20.podivuhodný sen

46 2 1
                                    

Pohled Sue

Otevřela jsem oči a uviděla před sebou Matthewa. Volala jsem na něj, ale on mě ignoruje. ,,Mathew? Kam jdeš? Stůj přece?!" nevím co si mám myslet. Volám na něj a nestojím mu ani za odpověď?! Kdo to je? Ta žena, od někud ji znám. No ano! Vždyť to je Chrisova kamarádka Elen. Jdou někam. Spolu? Hmm jdu za nimi.

Oni jdou do pokoje?!? No to si snad dělá legraci????! Co tu jako hodlá dělat?? Tak tohle vidět nemusím!

To bylo řečí, jak mě miluje a nikdy nikoho nebude mít rád. Hlavně, že teď mě podvádí. No, ale on mě vlastně nepodvádí, my spolu totiž nejsme. A to že nebude mít nikoho rád to taky nemusí porušovat, protože to že s ní spí hned neznamená, že ji má rád. Ale proč zrovna Elen? Vždyť jsme si spolu povídali a díky tomu vím, že má ráda Chrise. Vždyť jsme báječné kamarádky, tak proč mi tohle dělá?

Sice neví, že nejsem Sandra ale Sue, ale i přesto ví, že Sue Matthewa miluje, tak proč by tohle dělala. Vždyť jsme kamarádky!? Tak toto je na mě už moc!

Utíkala jsem chodbou a brečela, brečela jsem tolik, že už jsem skoro neviděla na cestu. Vyběhla jsem ven do zahrad a utíkala k lavičce. Brečím tu už asi hodinu a nemohu přestat. ,,Copak se ti stalo?" zvalo se za mnou. ,,umm" utřela jsem si slzy z obličeje a řekla ,,nic se neděje. Mělo by se něco dít?" asi jsem to neřekla dostatečně přesvědčivě.

,,Kdyby se nic nedělo, plakala byste tu tak dlouho"

,,Asi ne, ale počkat Vy mne jako sledujete?"

,,no vlastně ano, ale můžete za to stejně vy, nešlo si vás nepovšimnout, tak půvabné ženy".

Trochu jsem zrudla, ab to neviděl otočila jsem hlavu od něj. Chytil mě za bradu otočil mi hlavu směrem k němu. Políbil mě a já se nebránila. najednou jsem se ocitla v posteli a on tam byl taky. Nechápu co dělám! Hned co jsem si to uvědomila odstrčila jsem ho od sebe, aby odešel což také ,pro mé štěstí, udělal.

Začala jsem brečet. Najednou jsem se vzbudila a tam byl Matt. ,, co se děje Susie?" řekl ustaraně a já měla pocit jako bych byla pro něj opravdu hodně důležitá. Převyprávěla jsem mu můj sen a on mě utěšil, že toto se nikdy nestane. Šli jsme ven z pokoje a tam stála Chrisova drahá přítelkyně Eleanor.

,,Ahoj Eleanor"
,,Ahoj. Matthew, už jsi jí to řekl?"
,,Co mi má říct"
,,Takže ještě ne. No prostě spolu chodíme a budeme se brát."
,,To myslíš vážně?!? A co to co jsi mi řekl než jsme odešli z mého pokoje? Prý neboj nic takového se nestane. Jsi prostý lhář!"
,,Ale já jsem nelhal. Pouze jsi mě špatně pochopila."
,,Jak špatně pochopila? Tak jak jsi to tedy myslel??"
,, Že se to nikdy nestane protože ten muž, co tě utěšoval a byl tu s tebou, tak ten je mrtev. Zabili ho při soubojích."
,,Jakých soubojích?! A jak to můžeš vůbec říkat tak klidně?"
,,Těch soubojů co pořádáme pro zábavu." Náš rozhovor mě opět rozplakal a tak jsem se vrátila do pokoje na postel.

,,Co se stalo? No to je mi vlastně jedno. Mě pouze zajímá, kde je můj syn." počkat co se to stalo já jsem spala a měla jsem sen ve snu? Co ...Co se to se mnou děje?
,,Tak odpoví mi milostivá slečna"
,,omlouvám se. já nevím kde je princ, královno". Kde je? Říkal že tu ráno už bude!

Ozvalo se zaklepání. A vstoupil Matt, právě včas.
,, Synu mám pocit, že na tebe tvoje služebná nemá dobrý vliv."
,,Matko ona má na mě ten nejlepší vliv. A Sandro prosím snídani do mého pokoje." Zastal se mne Matthew, já se rozloučila a šla pro snídani.

Celý den přemýšlím nad svým snem, ve kterém byl sen. Ani jsem si nevšimla, že je večer. Šla jsem ke skříni a nachystala si věci na zítřejší návštěvu k rodině. Chodím k nim jednou do měsíce vždy ve čtvrtek. Matthew je hodný a nechává mě za nimi chodit a celý den mne nepostrádá. Tašku s věcmi jsem si dala vedle postele a hned jsem usla.

láska královskáKde žijí příběhy. Začni objevovat