40. nevítaná návštěva

41 2 0
                                    

Pohled Matthewa
Zašli jsme do stínu.
,,Sue, co kdyby jsme to udělali v pondělí příští týden."

,,Pokud seženeme těch pár lidí, které tu chceme mít, tak jsem všemi deseti pro" odvětila Susan.

Okamžitě jsem se dal do psaní pozvánek.

Princ Matthew a princezna Susan vám oznamují zasnoubení.

Svatba proběhne příští pondělí 15. června, jste srdečně zváni a očekáváni.
Těšíme se na vás Susan a Matthew

Zdá se to jako jednoduchý úkol, ale když to píšete snad stokrát a stále to musí vypadat hezky.

,,Matte!!?" Zaječel Suin hlas.
,,Co se děje?" Vyběhl jsem na chodbu a viděl matku.
,,Ale ale, synáčku, tak jsem se dozvěděla, že chystáte svatbu. Tak jsem si přijela pro pozvánku.".
,,Ale ty nejsi zvána a vůbec je to čerstvé jak jsi se tady tak rychle vzala?" Byl jsem zaskočen, když mi došlo, že cesta sem trvá asi 3 dny kočárem.
,,No původně jsem sem jela, abych se podívala jak se ti daří. Až tady jsem se dozvěděla, že se bude můj oblíbený syn ženit.".
Ugh ať mi neříká oblíbený syn, je to pro mě spíše urážkou, obzvláště když to používá jen, když má něco v plánu.
,,A já že nejsem zvaná??" Vzala Sue za vlasy a přiložila jí dýku na krk.
,, Matthew!" Vykřikla ze strachu Sue.
,, Pusť ji..." viděl jsem, že to v plánu nemá a že ji chce asi opravdu zabít. ,,.... Řekl jsem pusť jí!!!!" Pomalu jsem začínal řvát a kdo by se mi divil? Však právě drží moje matka tu nejdokonalejší ženu mého života, mou snoubenku s dýkou pod krkem a hodlá jí asi i zabít.
,,Ty jsi mi asi nerozuměla. Pusť ji!...... A dost!!

Pohled Sue
Viděla jsem černo, tedy spíše jsem neviděla nic.
,,Halooo!" snažila jsem se mluvit, ale nedokázala jsem ani otevřít ústa. Najednou se v okolí ozvaly rány mečů.

Probudila jsem se v náručí mého milovaného Matta. Měl zraněnou ruku, ale i přesto na mě spokojeně hleděl.
,,Sue, jsi v pořádku?" Otázal se ustaraně.
,,Ano, nic mi není. Klidně můžu jít po svých" odvětila jsem
,, Zlatíčko, nevadí ti, když tě položím do ložnice a odběhnu dořešit to jednání ohledně farmářů v království?" Řekl.
Po mém souhlasu, mne položil do postele a zaklaply dveře. Zanedlouho jsem usnula.

Pohled Matthewa
Dnes jsem měl o ní opravdu strach, ale díky bohu vše je v pořádku. Šel jsem jí dát pusu na dobrou noc, ale Sue již dávno spala. Opatrně jsem jí políbil na čelo a odešel do vedlejšího pokoje se vyspat.

15.června
Tento den pro mě moc znamená, doufám, že se něco nepokazí, jak je ve zvyku.
Je ještě brzo ráno, jdu na snídani. Dneska celý den startuje dřív, aby se všechno stihlo.

Po snídani jsem šel pomoct s přípravami, mezitím co Susan se již obléká a připravuje vlasy.

Už se blíží poledne, jdu se rychle nachystat. Já se tak nemohu dočkat, že si ani knoflík u uniformy nedokážu zapnout sám. Naštěstí tu mám Jacka, ten je vždy na správném místě, kde je ho potřeba.
Pomohl mi obléci se a zároveň jsme si velice příjemně popovídali.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 26, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

láska královskáKde žijí příběhy. Začni objevovat