Az idő csak telik, így elérkezett a téli szünet. Mindenkinek meg volt a maga terve az iskola mentes napokra. Mindenki haza akart menni családjához. Azonban az Izuki testvérek fizikailag képtelenek vissza térni szülő földjükre. Rui eléggé lehangoltá válik mikor saját világi életére gondol. Minden hiányzik számára. Viszont Jajucsi számára szinte megnyugvás, hogy hátra hagyta a másik életét. Csak legeslegjobb barátja hiányzik neki. Ha tehetné őt is ide hozná. De ezt nem teheti meg vele.
Szerencsére a testvéreknek nem kell egyedül lennie. Azul és az ikrek szintén az iskolába maradtak. Az ő otthonuk a víz alatt terül el, így télen elég sötét és hideg. Ezerszer jobb számukra a szép kollégiumban lenniük. Ha másnak nem is Jade biztos őrült a maradásuknak, mert így többet lehet szerelmével. Nem úgy mint a testvére, akinek a párja haza kényszerült az akaratos anyához. A szemüvegest csupán az idegesítette, hogy annak a közelébe kell lennie, aki képes volt kijátszani.
Grim rendkívül megkívánta a kedvenc ételét, tonhalat. Azonban Jajucsi egyenesen gyűlöli a szagát is, így nem engedi, hogy a kollégiumokban legyen. A kis szörnyecskének el kellet mennie az iskolai menzára. A biztonság kedvéért az igazgató egész szünet idejére nyitva hagyta a konyhát az ott maradt diákok részére. Viszont a konyhások haza mehettek. Rui társával meg érkezet a konyhába, de mielőtt be menetek volna embereket hallottak bent. A helységben több diák sürgött egyforma ruhákban.
-Ti meg mit kerestek itt? - egy hosszú barna fiú ment oda a bámészkodó érkezőhöz.
-Bocsánat a zavarásért Jamil. - kért elnézést a kék szemű, miután felismerte a másikat. A nála magasabb fiú abból a kollégiumba jár, amit Jafar inspirált. Csak egyetlen egyszer találkoztak, mikor az iskolai baleseknek járt utána barátaival. - Egy apróságért jöttünk, és hallottunk titeket.
-Nem hittem volna, hogy emlékszel rám. Jó memóriád van Rui. Örülök az újbóli találkozásnak.
-Én is örülök. És köszönöm a dicséretet, viszont a te memóriád nagyszerűbb. - mondta kedvesen a fekete hajú - Amúgy a Scarabia tanulói miért tölti itt a szünetet?
Hirtelen a szoba elcsendesedett. - Őszintén ez egy hosszú és bonyolult történet. - válaszolt kissé lehangoltan Jamil.
Rui rögtön rosszra gondolt. Talán most kerül belé az ötödik nagy balhéjába. Először Grim és Ace harca miatt került bajba. Majd Riddle később Leona kis híján meg ölte őt és barátait. Végül volt Azul volt az aki kiborult. Viszont minden rossz dolog után jó barátokra tett szert.
-Nagyon finom illatok vannak itt. – jelentette ki Grim.
-Most lett kész az ebéd. Mindig rengeteget csinálunk. Ha szeretnétek velünk tarthatók. – mondta a Scarabia elnök helyettese. Nagyon akarta, hogy a két Ramshacle lakó el menjenek hozzájuk.
-Finom kaja? MEGYÜNK!
-Várj Grim. Nem mehetünk. Lehet, hogy Jajucsi is főzött és nem lenne szép ha mást választanánk. – magyarázta Rui.
-Ne aggódj szerintem ő megfogja érteni. – mondta a hosszú barna hajú.
A fiatal fiúban fura érzése támadt. Kényszert érzet, hogy a számára új kollégiumba menjen – Rendben. De előtte szólnom kell a nővéremnek, hogy hol leszünk.
-Miről akarsz szólni öcskös? – jelent meg a fekete hajú lány.
Míg Rui elmeséli a helyzetet, addig Jamil alaposan szemügyre vegyi a lányt. A Scarabya-s már hollót róla, de csak most találkozott velük először. Rögtön észrevette a testvérek közötti különbségeket. Azonban valami különös érzés járta át a vele egy korú lányt bámulva. Gyönyörűnek találta és a szemétbe szokatlan erőt lát. Azt akarta, hogy ő is velük tartson. -A meg hívás rád is vonatkozik. – mondta a kollégium helyettes elnöke miután az alacsony fiú befejezte mondandóját.
Jajucsi erős késztetést érzet, hogy a srácokkal tartson. De egy értelmes indokot sem tudott fel hozni, hogy ez miért lehet. – Köszönöm az invitálást. Egyszer el látogatók a Scarabia-ba, azonban most dolgoznom kell. Viszont te, Rui érezd jól magad. – egy puszit nyomot testvére fejére és el ment.
A hosszú hajú döbbenve nézet utána.
-Valami baj van? – kérdezte az egyik tanuló.
-Hm? Nem. – tért magához Jamil – Minden kész! Vissza térünk a Scarabia-ba! – adta ki a parancsot mindenkinek. Míg sürgölődtek a diákok ő hátat fordított. – Még nem fordult elő, hogy valakin ne működjön.
YOU ARE READING
A halál körforgása (Twisted Wonderland)
FanfictionTwisted Wonderland fanfic Izuki Rui-t eleinte zavarta, hogy egész élete teljesen megváltozot, azonban hamar hozzá szokik. Az előző életével ellen tétben ez alkalommal barátokra is szert tesz. Ráadásul szerelmes is lesz. Annak is örül, hogy egyik le...