0. fejezet

166 10 1
                                    

„Azt hittem rosszul fogom magam érezni itt, de tévedtem. Nagyon boldog vagyok."

Talán az elején kellene kezdenünk. Izuki Rui egy 16 éves átlagos fiú. Éden fekete haja eltakarja a baloldali kék szemét. Elég vissza húzódó srác. Nem voltak barátai ezért többnyire a nővérével és annak barátjával lógott. Mindig is felnézett a nővérére. A szavai őrökre a fejébe vésődtek, ezeknek hála megváltozott az élete. Ahogy ebbe a mágikus világba keveredett egyedül nem tudta mitévő legyen, de eszébe jutott, hogy a nővére mit tenne a helyében és ő igyekezet azt tenni.

Mondjuk a legeslegelején azt hitte, egy álom. Az évnyitón az igazgató, Dire Crowley és a többi diák azt hitték, hogy Rui egy sima elsőéves hallgató. A probléma akkor jelenkezet mikor a varázstükör a varázsereje alapján beossza a hét kollégium közül az egyikbe. Azonban a tükör azt mondta, hogy nem érzékel benne varázslatot, ezek után derült ki, hogy egy másik világból jött. Az igazgató elszállásolta egy már nem használt kollégiumban. A szellemek mellet Grim-vel kell ott laknia. Grim egy kisebb szörny ként vonatkozik magára, viszont inkább egy macskára hasonlít. Elvégre teljesen úgy néz ki a szürkés bundájával, aranyos füleivel, és fekete-fehér masnijával. A külsején az egyetlen természetfeletti dolog, hogy kéken lángolnak a fülei. Ezek után már nem is olyan nagy dolog, hogy tud beszélni és varázsolni. Grim valójában csak belógót az iskolába, mert diák szeretne lenni, hogy meg mutassa a tehetségét. Azonban ezzel az a nagy probléma, hogy ide csak emberek járhatnak. A kis állatka viszont nem adta fel, minek végére az igazgató megengedte, hogy a suliban maradhat, de cserébe Rui-val egyűt kell takarítania az intézményterületén.

Grim robbanékony természetéből kifolyólag össze tűzésbe keveredett két diákkal. A szintén robbanékony Trappol Ace-val és a komolyabb Spadeq Deuce-vel, minek véget mind a négyen büntetésbe kerültek. Az igazgató azt mondta nekik, hogy meg kell szerezniük egy kristályt, vagy kirúgja őket. A könnyűnek hitt feladat nagy kihívás volt, mert egy szörny állta utukat. A három e világi fiú kis híján feladta, de végül Rui meggyőzte őket, hogy dolgozzanak össze, mert egyenként gyengék végkép ő. Sikeresen megszerezték közösen a kristályt. A történetet halva az igazgató úgy döntőt, hogy Rui és Grim diákként járhatnak az iskolába, azonban mivel sehogy sem tudják beosztani őket a kollégiumokba ezért sajátjuk lesz. A kollégiumukban Rui-nak kell lenni az elnöknek, mert ő valamennyire tudja fegyelmezni Grim-et. Valahogyan így kezdődött el ebben a világban Rui iskolai pálya futása.

Szerencsére Ace-val és Deuce-vel kerültek egy osztályba. A harc során összebarátkoztak. Nekik hála Rui több dolgot tudott meg az iskoláról. Például, hogy a kollégiumok a hét alapító előtt tiszteleg, úgy hogy róluk vannak mintázva. Akik Rui világában a Disney mesék gonoszai voltak. Senkinek nem említette meg, hogy az ő világában már hallott róluk, és ott nem túl jól festették le őket. A két fiú a Heartslabyul-ban laknak. Ez a kollégium a Szív királynő törvénytiszteléséről híres. Rui az ő kollégiumukból még három srácot ismeret meg. A Heartslabyul elnökét Rosehearts Riddle, annak helyettesét Clover Trey, és a szívtipró Diamond Cater.

Rui-nak alkalma nyílt meg ismerni a Savanaclow kollégiumot is. Onnan csak három valakivel volt szerencséje találkozni. A kollégium elnökével Kingscholar Leona, a kreatív csíntevő Bucchi Ruggie, és Grim-ékkel egy évfolyamba járó Howl Jack. Ez a kollégium a nagy macska Zordon-on alapul. Az itt lakóknak mind állat fülük és farkuk van.
Rui a többi kollégium tanulóit nem ismeri, viszont a jövőjében máshogy fog alakulni.

  Rui a többi kollégium tanulóit nem ismeri, viszont a jövőjében máshogy fog alakulni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A halál körforgása (Twisted Wonderland)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora