21. fejezet

14 0 1
                                    

A csapatunk nagyjából sejti mi is folyik a Scarabia-ban. Tervük is van, hogy mindenről megbizonyosodjanak, és egyben fel is fedjék az igazat. A következő reggelen Azul, Jade, és Grim keltették Kalim-ot Jamil helyet. Mikor a hosszú hajú megtudta elégé meglepődött. Az Octavinelle elnöke magyarázása szerint annak cserébe, hogy ott vendégeskednek a téli szünet idején alatt, elvégzik Jamil munkáit. Azonban a fő céljuk, hogy szemmel tartsák Kalim-ot. A fehér hajú nagyon őrült mivel így barátja így pihenhet egy kicsit.

Jamil további meglepetéssel nézett szembe. Az étkezőben. Floyd vezényletével elkészítették a bőséges reggelit. Az elnökhelyettes nem tetszését fejezte ki. Attól tartott mérget tartalmazhat az étel, mivel nem az ő felügyeletével készült. Azonban azt tanácsolták, hogy először ő kóstolja meg. Már gyakran volt Kalim elő kostolója, így nem lehetett ellenvetése.

A reggeli eseménytelenül telt. A következő program a közös tanulás és edzés volt. Az ebéd el készítése közben Jamil-t kis padra ültettek. Pedig még a Scarabia elnöke is segített. Már az ebédet is elfogyasztották, de Kalim nem lett újra zsarnok.

-Hozok teát és süteményt. – állt fel Jamil. Már több órája tanultak. Többen is elfáradtak. Nasi szünetet akartak tartani.

-Várj megyek segíteni. – mondta segítő készen Azul.

Pár percig csendben sétáltak egymás mellet. Hirtelen a hosszú hajú a másik elé állat és használta rajta a titkos egyedi varázslatát. A varázslat lényege, hogy képes másokat az uralma alá hajtani. Valójában attól tartott, hogy az okos és határozott polipon nem fog működni, mert erős az elméje. Nagyon megkönnyebbült mikor a másik Mesternek szólította. Hamar megjelent az arcán egy egoista mosoly. Képest lett a híres Octavinelle elnököt az uralma alá hajtani, még ha egy kis időre is. Sok kérdést is feltett Azul-nak. Valamiféle titkot akart megtudni az igazgatóról. Azonban mikor már azt hitte sikerrel járt ki derült, hogy át verték. A polipon nem működőt a varázslat, mivel a szerződése segítségévé meg szerezte Floyd egyedi varázslatát. A trehányabb Leech iker egyedi varázslata abból áll, hogy az ellenfél támadását meg állítsa mielőtt elér hozzá. Jamil szerencsétlenségére Kalim és minden ki más is látta az egészet. Rájöttek, hogy ő áll az elnök szeméjség változásai mögött. Hosszú fekete hajú összeomlott. Elege van, hogy születése óta egy naiv idióta szolgája. Rá adásul mivel egy szolga soha nem szárnyalhatja túl a gazdáját, így folyton vissza kellet fogni a tehetségeit. A monológja végeztével már csak azt a meg oldást látta, hogy használja a varázslatát. Nem kellet sokk, hogy át változón, ezzel erősebb lett. Könnyű szerrel az irányítása alá vonta az egész Scarabia-t. A három Octavinelle-s, a kettő Ramshackle-s, és Kalim sikeresen megúszta a varázslatot hála a repülő szőnyegnek.

Jamil kényszerítette a tanulókat, hogy teljesítsék minden kívánságát. Azonban azt nem várta el, hogy a mosdóba is kövessék. Vissza felé sétálva a folyosón meg állt.

-Ügyesen eljutottál idáig. Még ha át is változtál. - mondta Jajucsi az egyik falnak támaszkodva.

-Jőtél meg állitani? - kérdezte Jamil.

-Nem. Hiszem, hogy ezt a többiek is eltudják intézni, és isten mentsen, hogy elorozzam a dicsőséget tőlük. - a lány el lépet a faltól majd a másikkal szembe fordult.

-Kár. Már azt hittem, hogy minden figyelmedet rám fordítod. - közelebb lépkedett az alacsonyhoz.

-Talán máskor. Elég érdekesnek tűnsz majd szeretnélek megismerni.

-Legyél a hercegnőm. Akkor jobban megismerhetsz. - magához rántotta Jajucsi-t, és megcsókolta. A lány nem viszonozta, de ellenkezni sem próbált.

Mi után vége lett a csóknak Jajucsi határozottan eltolta magától a fiút. - Inkább ki hagyom. Van fontosabb dolgom is. – sarkon fordult - Viszlát.

-Egy nap az enyém leszel. – kiáltotta Jamil a másik után.

-Azt majd meg látjuk. 

A halál körforgása (Twisted Wonderland)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt