15. fejezet

37 3 3
                                    


-Nem tudok választani. Rui mit ajánlsz? – kérdezte Jajucsi öcsétől, aki a szomszédos asztalt szolgálta ki. A lány Ace, Deuce, Grim, Jack, és Riddle társaságában kereste fel az Octavinelle bárját. Mivel a fiúk többször jártak ide, ezért már rég tudták mit kérnek. Csak a fekete hajura vártak.

-A 22-es össze foglalja amit szeretsz. – válaszolt mosolyogva az alacsony fiú és tovább ment a következő asztalhoz.

A kis csapat sikeresen meg rendelte, amit akartak az egyik dolgozótól. Majd el kezdtek a lányt kérdezgetni, hogy többet tudjanak meg róla. Fényderült Jajucsi informatika és rajz tudására.

-Chelmon! – jelent meg Floyd. Rögtön szerelme feje tetejére rágta az állát. - Akarsz holnap velünk jönni a moziba?

-NE használj támasznak! – mérgelődött Riddle. A kiabálásra senki nem figyelt fel. Már rég meg szokták a kis vörös dühös hangját. Színes várható a kiabálása, ha egy légtérben van az ikrek élénkebb részével.

-Ki megy? – érdeklődőt a lány.

-Tizenketten megyünk. Azul-t leszámítva mindenki jön. – válaszolt Grim.

-Egy új kemény horror filmet fogunk meg nézni. Rui nem tudja szóval ne mond el neki. Legyen meg lepetés. – kuncogott gonoszul Ace.

-Ez alapján még nem néztette vele horrort, ugye? El kell szomorítanom titeket. Nem fogjátok meg kapni a várható reakciót. – mondta csüggedten a lány.

-Ezt, hogy érted? – kérdezte Deuce.

-Az öcsémből két dolgot hozhat ki egy horror film. Ha izgalmas akkor végig vigyorogja. Ha meg unalmas akkor be alszik. – magyarázta Jajucsi.

-Minek akarsz becsapni minket? – érdeklődőt Jack.

-Nem hazudok nektek. Rui sokkal különösebb mint gondolnátok. Ti pár hónapja ismeritek. Én viszont születésem óta. Mindent tudok róla. – jelentette ki a lány boldogan.

-Kérdezzük meg. Garnéla-chan! – az alacsony fiú barátaihoz fordult mikor Floyd a sajátos becenevén hívta - Mit gondolsz a horror filmekről?

-Sajna a legtöbb elég unalmas. Viszont akadnak gyöngy szemek is. – csillogtak a kék szemek a kedvenc filmekre elképzelve – Láttam egy új horror előzetesét, amit majd megszeretnék nézni.

-Nem hittem, hogy elviseled a kaszabolást. – mondta Jade.

-Annyira nem is. De egy jó horror nem csak ebből épül fel. – magyarázta Rui mielőtt vissza ment volna dolgozni.

Jajucsi megérdeklődte merre van a mosdó és el ment. A többiek megkapták, amit rendeltek.

-Neked nem kellene dolgozni? – kérdezte Riddle a rajta támaszkodótól.

-Nincs kedvem. Kényelmes itt. – vigyorgott Floyd.

-Viszont én örülnek ha fojtatnád a munkádat. – jelent meg Azul.

-Az unalmas. Sokkal érdekesebb őket hallgatni. – mondta a magas fiú.

-Viszont te vagy a legjobb séker, és többen is várják az italukat. – a szemüvegesnek nehezen sikerült munkára fognia társát. Plusz időt vett igénybe, hogy figyelje Floyd-ot, nehogy újra abba hadja.

Azul vissza indult az irodájába. Menet közben látta Jajucsi-t a mosdóból jövet. Furcsának vélte a lány széles vigyorát, de nem nagyon tulajdonított neki figyelmet. A ősz hajú át akarta nézni a könyvelést, így titkos helyére ment. Az irodából egy rejtet szoba nyílik. A kisebb helység tele van monitorokkal, amiken a suli területén el rejtett kamerák fel vételei mennek. Mindenkit meg figyel annak érdekében, hogy ha valakitől akar valamit azt meg tudja vesztegetni. Az igazgatótól is így tudott engedélyt szerezni a bár létre hozásához. Viszont a megfigyelő rendszeren kívül az itteni számítógépen tartja a fontos dolgait. Le ült a kényelmes székébe és be kapcsolta a gép monitorját. Sokkolva észlelte az ismeretlen hátteret. Mindig is az a lapháttér volt be állítva. Nem tartotta fontosnak változtatni. Azonban most Ariel díszelgett a gépen. Nevetés hangzott a szobában. Azul döbbenve és mérgesen kereste a hang forrását. Meglepődve vette észre, hogy a hang a számítógépéből jön.

-Látnod kellene az arcodat. – egy kis alak jelent meg a monitoron.

-Jajucsi?!? – eset le Azul álla.

-Pontosabban Chibi Jajucsi. – mosolygott a kicsike lány – Egy mágikus avatár vagyok a gépeden.

-Mi? Egy program? Még is mikor? – kérdésekkel bombázta a kisebbet.

-Őt perccel ez elő fejeződött be a feltöltésem. Apropó túl könnyű volt fel törni a rendszered így meg erősít tettem. – mondta kedvesen a lány.

Azul fejében fény sebességgel hasított át az emlék mikor el ment a másik világi mellet a folyosón. Gyorsan ki szaladt. A bár részre érkezve a baráti csapathoz sietett. – HOL VAN JAJUCSI?!? – kiáltotta dühösen.

-Már el ment. Az igazgató hívatta. – Rui megszeppenve válaszolt – De mi a baj? Miért keresed?

-Hogy "mi a baj"? A nővéred a BAJ! – kiabált vöröslő arccal. A méreg és az eddigi sprint teljesen fel nyomta nála a pumpát. – Az a kis... Feltörte a gépemet és egy idegesítő valamit töltött rá!

-Akkor ezért volt olyan jó kedve mikor vissza jött a mosdóból. – állapította meg Deuce.

-Rui annak ide én nem azt mondtad, hogy a testvéred nem hazudik? De most hazudott, hogy hová ment. – gondolkodót Jack.

-Tulajdonképpen nem hazudott. Csak megkérdezte hol van a WC, de nem mondta, hogy oda megy. És mikor vissza térése kor Ace megkérdezte mit csinált eddig. Simán annyit mondta, hogy nem ránk tartozik. – magyarázta Riddle.

- Chelmon rendkívül érdekes. – vigyorgott Floyd.

-Szerintem meg egy idegesítő nő személy. – Azul dühösen hátat fordított és vissza tért az irodájába. 


...............................................................................................

Aprocska meg jegyzés. Floyd által adott becenév Jajucsi-nak változhat.

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Where stories live. Discover now