Izuki Jajucsi
Techinaki információ
Japán: 伊月ジャジュシ
Romaji: Idzuki Jajushi
Másik név: Chelmon (Floyd)
Hangoztatta: Sachi Kokuryu
Játék debütálás: Nincs benne
Életrajzi információk
Nem: Nő
Kor: 17
Születésnap: február 2
Horoszkóp: Vízöntő
Magaság: 168 cm
Szem színe: Kék
Hajszín: Fekete
Haza: Másik világ
Család: Szülők, öcs (Rui)
Szakmai állapot
Kollégium: -
Tanév: -
Osztály: -
Foglalkozása: Takarító, titkárnő
Klub: -
Legjobb téma: -
Érdekességek
Domináns kéz: Jobb
Kedvenc étel: Curry
Legkevésbé kedvelt étel: Banán, alkohol
Nem szereti: bántják a szeretteit, hazugságot
Hobbi: Rajzolás, játékok
Tehetségek: informatika, rajz
Kinézet
Az átlagnál kisebb melle van. Az enyhén hullámos fekete haja váll alá ér. Sima kék szemei vannak. Fekete ujjatlan kesztyűje és a nyakán a szalag nyaklánc mindig rajta van.
Normális ruhája az amit az előtt is viselt mikor a világba keveredett. Fehér pólóján van egy kisebb fekete is bordó mintával. Piros kapucnis kardigánja a térdig ér. Szürke nadrág. Végül fekete-piros tépőzáras boka fölé érő csizmája van.
Lesz egy iskolai ruhája amiben a NRC ügyeit intézi. Akkor csináltatja mikor Crowley "mindenes" titkárnője lesz. Ezzel szeretné ha a diákok komolyan vegyék. Ingje, nyakkendője, mellénye, és nadrágja meg egyezik az öcséjével. A kabátja a térde alá ér. Színei a szokásos fekete arany. Plusz a piros hosszú szárú csizma.
Személyiség
Sokat mosolyog. Elég gyerekesen tud viselkedni, mikor nincs nagy felelőssége. Szeret másokat heccelni. Azonban nagyon komoly is tud lenni. Például a munkáját mindig rendesen elvégzi. Meg eléggé anyáskodó tud lenni az öccsével, mert félti. Azonban mert Rui képes volt hónapokig helyt állni ezért kevésbé aggódik miatta. Már csak messziről figyeli. Szíves örömest segít másoknak. Viszont ha valaki ki használja a segítőkészségét akkor irtó dühös tud lenni. A másik ami még ki hozza sodrából az amikor a szeretteit bántják. Hajlamos fizikai sérülést okozni annak aki bármivel is megbánt őket.
Varázslat és képesség
A másik világban megtanult varázslatokat képes át ültetni, így rengeteg varázslatot tud használni. Nincsen egyedi varázslata.
Sok mindenben tehetséges. A programozása segített neki feltörni Azul és Idia rendszerét is. E mellet jól rajzol és varr. A harci képességei is kiváloak. Meg a főzésben sem utolsó.
Hátér
Egy napon és helyen született legjobb barátjával (Kyoya). Életük során csupán őt napig nem beszéltek mert a lányt három férfi el rabolta mikor nyolc volt. Akkor tanulta meg mit jelent a szex és a megerőszakolás. Meg sajnálatosan arra is rájött, hogy hat éves korában nem egy sima játékot tanított neki a bébiszittere. Barátjától tanult varázslatokkal és némi harci tudással sikeresen megszökött. Otthon megfogadta, hogy legjobb barátján és öcsén kívül soha nem fog igazán bízni másokban.
Tizenhárom volt mikor már egy éve segített a szüleinek a bárban és akkor próbálkozott Rui az öngyilkossággal. Ez után folyton az öcsét figyelte és sokszor magával rángatta. Annak érdekébe, hogy célt adjon a fiúnak pincért csinált belőle a bárba.
Nem sokkal később barátja baklövése, miatt meg ismerte Lucifer-t, aki azóta is meg akarja szerezni magának a lányt. De azért kevesebb mint egy hétig együtt voltak, csak a démonok ura megcsalta Jajucsi-t.
Mikor a másik világba keveredett úgy döntőt meg próbálja minden eddigi fájdalmát elhagyni. Nem akar a sok fájdalomra gondolni. Meg több emberben akar bízni. Ezekért semmi kedve vissza térni az előző életéhez. Csak legjobb barátja hiányzik neki.
Apróságok
• A keresztneve kitalált. Három név első kettő betűjéből áll ékezet nélkül. 1.: kitaláló vezetékneve, 2.: kitaláló húga keresztneve, 3.: kitaláló keresztneve
• Öcse és közte több mint egy év van.
• Csak legjobb barátja és annak szobatársa (Kevin) tudja, hogy mit tett Jajucsi bébiszittere.
• Tériszonya lesz ha magasban nincs ki biztosítva. Ezáltal nem tud repülő seprűn vagy szőnyegen lenni.
• Anime és manga rajongó.
• Sokat segített barátjának gonosz vámpírok levadászásában.
• Több plüsse is volt. Anime-s, Disney-s és sima állatosok is voltak. Kedvence a sárga nagy alpakája, aminek a Naruko nevet adta.
• Plüssei egy részét ő maga varrta.
• Eredetileg könyvelőnek készült.
• Rui öngyilkossági próbálkozása után úgy vigyázott rá és féltette mint egy anya. Azonban az új világban inkább biztos távolságból figyeli mit egy apa.
• Szerződéseket köt, mert ezzel garantálja, hogy megtartsák a neki tett ígéreteket.
• Soha nem ivót rendesen alkoholt. Csokiban kóstolta az alkoholt, viszont mindig ki köpte.
YOU ARE READING
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...