11. fejezet

61 6 1
                                    


Rui nagyon boldog mióta összejött Jade-vel. Nem nagyon reklámozzák a kapcsolatukat, viszont titkolni se szeretnék. Csak fogalmuk sincsen, hogy hogyan mondják el barátaiknak.

Késő délutánra járt. Rui a munkából ment hazafelé mikor piros hajtincset vet észre az egyik bokornál. Mikor közelebb ment Riddle-t találta ott, aki nagyon gondolkodott.

-Minden rendben?

Az elnök ugrott egyet a hang hallatán. Nem hitte, hogy valaki is rátalál. Az ért bújt el ide, mert egyedül akart lenni.

-Hogy találtál rám? – kérdezte döbbenve.

-Ép vissza felé tartottam a kollégiumomba mikor meg láttam a piros tincseidet a bokorba. – magyarázta Rui és le ült barátja mellé – Viszont veled mi van? Még nem láttalak ennyire gondolkodni.

Riddle nem válaszolt össze gömbölyödve nézet maga elé. Floyd tette járt a fejében, amit nem akart megosztani senkivel sem. Túl kínosnak érezte magát az egésztől.

A fiatalabb rárakta a kezét a másikra vállára. – Nekem bármit el mondhatsz, és majd segítek. – mosolygott kedvesen.

Az elnök pár perc után össze szedte bátorságát, el végre teljes mértékben bízik a barátjában. Biztos nem fog furcsán nézni rá, vagy ki nevetni. Így hát elmesélte mi történt az nap a városban.

Rui egy picit ledöbbent – Nem hittem volna, hogy itt is vannak ilyen perverzek. Mondjuk Floyd-ból ki lehetett nézni. – felkuncogott.

-Ebben még is mi a vicces? – durcáskodott a piros hajú.

-Riddle te szerelmes vagy Floyd-ba? – kérdezte, mert a mesélésből ezt szűrte le.

-MI EZ A KÉRDÉS!?! Honnan jutott eszedbe ilyesmi? – az idősebb elkezdet vörösödni a dühtől.

-Már rég észre vettem, hogy történt valami veled. Többször előfordult, hogy elbambultál. Arra gondoltam majd elmondod ha szeretnéd. Most, hogy tudom mi történt... Neked egész végig Floyd járt a fejedben?

Riddle arcáról eltűnt a düh helyette kicsit el pirult.

-Csak azért, mert egy perverz nyakig láb barom. – érvelt Riddle, hogy magát is meg győzze erről.

-Az meg lehet, de azért őt is érzékenyen érintette az egész.

-Érzékenyen érintette? Ezt hogyan érted?

-Ez egyik nap érdekesen reagált amikor látott téged. A folyosón mentünk, amikor néhány tanulóval elmentél mellettünk. Mivel rá sem pillantottál mérgesen bele bokszolt a falba. Majd azt mondta „Nem hiszem el, hogy egy pillanatra sem tudom ki verni a fejemből azt a kis aranyhalat." Eléggé meglepődtem. Amikor megszólaltam döbbenve fordult felém. Megkérdezte mióta vagyok mögötte. Úgy tűnt elfelejtette, hogy együtt mentünk a bárba. Majd hirtelen átölelt egy perverz mosollyal. Én meg kinyögtem az egyetlen dolgot ami eszembe jutott. Megkérdeztem, hogy tényleg azért mérges, mert te nem figyelsz rá. Erre kicsit lefagyott, majd mérgesen magamra hagyott.

-Az az idióta tényleg szerelmes lenne belém? – gondolkodót hangosan Riddle.

-Ez olyan aranyos. Jó páros lennétek. Majd látni szeretném Floyd arcát amikor megtudja, hogy ugyan azt érzitek. – gondolkodót előre Rui.

-MOST ÁJ LE! Senki nem tud meg semmit! – szólt közbe az idősebb.

-De miért? Elvégre szeretitek egymást. – csodálkozott a fekete hajú.

-Az nem száz százalék. Így ne éld bele magad. – Riddle egy pillanatra elgondolkodott – Rui ígérd meg, hogy nem avatkozol közbe. Magyarán nem fogsz titokban tervet kitalálni, hogy össze hoz minket.

Rui nagyot sóhajtott – Legyen. Meg ígérem, hogy nem avatkozok bele és senkinek sem mondom le. Feltéve ha meg engedted. De cserébe kérlek mindent mesélj el, ami történik köttettek között.

-Egek. Nem vagy egy kicsit túl rámenős? – az idősebb vidáman fel áll – Tényleg jobban érzem magam, hogy elmondtam neked. Köszönöm.

-Nincs mit. Én mindig itt leszek. – ahogy a fekete hajú fel állt fel kuncogott – Azonban tényleg érdekesek az időzítés.

-Mi féle időzítés? – csodálkozott Riddle.

-Az nap a városban, amikor ti ketten el mentettek, Jade és én össze jöttünk. – mesélte Rui.

-Össze jöttetek? Ezt úgy érted, hogy ti ketten jártok? – lepődött meg Riddle.

-Igen. Miért ilyen furcsa? – Rui-nak kicsit rosszul eset, hogy úgy tűnik barátja nem örül a boldogságának.

-Nem értem, hogy sikerült nektek ez ilyen könnyen. Nagyon fiatalok vagyunk a szerelemhez, nem? És tudod az is kicsit fura, hogy mind fiúk vagyunk. – bizonytalanodott el az elnök.

-A szerelemhez nem lehet senki sem túl fiatal vagy túl öreg. Nem lehet bármilyen korlátot szabni, hogy ki kibe lesz szerelmes. Legalább is szerintem. – magyarázta a szerelmi elvét a fekete hajú.

-Van benne igaság. – állapította meg az idősebb, de a bizonytalansága meg maradt.

-Szóval itt vagytok. – jelent meg a semmiből Cartel, amitől Riddle megijedt – Trey minden hol keres titeket.

-Engem is? – csodálkozott a legfiatalabb.

-Csak azért mert tudta, hogy együtt vagytok. Ha te meg vagy, akkor Riddle is.

-Ez nem mindig igaz. Ace-ék is a barátaim és sokat vagyok velük is.

-Lehet, de ha Riddle eltűnik akkor kizárólag veled lehet. – magyarázta Cartel.

-Mostantól ez nem feltétlenül lesz igaz. – vigyorgott Rui barátjára.

-RUI! Egy szót sem! – pirult el az elnök.

A legidősebb kérdőn nézett a két fiúra. Nem értette, hogy mi folyik itt.

Végül Riddle meg köszürgülte a torkát – Felejtsd el. Jobb ha megyünk. Jó éjszakát Rui.

-Nektek is jó éjszakát. 

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now