Pohled Susan
Najednou kočár zastavil.
,,Už jsme tu Susie" následně po těchto slovech mi podal ruku. Sešla jsem dolů. Přede mnou se rozprostírala velká vodní plocha.
,,WOW" nemohla jsem najít slov, nedotčená příroda rozprostírající se všude kam jen oko dohlédne. Je to tu dokonalé.
,,Dovedu vás na menší nezarostlé místo u jezera, pokud chcete." nabídl Thomas.
,,Ano, kdyby jsi byl tak ochotný." odvětil Matthy. Vyrazili jsme za Thomasem, který nás dovedl na opravdu malinký palouček v lese, okrajově sousedící s jezerem.
,,Půjdeš se koupat?" zavolat Matthew z druhého břehu jezera, když po sobě s Thomasem cákali vodu, mezitím co já jsem se slunila.
,,Tohle zatím radši vynechám" uchechtla jsem se. Chvíli po sobě jen tak cákali. Přestala jsem je vnímat a ponořila se do své říše snů.
Probudilo mě něco neobvyklého. Poté jsem zjistila, že Thomas s Matthym přeplavali jezero a teď cáká někdo po mně. Ale to neměl dělat! Zvedla jsem se a rozběhla se do jezera. Při první příležitosti jsem ponořila ruce pod vodu a nabral ji. V mžiku jsem byla hlavním cílem války mezi mnou a Matthym, zatímco Thomas se někam vytratil. Celý zmáchaní jsme se vrátili na palouček, ale Thomas stále nikde.
,,neměli bychom se po něm jít podívat?" navrhla jsem
,,Jistě, ale ty zůstaň prosím tady, nerad bych, aby se ti něco stalo" řek když odcházel. Než jsem stihla něco namítnout dodal
,,To nebyla otázka Sue". Čekala jsem tam a viděla jak Matthew mizí mezi stromy. Kolem mého krku jsem ucítila něco chladného, čepel.
,,nekřič moc nahlas, stejně tě nikdo neuslyší" řekl hrubý hlas za mnou. Zakryl mi ústa špinavou rukou, abych nemohla křičet.
Kousla jsem ho do prstů a co nejhlasitěji zakřičela
,, POMOC!!!". Jen doufám, že mě někdo uslyšel.
,,Tak slečinka se vzpouzí. Nuže jak chceš.". Nevím co hodlá udělat, ovšem napřáhl ruku. Při pohybu na úder mé tváře ho zastavila něčí ruka. hned jsem rozpoznala Mattyho ruku a to podle řezných ran u zápěstí. Bojují tu spolu, občas to vypadá, že vyhrává Matt, ale pak zase schytá nějakou tu ránu od onoho muže. Nevím co mám dělat ani jak mu pomoci. Najednou se kolem nás objeví parta chlapů kteří mě svázali a Matthewa zmlátili. To je poslední co si pamatuji, protože mě omráčili a probudila jsem se až sedící na větvi nějakého stromu. Rozhlédla jsem se kolem a bylo to fakt vysoko. Koukla jsem se dolů a uviděla Thomase a poté Matthyho oba byli zmlácení.
,,Pánové, zábava začíná" řekl jeden oproti mně starší a od pohledu nesympatický muž. Přiblížil se ke mně odvázal jednu řadu provazů a vtáhl mě do nějakého domu na stromech.
,,Nechte mě být". Byli to starší muži, kteří se mě snažili osahávat, což bylo příčinou mého vzteku a křiku. Snažila jsem se vytrhnout, ale bylo jich moc a měli ukrutnou sílu.
,,A dost! Teď ji pusťte! Hned!" vtrhnul do domku Matthew s Thomasem za zády a mečem v rukou.
,,Neslyšeli jste?" vložil se do toho Thomas. Začal tam boj plný řevu a krve. Nevyznala jsem se v tom chaosu a navíc jsem byla stále svázaná. Matthew se probojoval až na druhou stranu místnosti, kde jsem ležela na zemi s trochu potrhanými šaty. Rozseknul provazy na mých rukou a nohou. Zvedla jsem se a Matt mě za zápěstí stáhnul za sebe, oba Thomas i Matthew bojovali dokud nebyli všichni ti muži mrtvý. Je to hnusný pohled na všechnu tu krev a bezvládná mrtvá těla.
,,Pojď vypadneme odtud" řekl Matt, když zpozoroval můj zhrožený výraz.
,,Omlouvám se, že jsem tě dostal do takovéto situace. a neboj teď už si tě ohlídám! Dobrou noc." lehli jsme si na paloučku, Matthew si lehl vede mě a hodil přes mne svůj plášť.
,,Dobrou, Dobrou i tobě Thomasi!"
,,Dobrou noc vy dvě hrdličky" ozval se Thomas z opodál. V mžiku jsem spala.
ČTEŠ
láska královská
Fiksi Sejarahdílo, kde hlavni postavou je prostá vesničanka Susan která touží po pravé lásce. Najde ji však? Bude to ten pravý? Kolik toho dokáže pro lásku přetrpět? Je ochotná vše riskovat?