12. fejezet

64 6 3
                                    




Floyd betámadta a folyosón sétáló Rui-t. Szorosan magához ölelte. A kisebb állát gyengéden felemelte, hogy a szemébe nézhessen. Kizárólag a reggeli kép ját a fejében. Rui és Riddle egész reggelt együtt töltötték és sokat nevettek.

-Mit szólnál, ha nem csak Aranyhallal lógnál sokat? – kérdezte perverz vigyorral, azonban a hangjában fenyegetés hangzott.

Jade amint meglátta, hogy testvére mit művel közéjük állt. – Neked elment az eszed? Mit csinálsz?

Floyd morogva félre nézett.

-Floyd kire vagy féltékeny? Rám vagy Riddle-re? – kérdezte Rui.

-Mi a különbség? – kíváncsiskodót Jade.

-Ha Riddle-re, akkor többet akar velem lenni. Ha meg rám, akkor Riddle-vel szeretne lenni. – magyarázta az alacsony fiú.

Az ikrek csak néztek ki a fejükből. Őszintén szólva a szerelem mind kettőjüknek új dolognak számit. Nem nagyon tudják pontosan mik a jeleik ennek az érzésnek. Szerencsére Jade már egy kicsivel többet tud, így testvére meséléséből sejti mit érez a Heartslabyul elnöke iránt. Azonban Rui magyarázása teljesen egyértelművé tette számára.

-Haddjatok békén! – szakította meg dühösen a csendet Floyd és elment.

-Szegény nagyon küszködik. Bár tudnánk, hogy Riddle mit érez iránta. – gondolkodót hangosan az ott maradt iker.

Rui az ajkába harapott. Igyekezet vissza fogni magát, hogy ne mondja el a legjobb barátja titkát.

-Minden rendben? – kérdezte Jade a szerelmétől.

-Öhm... i-ige... vagyis... Renben vagyok. – nyögte ki nehezen.

-Várjunk csak. Te tudod mit érez a tesóm iránt?

-N-N-em. De hogy is. Még is honnan tudnám? – próbálkozott hazudni a fekete hajú, viszont látszott rajta az igaság. 

-Utálja vagy szereti? – kérdezte az idősebb.

-... Meg ígértem, hogy senkinek sem mondom el. Én betartom a szavam. – Rui próbált határozott lenni. Pedig szívesen elmondta volna az igazat, hogy mindenki boldog legyen.

-Szóval ő is szerelmes belé. – állapította meg Jade.

-Ezt meg honnan tu... vagy is veszed?

-Ha utálna, akkor nem lenne ekkora titok. 

Rui megkönnyebbült. Már nem kell hazudnia szerelmének.

-Akkor hogyan hozzuk össze őket? Mert őket ismerve ki zárt, hogy bevallanák az érzéseiket a másiknak. – gondolkodót hangosan Jade.

-Mi? Nem. Azt is meg ígértem Riddle-nek, hogy nem fogom titokban összehozni őket. – magyarázta Rui és mi előtt a másik bármit mondhatott volna ott hagyta.


A következő napokban Floyd látványosan kerülte Riddle-t. Ha közeledni látta a kisebbet elment az ellenkező irányba. Nem értette, hogy miért csinálja ezt. Olyan, mint ha félne a piros hajútól, de ez lehetetlen. Ő még soha semmitől sem félt. Miért lenne most más? Ennek ellenére előbb vagy utóbb találkozniuk kell.


Jade egy osztálytársával üzente meg testvérének, hogy találkozzanak a teremben. Ahogy Floyd be lépet az osztályterembe egy személyt vett észre, azonban az nem a testvére volt. 

Riddle a füzetébe írogatót. Amikor hallotta, hogy valaki be lépet fel nézet. Amint tudatosodott benne ki jelent meg, gyorsan becsukta a füzetét és elrejtette.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now