23. fejezet

15 0 1
                                    

Szünet után a tükör teremben érkeznek a tanulok. Rui-ék is oda mentek.

-Egek te nem vagy semmi. – mondta szarkasztikusan Ace az alacsony fiúnak – Te még szünetben is képes vagy hatalmas bajba kerülni. Ráadásul nem is kicsibe. Még az én összes balhémon is túl teszel. Ehhez tehetség kell.

-Igaza van. Még is, hogy tudsz ilyen helyzetekbe kerülni? – kérdezte Deuce.

-Nem lehet tudni. De szerintem messze nem ez volt az utolsó ilyen. – mosolygott Jade előre őrült, hogy milyen izgalmak várnak rá a szerelme oldalán.

Leona is megérkezett. A telefonos beszélgetésük óta semmit sem tudott a Ramshackle elnökről. Rui csak mosolygott az ellőtte megálló oroszlánra. Azt feltételezte nem akarja, hogy mások megtudják, önzetlenül segített neki. Majd később megköszöni.

A barna hajú látta a másik örömteli arcát, ebből tudta, hogy mindent sikerül helyre hoznia. – Ügyes voltál. – meg simogatta az alacsonyabb fejetetejét.

-Hé, Rui! A tesódnak mi baja? - a fel bukkant Ruggie a falnak támaszkodó lányra mutatót. Jajucsi-t egy sötét aura vett körbe.

-Ilyen ha dühös. – válaszolta a fiatal fiú. – Az igazgató rengeteg munkát sózott a nyakába. Míg ő nyaralt.

-De nem úgy van, hogy szeret segíteni? -kíváncsiskodott Ace.

-Csak akkor ha az illető rá szorul. Azonban ha azért "segít" mert a másik lusta dolgozni rád adásul az meg valahol szórakozik, azt ki nem állhatja. – magyarázta Rui.

Míg érkeztek a diákok meg csörrent Jajucsi telefonja. Lehetett tudni, hogy az igazgató hívja. Nagy levegőt vett a sötét aurája el tűnt. Azonban mikor mosolyogva beleszólt a készülékbe érezni lehetett a lassan eluralkodó vérszomjat.

-Nem hittem volna, hogy valakitől jobban fogok félni, mint az elnöktől. – rázta ki a hideg Deuce-t.

-Miért nem ordítja le őt? – kérdezte Jack.

-Szerintem nem akarja el ijeszteni. Személyesen akarja megfolytani. – mondta Jade.

Hírtelen a lány a falhoz vágta a telefonját. A készülék kis apró darabra tört. Még a falon is látszódott a nyoma. Jajucsi egy varázslattal teljesen helyre hozta az eszközt, majd el viharzott.

Síri csend lassan megszűnt. Majd Rui utolsó barátja is vissza tért. Örömmel ölelte át Riddle-t, azonban hamar megérezte, hogy valami nincs rendben. Az alacsony vörös hajú halkan köszönt utána némán el ment.

A fiatal Ramshackle-es barátja után szaladt. Fel szerette volna visítani Riddle-t, és azért kiváncsi is. Mi történt? A Heartslabyul elnőköt az szobájában találta. Mind ketten leültek az ágyra. A több perces csendet Rui törte meg.

-Mit mondott neked az édes anyád?

Riddle magában őrült, hogy barátja ennyire ismeri. Semmi ereje nem lenne, hogy mindent el keljen magyaráznia. Elég nehány szót mondania és a fekete hajú megérti őt.

-A szavai mellet meg is vert. – mondta halkan. Eddig bírta vissza tartani a könnyeit.

Rui életében először lett dühös. A piros hajú képtelen igazán szembe szállni az édes anyával, mert minden ellenére tiszteli és szereti. Bár az anya megértő lenne. Ez járt a fiatalabb fejében míg némán hagyta, hogy barátja ki sírja magát az ölelésében.



Az egyik diák szólt Divus Crewel-nek, hogy menjen az igazgatóiba. A szobába lépve a kissé ingerült és fáradt Jajucsi-t látta, aki az íróasztalnál rendezte a papírokat.

-Mit keresel ott? – a férfinek nem tetszet amit látott. Nem illő, hogy valaki el foglalja a főnöke helyét.

-Oh, Divus! Köszönöm, hogy el jöttél. – vidult fel a lány - Kellene a a segítséged. Az az idióta Crowley képes volt meg hosszabbítani a szünetét. Állítása szerint el vesztették a csomagját és még valami el is romlott. Ezért meg kért, hogy végezzek el több dolgot is még ma. A feladatok közé tartozik, a diákok értesítése. Ha én beszélnék a hangosbemondón senki nem venné komolyan, de egy tanár szavait el fogadnák.

-Még is miket hagyott rád? – a férfi közelebb ment megnézni a papírokat.

-Szó szerint mindent. Le ellenőrizni minden diákot, hogy megérkeztek. Leltár ellenőrzés. Az előző hónapi fizetések elutalását. Az óra rendek fikszálása és eljuttatása diákok hoz. Klub kérvények átnézése. A következő tanévre jelentkezők adatainak rögzítése, mivel mától lehet. Meg egyébb apróságok.

-Ez tényleg túlzás. Nem kellene ennyi mindent megcsinálnod. Szívesen segítek. – ajánlotta fel Divus. Igaz neki is lenne mit csinálnia a holnapi tanítás előtt, de meg sajnálta a fiatal lányt.

-Nagyon köszönöm, de már a felével végeztem. Elég ha ez el mondod a hangosbemondón. – több papírt adott át a férfinak – A többit meg tudom oldani. És ha egyedül csinálom több okom lesz szét rúgni a lusta idióta seggét. – a végén gonoszul el mosolyodott.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now