyot sóhajtott mikor Kalim el ment mosdóba.

-Ez még is mi a fene volt? – akadt ki Grim.

A fiúk el magyarázták a vendégeknek, hogy az elnökök már egy jó ideje furán viselkedik. Időszakosan teljesen ellentétes személyiség, és sajnálatosan egyre gyakrabban. Fogalmuk sincs, hogy miért történik ez.

-Őszintén szólva azért is hívtalak meg titeket, hogy segítsetek. Hallottam, hogy sok kollégiumnak segítettek mikor probléma merült fel az elnökök körül. – magyarázta Jamil – Valami tanács?

-Mindenek előtt szerintem ki kéne találni, miért lesz ilyen. Csak úgy nem történik ilyesmi. – tanácsolta Rui, míg nagyban törte a fejét.

-Ez a helyzet a Heartslabyul-ban történtekre emlékeztet. – mondta Grim – Riddle ugyan olyan zsarnok volt mint a "gonosz" Kalim, vagy rosszabb. Akkor az Igazgató tanácsára Ace kihívta Riddle-t, hogy le váltsa.

-Ez jó ötlet! Jamil legyen az elnök! – örültek a tanulok.

-Álljatok le! Nem tehetem. A családom generációkon keresztül szolgálja Kalim családját. Ha én ellen szegülők, és ez az apja fülébe jut, akkor az egész családomra bajt hoznék. – az elnök helyettes magyarázata ellenére tovább erősödtek a lakók. Viszont néma csend lett amint a fehér hajú vissza tért ugyan azzal a szörnyű természettel. Kalim erőltette, hogy a vendégek estére is maradjanak. A kényelmes és szép szoba egyetlen rossz dolga az ajtó túl oldalán álló két diák akik nem engedhettél el Grim-éket.

Más nap reggel mikor Rui fel ébredt senki nem volt az ajtó előtt, így útnak indult. Beszélni akart Kalim-mal. Meg is találta. A beszélgetésük első fele hétköznapian telt mintha az este semmi nem történt volna. Viszont egyszer csak az alacsony fel hozta a témát. Az nem tudta miért volt az egész. Tudja mit tett és mondott, de fogalma sincs miért. Egy idő után szét váltak. Rui vissza ment az alvó barátjához. A nap folyamán Kalim egészvégig zsarnok volt. Még több órás gyaloglásra is kényszerítette a diákokat. Grim kis híján bele halt volna ha az ő elnöke nem vitte volna az út többi részén. A kicsike rögtön el aludt amint este vissza tértek a Scarabia-ba. Erejük sem volt haza menniük, de ha lett volna is tanulok őrködtek a szobájuk előtt, akik nem engedték ki őket.

Rui nem bírta, hogy semmit nem tud tenni. Kos pihenés unták elővette a telefonját. Régiben szerzett mobilt. A fiúnak már többek száma megvan. Rögtön testvérét hívta. Hang posta. Rui teljesen megdöbbent. Életében először nem érte el a nővérét. De azért nem teljesen csüggedt el. Mostmár vannak barátai. Kissé reménytelenül hívta a három itt maradt Octavia-s. Tudta, Jade és Azul estére ki kapcsolják a telefonokat, mert nem akarják, hogy megzavarják az alvásukat. Floyd meg egy atom bombára sem ébredne fel. Folytatás képen Ace-t és Deuce-t próbálta el érni, de egyikőjük sem vette fel. Legjobb barátját félve tárcsázta Riddle-t. Valószínűleg ismét az anyja zsarnoksága alatt van az idősebb. A szolgáltató nem is tudta kapcsolni. Jack-et végülis el érte, azonban el sem tudta mondani, hogy baj van, mert a farkas miatt megszűnt a vonal, és többet nem érte el. A másik, aki még felvette a telefonját az az igazgató volt. Crowley csúnyán leszidta Rui-t mert a szabadságán zavarja, majd le csapta. Ezt még egyszer eljátszotta, majd fel sem vette. Végül egy telefonszám maradt amit még nem hívott. Leona száma. Az oroszlán önszántjából adta meg az elérhetőségét, de Rui így is félt hívni. Ha fel is venné akkor újra lelesz szidva. Viszont csak ez maradt.

-Mit szeretnél? – hallatszódott az álmos Leona hangja.

A fiatal fiú egy köszönés és nagyot sóhajtott majd mindent el mondott. Egy perc csend lett.

-Sajna most nem tudok el szabadulni itthonról. Viszont szerintem nem is kellek. Már rengetegszer voltál hasonló helyzetben és mindig megtudtad oldani egy magad is. Kicsit higgadj le és eszedbe jut egy jó terv. – tanácsolta az oroszlán.

-Nagyon köszönöm. – mosolygott Rui.

-Hagyd már ezt. Az ég világon semmit sem csináltam, amit meg kéne köszönöd. – ásított egyet a magasabb. Próbálta a laza menőt játszani, viszont tényleg aggódott a másikért. De ezt soha nem vallaná be.

Rui meg fogadta a tanácsot és hamar ötlete támadt. Eszébe jutott, hogy a varázs tolja még meg van. Fel kapta az alvó barátját, majd sikerült le lebegniük az alattuk lévő üres szobába. Igyekezett meg találni a repülöszönyeget. Azzal szeretet volna el menni. Mire megtalálta észrevették, hogy el tűnt. Idő közben Grim is felébredt. Kedvesen megkérte a szőnyeget, hogy vigye el őket. Repülés közben üldözték őket, de végül ki jutottak.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now